SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja low carb kilka pytań

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1111

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 76 Wiek 74 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1874
Płeć : mężczyzna
Wiek : 27
Waga : 89
Wzrost : 180
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 23%
Aktywność w ciągu dnia : praca, trening siłowy
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : witaminy, minerały, bcaa, mct, omega3, spalacze, kreatyna,wpc
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : można
Stosowane wcześniej diety : różne

Witam!

Od kilku tygodni redukuję na diecie low carb. Obecnie -400kcal deficytu B- 2-2,5g na kmc W- w dni n/t tylko te z warzyw, a w dni treningowe 15-20% puli kcal stanowią węglowodany. T- reszta.



Wszystkie moje węglowodany spożywam w okresie po treningowym. Poradzono mi to jakiś czas temu na forum, ale nie zapytałem wtedy dlaczego tak a nie inaczej i trochę nurtuję mnie ta kwesta. A co jeśli przerzucić by całą pulę ww na posiłek przed treningowy? albo rozłożyć po trochu na każdy posiłek?



Posiłek po treningowy - w przypadku gdy jesteśmy na masie sprawa wydaje się dość oczywista tzn. po treningu wrzucamy ww proste i szybko wchłanialne białko celem spowolnienia procesów katabolicznych oraz inicjacji procesów regeneracyjnych ... itd, a po upływie 1-2h kiedy to nasz układ trawienny uspokoi się, wróci do normy spożywamy konwencjonalny, pełnowartościowy posiłek. Choć moim zdaniem bez prochu bezpośrednio po treningu by się obeszło i największe znaczenie ma tu marketing.


A co w przypadku redukcji na lc?

Z tego co się orientuję to ileś tam jeszcze czasu po treningu nasz organizm spala tłuszcz czy tam czerpie z niego energię. Tak więc ile czasu po treningu najlepiej zjeść posiłek w tym przypadku?, chodzi mi o taki pełnowartościowy.
Co z węglowodanami prostymi na redu low carb?

Dotychczas robię tak że jem ok.1h po treningu pełnowartościowy posiłek, chyba że nie mam łaknienia to piję bcaa i za kilka h dopiero posiłek.
Pozdrawiam


Zmieniony przez - szuwar1 w dniu 2018-02-15 15:09:54

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 153 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 38183
Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem w Twojej sytuacji byłby tzw. carb targetting czyli celujemy z węglowodanami w okres około treningowy. Czyli część węglowodanów z Twojego zapotrzebowania przed treningiem i resztę po treningu. Dzięki temu zabiegowi będziesz miał energię do ćwiczenia na treningu oraz pozwoli Ci to uzupełnić glikogen po treningu.

Doradca dietetyczny/ Trener personalny.

Potrzebujesz pomocy w ułożeniu diety ? Zapraszam do kontaktu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 76 Wiek 74 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1874
wuper
Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem w Twojej sytuacji byłby tzw. carb targetting czyli celujemy z węglowodanami w okres około treningowy. Czyli część węglowodanów z Twojego zapotrzebowania przed treningiem i resztę po treningu. Dzięki temu zabiegowi będziesz miał energię do ćwiczenia na treningu oraz pozwoli Ci to uzupełnić glikogen po treningu.



Na treningach raczej nie mam problemu z brakiem energii. Wspomagam się kreatyną,pomperem i kofeiną, często też w posiłku przed treningowym lądują kwasy mct. Nie wiem czy jest sens rozbijać na porcję te biedne 100-150g ww

Wiadomo nie poszaleję zbytnio do przodu z progresją ciężarów, ale to już bardziej z racji deficytu kalorycznego.





Zmieniony przez - szuwar1 w dniu 2018-02-15 19:29:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 76 Wiek 74 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1874
Podbijam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 76 Wiek 74 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1874
Nikt nic?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2969 Napisanych postów 57165 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 623084
O co dokładnie pytasz, bo w sumie nie do końca wynika to z tego postu.

Po treningu warto zjeść posiłek w miarę szybko. Rozłożenie 100-150g węglowodanów na wszystkie posiłki nie ma większego sensu. W jakim celu?

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 76 Wiek 74 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1874
domer
O co dokładnie pytasz, bo w sumie nie do końca wynika to z tego postu.

Po treningu warto zjeść posiłek w miarę szybko. Rozłożenie 100-150g węglowodanów na wszystkie posiłki nie ma większego sensu. W jakim celu?




Wszystkie moje węglowodany spożywam w okresie po treningowym. Poradzono mi to jakiś czas temu na forum, ale nie zapytałem wtedy dlaczego tak a nie inaczej, i trochę nurtuję mnie ta kwesta. A co jeśli przerzucić by całą pulę ww na posiłek przed treningowy? albo rozłożyć po trochu na każdy posiłek?

Chodzi mi o wady/ew. zalety powyższych opcji


A co w przypadku redukcji na lc?

Z tego co się orientuję to ileś tam jeszcze czasu po treningu nasz organizm spala tłuszcz czy tam czerpie z niego energię. Tak więc ile czasu po treningu najlepiej zjeść posiłek w tym przypadku?, chodzi mi o taki pełnowartościowy.
Co z węglowodanami prostymi na redu low carb?

Jw.

Nigdy nie byłem asem w redagowaniu tekstu, ale ogólnie moje pytania są tam gdzie pytajniki i o te sprawy właśnie chciałem zapytać. Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 76 Wiek 74 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1874
???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 869 Napisanych postów 11068 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 187390
Przy LC dawałbym w porze okołotreningowej węglowodany a na resztę pytań nikt Ci nie odpowie dopóki sam nie sprawdzisz.
Pozdrawiam

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie

Moje zmagania zapraszam :
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467-s3.html#post-18313623 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mrożone warzywa