SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja- jakość Diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10472

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 111 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8886
Siemka, jak oceniacie dobór skladników?

bf ok 20% mam 165wzrostu/ 70kg/ staż na siłowni kilkuletni / zapotrzebowanie 3200 zerowe, a więc po wymiarach jak nie będą schodzić będę ciął.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2970 Napisanych postów 57165 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 623084
Redukcja tkanki tłuszczowej to główny cel osób, które chcą pozbyć się nadmiaru energii z naszego organizmu. Mało kto jest zadowolony z odłożonego tłuszczu na brzuchu, a szczególnie wokół organów. Nie tylko ma to wpływ na wygląd naszej sylwetki, ale przede wszystkim na zdrowie. Dlatego też bez wątpienia warto pozbyć się jej nadmiaru.

Kiedy warto redukować, a kiedy już nie?

Zdecydowanie zależne jest to od poziomu tkanki tłuszczowej w naszym organizmie. Im wyższy jest to poziom, tym trudniej będzie nam budować dobrej jakości mięśnie. Wynika to np. z pogorszonej wrażliwości insulinowej. Dlatego też szybszą drogą do uzyskania dobrej jakości sylwetki będzie zredukowanie do 11-13%, gdy widoczne są nasze mięśnie brzucha lub chociaż ich zarys, a dopiero wtedy budowanie dobrej jakości mięśni. Więcej informacji na ten temat warto poczytać tutaj: http://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html

Cel i ocena diety

W Twoim przypadku 20% tkanki tłuszczowej oznacza konieczność redukowania. Dlatego też nie ma sensu zaczynać od zerowego bilansu kalorycznego, a odjąć około 300-400 kcal.

Ogólnie rozpiska źródeł składników odżywczych wygląda dobrze. Jednak nie wypełniłeś ankiety działu. Z tego też względu nie wiemy o Tobie zbyt wiele. Bez wątpienia 2 g/kg masy ciała białka wystarczy, więc nie musisz spożywać aż tyle. Istotne będzie urozmaicanie diety i pamiętanie o tym, żeby nie jeść codziennie tego samego: http://potreningu.pl/articles/914/dlaczego-dieta-powinna-byc-urozmaicona.

Pozostaje już tylko obserwacja obwodów ciała co 1-2 tygodnie rano na czczo i w zależności od ich zmian korygowanie aktywności fizycznej i kcal w diecie.



Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4226 Napisanych postów 69063 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 573552
Nie wyglada zle . Zapotrzebowanie kaloryczne liczyłeś wg wzoru ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 111 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8886
BMR= (9.99 X 70) + (6.25 X 165)) - (4.92 X 19 ) + 5 = 1642,07

+ Neat - 358kcl ( bardziej endo jestem)

razem = 2000,07

+ wysiłek siłowy= ok 700kcl

+ areoby 250 (40min)

+ kosz 150 ( 120min)

+ rower ok 30min dodałem ok 100kcl.

razem = 3200.


Zmieniony przez - Arreeoo w dniu 2017-10-08 16:05:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7822 Napisanych postów 107748 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1274239
Chyba coś za bardzo poszalałeś z tymi kaloriami, codzienie masz taką katywność fizyczną, w wzorze sumujesz ją i dzielisz na 7 dni tygodnia.

http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2017-10-08 20:56:09

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3210 Napisanych postów 15808 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 146708
No dokładnie, policz to raz jeszcze, ponadto wrzuć pełną ankietę http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 111 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8886
anubis84
Chyba coś za bardzo poszalałeś z tymi kaloriami, codzienie masz taką katywność fizyczną, w wzorze sumujesz ją i dzielisz na 7 dni tygodnia.

http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html





Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2017-10-08 20:56:09


Codziennie mam taką intensywność/ robie jeden dzień jedną partię oraz zamiennik za areoby interwally i brzuch, z obliczen wchodzi mi tak 3.200 jako zerowe, ale wiadomo jak wymiary nie beda spadac w dol bede ciął kcl

(prócz niedzieli wtedy dzień odpoczynku i kcl - 2300)

Zmieniony przez - Arreeoo w dniu 2017-10-08 21:49:41

Czyli spalone kcl dzielimy na 7 i to je doliczamy do diety a nie całość ile kcl w dniu spalimy?

Zmieniony przez - Arreeoo w dniu 2017-10-08 21:52:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 111 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8886
blue_hope
No dokładnie, policz to raz jeszcze, ponadto wrzuć pełną ankietę http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


chodzi o rozpiske treningu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3210 Napisanych postów 15808 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 146708
na dole w linku jest ankieta, warto bys wrzucił ją całą.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516267
Wrzuć więcej informacji na swój temat.
P.S - jak wygląda kwestia urozmaicenia diety? owoców się nie bój, gdyż wykazują wysoką gęstość odżywczą.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 133
Polecam dietę i treningi potreningu.pl - super efekty.

Chcesz zbudować fantastyczną muskulaturę?
Chcesz spalić zbędny tłuszcz?
Chcesz spełnić swoje kulturystyczne marzenie?
Chcesz stać się prawdziwą bestią?
Chcesz stać się sławny i bogaty?
Chcesz zdobyć podziw pięknych kobiet i zazdrość wszystkich mężczyzn na Świecie?
Już teraz możesz to zrobić, bo rozwiązanie na, które od dawna czekasz…
Jest teraz na wyciągnięcie ręki!!!
Wejdź na stronę potreningu.pl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 111 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8886
odcinam trochę kcl teraz- jak oceniacie nową dietkę?





Zmieniony przez - Arreeoo w dniu 2017-10-15 12:15:06
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak upiec buraki?