SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja- jakość Diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10503

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 111 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8886
dudee
Dość sporo straciłeś również masy mięśniowej, masz jakieś zdjęcia porównawcze?

Powolne zwiększanie energii w diecie naraża nasz organizm na niekorzystną ekspozycje deficytu kalorycznego, zwiększając przy tym ryzyko zaburzeń hormonalnych. Wbrew temu co mogłoby Ci się wydawać - dodawanie w powolnym tempie kalorii to błąd, pierwsza zwyżka kaloryczna powinna być duża pod pułap bliski CPM (około 15%) po czym dopiero zaleca się delikatne podbicia.












Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-01-01 12:45:01


Jeżeli dodam 400/500kcl a po tym po tygodniu podbicia o 100 będzie dobrze? Niestety nie mam zdj porównawczych, ale wstawie obece z dzisiaj zdjęcia (przy dość dużym świetle, moge wstawić także zdjęcia z napięciem takie sobie też zrobiłem.)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516274
Możesz wstawić. Ile wynosi Twoje CPM?

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 111 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8886
dudee
Możesz wstawić. Ile wynosi Twoje CPM?


Po tej redukcji moje BMR= 1741,108 + dodaje 400kcl NEAT = 2141 i nie wiem ile dodać na treningi bo teraz nowy planem będę robić wcześniej split trenowałem 6dni w tygodniu , teraz przerzucam się na cross-fit z dużymi ciężarami, 2/3 razy trening mma w tygodniu w tym trening objętościowy na tym treningu mma . (4 razy ciężko w tygodniu dwa dni lżejsze crossfit). Dlatego chce po wymiarach dojsc do prawdziwego bilansu zerowego ale mniej więcej będzie coś 2800/3000kcl w dni bez mma trening cross-fitu z dużymi ciężarami + kilka godzin później interwały. W dni mma lżejszy crossfit rower 2h + trening mma i na nim objętościowy tzn mam na myśli na szybkość uderzeń,machanie sztangą itd. ( Bilans zerowy charakteryzuje się tym że pomiary nie powiększają się na brzuchu, tak? ) Zdjęcia poniżej z napięciem, co sądzisz o mojej sylwetce?














Zmieniony przez - Arreeoo w dniu 2018-01-01 17:15:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516274
Dobrze wiem jak wyglądają treningi w sportach walki

Niemniej, jeśli jesteś bardzo aktywny fizycznie to większa podaż kalorii będzie rozsądnym rozwiązaniem. Pobij zatem kalorie blisko CPM, tak jak napisałem wcześniej, w ten sposób poprawisz wydzielanie jak i aktywność poszczególnych hormonów. Generalnie można byłoby jeszcze podciąć bowiem nie jest to konieczne, gdyż masz przyzwoity %BF.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-01-01 18:33:06
1

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 111 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8886
dudee
Dobrze wiem jak wyglądają treningi w sportach walki

Niemniej, jeśli jesteś bardzo aktywny fizycznie to większa podaż kalorii będzie rozsądnym rozwiązaniem. Pobij zatem kalorie blisko CPM, tak jak napisałem wcześniej, w ten sposób poprawisz wydzielanie jak i aktywność poszczególnych hormonów. Generalnie można byłoby jeszcze podciąć bowiem nie jest to konieczne, gdyż masz przyzwoity %BF.






Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-01-01 18:33:06



Czyli jak moje cpm wynosi 2800, to teraz wskoczyć na 2500 i co tydzień/ co dwa dodawać o 100?
właśnie z podcięciem teraz by nie wyszło, ponieważ mialem przerwe dwu tygodniową od sportu i będąc na redukcji byłęm na 1900/2000kcl dlatego teraz chce unormować na zerową podaż. Utrzymać z miesiąc i jeszcze raz redukcję z jakimś lekkim spalaczem. Oraz pytanie jeszcze jedno bo wiadomo obliczenia to tylko cyferki a ważne są pomiary, jak rozpoznać iż się jest na poziomie zerowym w kcl? (wtedy nie zwiększa się cm na brzuchu?bo wiadomo ze ok 3cm raczej wleci w brzuch przechodząc z redukcji na zerowy.)

Zmieniony przez - Arreeoo w dniu 2018-01-01 19:40:02

Zmieniony przez - Arreeoo w dniu 2018-01-01 19:42:02

Zmieniony przez - Arreeoo w dniu 2018-01-01 19:43:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516274
Możesz zrobić skok na 2600 - jak waga podskoczy to się nie przejmuj, to będzie wynikało z uzupełnienia uszczuplonych zapasów. Jak będziesz na tzw. zerowym bilansie to nie będziesz odnotowywać większych zmian w obwodach jak i wadze.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-01-01 21:04:12
1

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 111 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8886
dudee
Możesz zrobić skok na 2600 - jak waga podskoczy to się nie przejmuj, to będzie wynikało z uzupełnienia uszczuplonych zapasów. Jak będziesz na tzw. zerowym bilansie to nie będziesz odnotowywać większych zmian w obwodach jak i wadze.



Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-01-01 21:04:12


dzięki ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2982 Napisanych postów 57280 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 625321
Śmiało możesz od razu wchodzić na bilans kcal bliski zera. Chyba, że chcesz jeszcze pociągnąć redukcję. Wtedy można zrobić tak, jak pisałeś.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 111 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8886
Po tym jak będę już miesiąc na zerowym bilansie i będę znowu redukował, schodził -300kcl to od razu brać spalacz czy jak po tych -300 kcl nie będzie nic spadać w obwodach? (od razu może ktoś poleci lekki bezpieczny/nieszkodliwy spalacz (nigdy nie miałem do czynienia z prze-treningówkami ani spalaczami.)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 111 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 8886
domer
Śmiało możesz od razu wchodzić na bilans kcal bliski zera. Chyba, że chcesz jeszcze pociągnąć redukcję. Wtedy można zrobić tak, jak pisałeś.


Dzięki, pytanka mam gdy wejdę na kcl blisko zerowego (będę wchodził teraz na 2600 ale do tej pory miałem 1800/2000 nie zaleje mnie tłuszczem jak zrobię taki wysoki przeskok?( z wypowiedzi wcześniejszych wywnioskowałem ze nie, ale no ten kto pyta, nie błądzi.) Oraz jak już będę blisko zerowego bilansu na tym 2600kcl to kiedy zwiększyć kcl za tydzień? dwa? o 100kcl i tak ciągle zwiększać co tydzień lub dwa az po pomiarach dojdę że nic nie przybywa ani nie ubywa?)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak upiec buraki?