SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja i plan treningowy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 157

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 5876
Płeć : M
Wiek : 19
Waga : 74kg
Wzrost : 174cm
Cel treningowy : Redukcja do 71kg
Staż treningowy na siłowni : 26mies (w tym 8 na siłowni)
Uprawiane inne sporty : Rekreacyjnie rower
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Pełen
Zażywane suplementy : Białko, Kreatyna
Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):Ostatnio sprawdzane prawie 2 lata temu :)

Witam, mam takie pytanie: Czy przechodząc na redukcję powinienem coś zmienić w tym planie, czy zmniejszyć liczbę serii itd.

Trening A
Klata:
Wyciskanie sztangi na ławce prostej 60kgx 12/10/8/6-7
Wyciskanie na maszynie 70kgx 12/10/8/8
Rozpiętki na bramie 28kgx12/8 20kgx15/12
Ściąganie linek wyciągów dolnych 14kgx15/14/12/10
Barki:
Wyciskanie żołnierskie 30kgx12/10/8/8
Unoszenie hantli bokiem 9kgx12/12/10 8kgx12/12 5kgx20 (bardziej izometrycznie)
Przyciąganie linki do głowy 20kgx20/20/20
Triceps
Prostowanie ramienia na wyciągu stojąc 35kgx10 30kgx10/8
Wyciskanie francuskie 18kgx12/10/8/8
Dipy 12/10/8/8
I jeszcze jedno ćwiczenie ale nazwy nie znam :(

Trening B
Plecy
Ściaganie drążka do klatki 15/12/12/10
Wiosłowanie na maszynie 15/12/12/10
Przyciąganie wyciągu dolnego w siadzie płaskim 12/12/10/8
Podciąganie końca sztangi w opadzie 17,5kgx16/14/12/12 lub Martwy ciąg 80kgx8/8/8/6
Biceps
Uginanie ramion ze sztangą podchwytem stojąc 30kgx16/10/8
Uginanie ramion hantlą na modlitewniku 12kgx10/8 10kgx12/10
Młotki 12kgx12/12/10
Zginanie ramion do głowy na wyciągu 12/12/10
Nogi
Wypychanie ciężaru na maszynie 100kgx 20/16/16/16/16/18
Uginanie nóg w leżeniu 40kgx 10/8 31kgx15/12

Mój trening trwa ok 1,5h czasami prawie 2h, więc brzuch robię tylko wtedy kiedy mam czas i myślę czy to nie za dużo na redukcji
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9958 Napisanych postów 115782 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1375973
jak jechałeś nim na masie, przechodzisz na redukcję to bym go zmienił by dać bodziec nowy organizmowi

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Szacuny 3699 Napisanych postów 44875 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 336293
Mozesz wprowadzić jakies zmiany. To zawsze powiew swiezosci i większa satysfakcja z treningow.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3786 Napisanych postów 53824 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 700599
To co proponujesz to takie lekko zmodyfikowane push pull, a dobrze Ci się trenuje w takim podziale gdzie nogi i grzbiet trenujesz na jednym treningu?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 5876
Tak, ale tylko wtedy gdy nogi robię na końcu i jest to męczący trening ale następnego dnia energia wraca więc jest dobrze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3786 Napisanych postów 53824 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 700599
sebastian99
Tak, ale tylko wtedy gdy nogi robię na końcu i jest to męczący trening ale następnego dnia energia wraca więc jest dobrze


No to nie ma co się rozdrabniać za bardzo tylko faktycznie robić swoje jak dobrze Ci się trenuje. Pilnuj michę i dokładaj ciężar i będzie szło do przodu.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena FBW

MenS