To będzie Twój rok! Sprawdź rabaty do 90%
SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne Forum

Redukcja i jej postępy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 629

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 31 dni Przeczytanych tematów 35
Witam wszystkich;)
3 miesiące temu postanowiłem zmienić coś w swoim życiu, mam 33 lata i pracuję jako kierowca zawodowy. Jak możecie się domyślić mój jedyny ruch przez 10 lat to wstawienie z łóżka. Ale do sedna. Wykupiłem pakiet na jednej ze stron (konkurencja sfd), który niebawem się kończy. Potrzebowałem go ze względu na brak podstawowej wiedzy odnośnie odżywiania. Zastanawiam się czy udźwignę teraz już to sam. Są jakieś aplikację które pomogą w liczeniu wartości odżywczych każdego dania? Jestem zielony w tym temacie, a gdy zacząłem żyć bardziej aktywnie czuję się o wiele lepiej. Kolejne moje pytanie jak długo redukować? Wrzucam swoje rozmiary, oraz zdjęcie. Wiem, że inny kąt oraz światło więc ciężko porownsć rzeczywisty efekt.
33 lata 196cm wzrostu
Początek waga: 117kg
Aktualnie 93kg
Biceps 38cm
Klatka 111cm
Pas 98cm
Brzuch 99cm
Uda 57cm
Łydki 41cm

Aktualnie
2424 kcal w tym:
Węglowodany
1024 kcal
Białko
610 kcal
Tłuszcze
792 kcal
Co myślicie o postępach? Na marginesie dodam, że dużo pracuję i nie mam możliwości do regularnie trenować, nie suplementuje nic prócz białka i witamin

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6415 Napisanych postów 78949 Wiek 41 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 772789