SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja efekty i maly dylemat

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1456

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1448 Napisanych postów 4670 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 87988
zawsze, bez znaczenia na plan, trenujesz najpierw glowne grupy miesniowe, a pozniej pomocnicze. czyli w dniu push, zakladajac, ze na nogi robisz oddzielny dzien, klatka bedzie partia glowna, a barki i triceps pomocniczna
oczywiscie sa wyjatki od tej reguly, ale na amatorskim poziomie tak ma byc.

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 30 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 829
Rozumiem, a jezeli nogi robie razem z reszta ciala to mam je dac jako pusch czy pull i tak samo np. tyl barkow do czego zaliczac? Czy dzielic na przod i tyl?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1448 Napisanych postów 4670 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 87988
no a pomysl... robiac przysiad, albo suwnice wypychasz ciezar, czy przyciagasz? no wlasnie. tak wiec nogi to dzien Push. to samo pytanie zadaj sobie co do tylu barku i masz odpowiedz, ze dzien Pull

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 30 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 829
Robiac wyciskanie hantli na barki to bedzie push a juz np. podciaganie sztangi do brody pull. Tak wiec robie to oddzielnie jak rozumiem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1448 Napisanych postów 4670 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 87988
no logika by tak nakazywala, ale tak nie jest. nizej Ci napisze i tego sie trzymaj
PUSH - nogi, klatka, barki, triceps
PULL - plecy, tyl barku, biceps

edit: a tak de facto to nogi mozna jeszcze rozdzielic i dzien PUSH to czworoglowe i lydki, a dzien PULL to dwuglowe


Zmieniony przez - czellista w dniu 11/2/2019 7:58:17 PM
1

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 30 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 829
Ok, wszystko jasne. Dzieki bardzo :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6556 Napisanych postów 75737 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 634704
Trening powinniśmy rozpoczynać od największych grup mięśniowych przechodząc do jak najmniejszych. Największe grupy mięśniowe: klatka, plecy, uda. Mniejsze grupy mięśniowe:barki, biceps, triceps, łydki.Oznacza to, że jeżeli jednego dnia mamy w planie klatę i biceps to w pierwszej kolejności ćwiczymy klatkę, a później biceps. Przy treningu nóg rozpoczynamy od ud a później łydki.Jest jeszcze zasada , że należy rozpoczynać trening od mięśni na których rozwoju najbardziej nam zależy. Np. jeżeli najbardziej zależy nam na poprawieniu się w podciąganiu to trening pleców rozpoczynamy właśnie od pociągania a nie od martwego ciągu. Jeżeli zależy nam na poprawieniu wyniku w przysiadzie to trening rozpoczynamy właśnie od przysiadów a nie od wykroków
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 30 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 829
Rozumiem, dzieki :). Jeszcze pytanie odnosnie ilosci cwiczen na dana partie. Czy moge zrobic tak ze np. w dzien kiedy robie push to na nogi klatke robie dwa cwiczenia a na te mniejsze czyli barki triceps po jednym? Czy tez moge na mniejsze dac po dwa? Na duze dalbym po 4 serie a na male 3.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1448 Napisanych postów 4670 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 87988
to juz musisz sam ocenic, jak bedzie u Ciebie z regeneracja. poza tym trening treningowi nie rowny i jeden moze robic 4 serie mahajac ciezarem z pkt a do pkt b, jak wiekszosc bywalcow silowni, a drugi moze zrobic 1-2 serie z czuciem do upadku miesniowego. tak wiec objetosc zalezy przede wszystkim od intensywnosci.
natomiast stanowczo po ciezkich seriach na klatke, barki nie potrzebuja duzo do "dobicia", poniewaz mocno przy klatce pracuja, a juz w zupelnosci jedno cwiczenie na triceps wystarczy, ktory pracuje od samego poczatku takiego treningu.

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 30 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 829
Dzieki za pomoc :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wciąż chudnę, łatwiej niż na początku

Fruzelina