SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja do oceny/poprawy.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 594

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 54 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5104
Witam to mój pierwszy post na forum, trochę już poczytałem ( większość podwieszonych tematów). Postanowiłem się poważnie zabrać za redukcję w tym celu postaram się wam nakreślić swoją planowana dietę i trening tak abyście mogli mi pomóc wyeliminować błedy.

Poniżej przedstawiam mój planowany jadłospis z jednego dnia:

Posiłek I
płatki owsiane z mlekiem 0,5% do tego łyżka rodzynek suszonych i wiórków kokosowych ( dobre musli wychodzi)
kanapka z polędwicą.

Posiłek II
Sałatka z tuńczyka ( tuńczyk w oleju + mix różnych warzyw)

Posiłek III
Ryż brązowy, pierś z kurczaka + mix różnych warzyw

Posiłek IV
Kanapka z łososiem ( z razowym chlebem)

Posiłek V
Twaróg półtłusty

Jakieś rady, sugestie? Proszę o wyrozumiałość można powiedzieć że jestem świeżak jeśli chodzi o zdrowe odżywianie


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 22

Waga: 121,8

Wzrost: 178

Obwód klatki: 114

Obwód ramienia: 40

Obwód talii: 126

Obwód uda: 69

Obwód łydki: 45

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 40%

Aktywność w ciągu dnia: praca głównie siedząca (czasami trzeba się poruszać)

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: planuje robić raz w tygodniu tabatę ( przysiady z wyciskaniem hantli), 3x w tygodniu trening siłowy ( mam do dyspozycji dwa hantle 20kg, ze zdejmowanymi ciężarami) trening planuje robić na wzór FBW, no i 2,3 razy w tygodniu bieganie po pół godziny( więcej narazie kondycja nie pozwala) albo HIIT, mam nadzieję że poradzicie.

Odżywianie: w ciągu ostatniego tygodnia wyrzuciłem z jadłospisu: białe pieczywo, makarony, większość przetworów mącznych, wszystkie napoje i soki, tłuste kiełbasy i wędliny, słodycze. Dieta oparta na ryżu brązowym, rybach( tuńczyk,łosoś), mięsie z piersi kurczaka, płatkach owsianych, warzywa, owoce, twarów półtłusty, jajka ( pewnie o czymś jeszcze zapomniałem), pije tylko wode i zamierzam jeszcze zieloną herbatę pić

Cel: redukcja rozłożona w czasie

Ograniczenia żywieniowe: chyba brak, ale kucharz ze mnie żaden, ryż sobie ugotuje i na tym praktycznie moje zdolności kulinarne się kończą.

Stan zdrowia: ze zdrowiem ok

Preferowane formy aktywności fizycznej: planuje robić raz w tygodniu tabatę ( przysiady z wyciskaniem hantli), 3x w tygodniu trening siłowy ( mam do dyspozycji dwa hantle 20kg, ze zdejmowanymi ciężarami) trening planuje robić na wzór FBW, no i 2,3 razy w tygodniu bieganie po pół godziny( więcej narazie kondycja nie pozwala) albo HIIT, mam nadzieję że poradzicie.

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: trochę tego było, człowiek był młody i głupi myślał że bez diety się schudnie i bez wysiłku ale poszedłem po rozum do głowy. ( lipo 6, viper, fat burner)

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: myślę że z tym co mam do zrzucenia to niema narazie sensu wprowadzać żadnych spalaczy


Stosowane wcześniej diety: brak a w zasadzie to po 1dniu mi przechodziły chęci(słaba ta silna wola), teraz po tygodniu 3kg w dół ( pewnie dużo wody).
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 265 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11677
Dieta jest lekko mówiąc nędzna. Zacznij od przeczytania tego:
http://www.sfd.pl/PODSTAWY_UKŁADANIA_DIETY.-t527693.html
http://www.sfd.pl/[art]_PIERWSZA_REDUKCJA__PRZYGOTOWANIE_DO_DIETY.-t681908.html
http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odchudzanie-t418943.html

Tutaj jest kolega co ma bardzo podobny problem jak Ty http://www.sfd.pl/spokojna_redukcja,_bez_fatu_na_euro_2012_-t734132.html Ułóż dietę zbliżoną do jego.

O bieganiu zapomnij. Za tydzień nie będziesz miał kolan. Rower to są aeroby dla ciebie. Jak zbijesz z 30 kilo będziesz mógł myśleć o bieganiu. Natomiast HIIT i tabata to przy obecnym stanie totalny kosmos.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 54 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5104
Co do diety to przedstawiłem jako taki zarys. Co do tematów podrzuconych przez Ciebie to czytałem.
Kolana mam chyba mocne, od czasu do czasu biegam po 30 minut ( lekki trucht) i mi nigdy nie dokuczały, wczoraj robiłem tabate ( przysiady z wyciskaniem hantli), nieźle daje w kość, po wszystkim myślałem że wypluje płuca i że serce mi zaraz wyskoczy z klaty, no i jeszcze dzisiaj mam miękkie nogi. Ale daje rade, myślę że raz w tygodniu spokojnie będe mógł robić tabatę.Zachęcam do dawania wskazówek, pozdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 364 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 130649
to nie chodzi o twoje subiektywne odczucia, czy masz mocne kolana czy nie. z taką masą obciążasz stawy, które wczesniej czy pozniej przypomną ci o sobie.
aero kręć na orbitreku, rowerze, stepperze. mozesz dorzucić basen.

dieta jest tragiczna, za mało kcal, zdrowych tłuszczy, białka. wszystkiego za malo

Stop wishing start doing

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

redukcja - pierwsza dieta do oceny

Następny temat

Zalety i wady diety Low Carb