SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja bez cardio?

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1663

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 280 dni Przeczytanych tematów 115
Cześć,
Jestem typowym ekto na swojej pierwszej redukcji. Miałem się wyciąć na lato, niestety przez złamanie śródstopia miałem unieruchomioną nogę przez miesiąc, ćwiczyłem w ten czas górę i trzymałem około 2500 kcal, 360W 130B 60T
Teraz jestem jakieś 3 tyg po normalnym już powrocie na siłownie, BF na brzuchu sporo i muszę się go jakoś pozbyć.
Przez te 3 tyg ćwiczę już normalnie 4x w tygodniu trening wytrzymałościowy 16-10 powtórzeń z dużą intensywnością.

Niestety mam wrażenie, że bf z brzucha wogóle nie spada, ściąłem węgle do 300 więc to już jest ok 2300 KCAL i dalej nie rusza.
Narazie niestety nie za bardzo jestem w stanie jeszcze kardio robić
Poza brzuchem nie mam za dużo fatu w reszcie miejsc, masa była bez liczenia niestety od stycznia dopiero liczyłem kcal dokładnie
Mam obecnie 82kg i ponad 4 lata stażu

Co powinienem zrobić żeby ściąć jeszcze ten fat z brzucha? Kcal już mam bardzo mało, spalaczy używam, michę trzymam, narazie cardio jeszcze odpada na jakiś czas a lato się niedługo kończy




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 69 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 522
Proponuję Ci dołożyć do treningu basen dwa razy w tygodniu, naprawdę świetnie spala kalorie, a nie wchodzi na stawy, ani kości. Oponka często spowodowana jest też podniesionym poziomem kortyzolu, zwróć uwagę na ilość wypijanej kawy czy herbaty, czynniki hałasu, stresy życiowe. Jeżeli to nie problem możesz dołożyć do suplementacji jakiś adaptogen. Powiedz jeszcze jak często spożywasz posiłki i z czego się składają, bo zdarza się po prostu, że kuleje nasza wrażliwość insulinowa i insulina pakuje nam wszystko w komórki tłuszczowe przez co brzuszek się trzyma, napisz co spożywasz oraz jakie masz przerwy między posiłkami i czy przypadkiem nie dojadasz co często się zdarza przy wysokich obcinkach kalorycznych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 280 dni Przeczytanych tematów 115
Kawę piję od czasu do czasu może z 2 razy w tygodniu, herbaty wogóle. Stresu też raczej nie mam.
Śniadanie rano 25B 30T koło 9:00, później posiłki 30B 70W 9T 4 razy tak 13:00, 16:00, 19:00, 23:00. Wiadomo czasem się trochę poprzesuwają, ale tak się staram trzymać. Poza tym nic nie dojadam, może raz w tygodniu zdaży mi się zjeść coś na mieście, ale to posiłek o podobnym makro do mojego wybieram i zawsze wliczam sobie w bilans. Cukru 0 przez cały czas. Białko to w większości szynka wieprzowa, węgle makaron/ryż.
Basen to dobra opcja w sumie przynajmniej narazie, spróbuję się przejść i zobaczę jak działa.
Wróciłem też do zakładania pasa neoprenowego 2 dni temu i z tego co widzę to wydaje mi się, że sciągnęło trochę wody podskórnej




Zmieniony przez - PiotrSugar w dniu 2018-08-17 09:54:52

Zmieniony przez - PiotrSugar w dniu 2018-08-17 09:57:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3452 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 407841
Trzeba się w cierpliwość uzbroić, bo 3 tygodnie to się do niskiego bf nie zejdzie. Pas neoprenowy nie działa.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 767 Napisanych postów 1215 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 153603
Dużo zależy od twojego neat, nie wiem czy możesz normalnie chodzić w ciągu dnia? Bo jak poruszasz się normalnie to nabijaj kroki, ustaw sobie za cel w ciągu dnia np. 10 tysięcy kroków, jak nie idzie to 15. Cardio to kwestia interpretacji, koniec końców wszystko kończy się na ogólnym bilansie, jak outtake będzie większy od intake (kcal) to waga spadnie. Basen to też dobra sprawa. Tylko problem jest w tym, że często podświadomie np. zamiast się poruszać to siadamy na redukcji, jest deficyt to nie chce się tak chodzić, chociażby na siłowni między seriami, łatwiej usiąść niż pochodzić, takie małe sprawy koniec końców mocno przyczyniają się do ogólnego bilansu.

You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.

https://www.sfd.pl/[BLOG]_Hidan20_Transformacja_od_120kg_-t1137366-s120.html
Szukasz pomocy/rady ? Pisz priv

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 2004 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 72307
jeśli aktywność w dni nietreningowe jest niska to pomysl o rotacji ww, nie potrzebujesz wegli tyle co w DT jesli caly dzien sie nie ruszasz, zetnij wegle w dni nietreningowe i podbij tluszcze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22320 Napisanych postów 253363 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1313083
obelixik
jeśli aktywność w dni nietreningowe jest niska to pomysl o rotacji ww, nie potrzebujesz wegli tyle co w DT jesli caly dzien sie nie ruszasz, zetnij wegle w dni nietreningowe i podbij tluszcze

Dobrze napisane

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

IF - 16 - 8 - trening w oknie