SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja - zatrzymanie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1396

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 92 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1537
Witam,
Generalnie jak w temacie. Jestem od 2 miesięcy w trakcie redukcji i przestało lecieć. ;) Z 95 kg zeszło na 80. Mimo, ze spodnie,
które nosiłem wcześniej mogę teraz zdejmować zapięte, to jednak z racji pory roku chciałbym pójść dalej w tym kierunku

Moja dieta wygląda tak :

I : whey + platki owsiane + orzechy ( rozne rodzaje ) + rodzynki ( malo, tylko do smaku )
II : sernik low carb z kuchni SFD ( twarog, orzechy, rodzynki, wiorki kokosowe, białka jaj)

lub jajecznica ( 2 zoltka, reszta białka) + pieczywo zytnie pelnoziarniste

III, IV : piers z wody, kasza j. perlowa, warzywa + oliwa

V : garsc orzechow + owoc ( przewaznie jablko )

VI : twarog chudy

DNI treningowe :
-Posilek III i IV bez oliwy, III bez warzyw
-carbo na 10 minut przed koncem treningu

Generalnie planuje wywalić do minimum weglodowany i zastepowac kalorycznosc tluszczami. WW poki co, nie ucinalbym w okolotreningowych posilkach + w sniadaniu. W Dni nietreningowe WW tylko przy sniadaniu. W pozostalych posilkach tylko sladowe ilosci pochodzace z warzyw.

Co sądzicie o takim rozwiązaniu? Da nowy 'bodziec' ?

Proszę tylko o opinie praktyków
Pozdrawiam

Poświęcaj się wszystkiemu w stu procentach, albo nie rób niczego.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 208598
tak
plan jest dobry
ta garsc orzechow+owoc tak podwieczor to zamien na wczesniejsza godzine albo zmien w ogole posilek

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 92 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1537
Dzięki Seewy, drugi raz w ostatnim czasie pomoc.

1.Tuńczyk z wody + orzechy bym dał, jakoś je sobie upodobałem jako źródło tłuszczy. Nie przejdzie ? Orzechy złe o tej porze?

2. Do twarogu na noc, na redukcji też dodawać oliwy?

Poświęcaj się wszystkiemu w stu procentach, albo nie rób niczego.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 208598
1. to juz lepiej chociaz nie wiem co tak z tymi tlusczami szalejesz...zroznicuj zrodlo troche...
poza tym orzechy takie zdrowe i dobre do konca tez nie sa

2. mozesz dodac jak potrzebujesz uzupelnic bilans i nie masz jej gdzie wcisnac :)

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 92 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1537
1.Eureka, tuńczyk z oliwkami - to przełkne jeszcze.

Pojade tak przez 2 tygodnie i zobacze czy cos sie ruszy. Przez problemy z kolanem nie mogę zwiekszyc intensywnosci aerobow, dorzucenie HIIT'a też nie jest mi na reke niestety, wiec jedynie w diecie sila.

Dzieki serdeczne za pomoc!

Poświęcaj się wszystkiemu w stu procentach, albo nie rób niczego.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 208598
a rowerek moze? nie obciaza tak kolan...albo eliptyki rozne (o ile masz dostep) basen?

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 92 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1537
Rowerek mogę, i jest 3 razy w tygodniu po 60 minut. Zapomniałem wlasnie. Wyglada to u mnie tak : Po posilku robie godzine przerwy. Wsiadam na 60 minut na rowerek i odrazu rozpuszczam 30 g. wheya. Po ok.30-40 minutach posilek. 1.Moze tak byc?

2. Basen był, ciaglego plywania po 45-60 minut ok. ale zamkneli na 2 tyg. z powodu remontu. Mysle, ze raz w tygodniu jeszcze moge go dodac, tylko plywalnie nowa znajde.

Wystarczy czy szukac dodatkowego ruchu ?

Poświęcaj się wszystkiemu w stu procentach, albo nie rób niczego.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 92 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1537
3. Czy przed treningiem aerobowym, rowniez stosuje zalozenia z posilkow przedtreninowych ( WW, brak tluszczow i warzyw ) ?

Poświęcaj się wszystkiemu w stu procentach, albo nie rób niczego.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 208598
nie musisz stosowac stricte takiej suplementacji okolotreningowej jak przy tr silowym
daj aeroby gdzies tam miedzy posilkami a posilki jedz normalnie zgodnie z zalozeniami
uwazaj tylko, zebys np nie robil ich z 'pelnym zoladkiem' bo bedzie dyskomfort
i tyle :)

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 92 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1537
Jak bedziesz kandydowal na prezydenta, to masz moj glos

Poświęcaj się wszystkiemu w stu procentach, albo nie rób niczego.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 729 Napisanych postów 31016 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94344
Mnie ten sernik kompletnie nie leży, tak trochę jak pięść do oka

Zmieniony przez - qazar w dniu 2009-06-27 11:01:11
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

krakersy !

Następny temat

zapotrzebowanie kaloryczne

Whey vit