SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja - początek planu żywieniowego dla 23 latki

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4049

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 70 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2259
Witam,
od grudnia chodzę na siłownie i staram się zrzucić zbędne kilogramy różnymi metodami.
Siłownia swoje "robi" ponieważ w obwodach trochę się zmniejszyło ale waga stoi w miejscu (wahania o 3kg).
Lecz mam problem z jedzeniem, a dokładniej z tym czy jem dobrze.
Może zacznę od tego że na siłowni według maszyn spalam około 700-800 kalorii, dodatkowo ćwiczę raniona hantelkami plus tydzień temu zaczęłam A6W.

W grudniu zaczęłam liczyć "na oko" kalorie (korzystam ze strony ile waży.pl) a teraz poprzez aplikację w telefonie.
Po obliczeniu dziennego zapotrzebowania kalorycznego starałam się trzymać granicy 1700-1900 kalorii.

dzienne zapotrzebowanie 2300 kcal - 2600 kcal.
obcięłam je do 1700 - 1900 kcal.
Wskaźnik WHR - jabłko

Co do jedzenia. Nie jem wysoko przetworzonej żywności, nie jem słodyczy. Słodzę poranną kawę a potem już tylko woda. Alkohol od czasu do czasu.

Wrzucam przykładowy plan żywieniowy z dnia dzisiejszego. Przed 2 posiłkiem robiłam A6W a między 2 a 3 byłam na siłowni.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 243 Napisanych postów 23792 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 81252
w regulaminie masz artykul "Co jedzą Lejdis" - przeczytaj i od razu zauważysz, co robisz, a w zasadzie, co złego jesz cukier, jogurt owocowy? nawet te warzywa na patelnie z Biedornki, nie są najlepszym rozwiązaniem - o ile pamiętam zawierają glutaminian sodu...
nie bój sięwęglowodanów: wprowadż te "dobre" , złożone (wszystko masz w artykule). i zobacz.. piszesz o widełkach kalorycznych 1700-1900 kcal, a tu masz przykładowo 1300 kcal. ogólnie na redukcję przyjął się schemat B/T/W 30/40/30%, więc oblicz sobie od tych 1900 kcal (o ile moderatorki nie zarządzą inaczej). Wklej zdjęcia sylwetki, a nasze mądre głowy rzucą okiem i dostasuja makroskładniki pod ciebie.
a i z A6W zrezygnuj... sama siłownia da ci efekty przy mięśniach brzucha, ale brzuch to w 70% zdrowa dieta.

Zmieniony przez - PUSHhard w dniu 2014-07-28 18:18:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 70 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2259
Co do B/T/W:
30% - 570 kcal białka
40% - 760 kcal tłuszczy
30% - 570 kcal węglowodanów

Ryż brązowy na stałe zagościł u mnie w domu, jem też ziemniaki. Makaronów unikałam ale widzę że można gdy jest pełnoziarnisty, tylko do czego go jeść (bo na pewno nie do sosów). Owoce jadam, przeważnie jabłka chociaż widzę, że trzeba to zmienić.
Chleba staram się unikać ale od czasu do czasu jem, np orkiszowy lub pełno / wielo ziarnisty.

Ladies nie jedzą wyrobów garmażeryjnych, kupnych wędlin, kiełbas (nawet tych droższych), parówek
Nie jem :)
Z ryb łosoś. żadnych warzyw/ owoców z puszki. Twarogu bardzo nie lubię jednak widzę, że muszę się przekonać.
Nie jem zupek chińskich, białego pieczywa, makaronów itd Nic co opisane jako fitness (wiem, że wcale nie jest fit).
Jogurt owocowy idzie w odstawkę.
Cukier tylko do kawy porannej i trudno będzie z niego zrezygnować ale spróbuję.

Co najlepiej jeść przed i po treningu? Ponieważ często po treningu a przed obiadem piję mleko lub właśnie jakiś jogurt.
zdjęcie dołączę gdy wypożyczę aparat ponieważ telefonem mi się nie uda objąć całej sylwetki a nie mam w domu dużego lustra.

Wiek : 22
Waga : 83
Wzrost : 165
Obwód w biuście(1) : 94
Obwód pod biustem : 83
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 80
Obwód na wysokości pępka : 99
Obwód bioder (3): 101
Obwód uda w najszerszym miejscu: 62
Obwód łydki : 37
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często): 2 razy w tygodniu siłownia, w okresie wakacyjnym prawie codziennie.

edit://

Do dzisiejszego jedzenia dorzuciłam jeszcze jedno jajko, 3 suchary mamut i masło. Dzięki temu podbiłam B/T/W na 116g bialka, 78g tłuszczu i 127g węglowodanów. Razem 1680 kalorii.

Czy płatki ryżowe, jaglaną kaszę, ryż brązowy mogę zjadać na śniadanie do mleka? zamiennie z owsianką oczywiście.
Na co muszę zwracać uwagę oprócz kalorii i B/T/W ?

Zmieniony przez - ania988 w dniu 2014-07-28 19:55:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 70 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2259
A oto jutrzejsze posiłki.
Pomiędzy śniadaniem a drugim śniadaniem siłownia.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 26831 Wiek 14 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 283153
To mleko na kolację tak sobie wypijasz?

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1687 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15334
Dlaczego makaronu nie można z sosami?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 243 Napisanych postów 23792 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 81252
makaron z sosami (tymi zrobionymi samodzielnie, np pomidorowy, z bazylii w postaci pesto) można jak najbardziej! nie jedz tych zawiesinowych z mąką "dieta" wg Lejdis to nie taka dieta, że olaboga nic nie można! wręcz przeciwnie, można i to dużo! poszperaj u dziewczyn w dziennikach, wejdź do "Lejdis w kuchni"i znajdź coś dla siebie
a co kawy z cukrem... skoro dodajesz już mleko, to cukier jest tu zbędny: mleko samo w sobie zawiera cukry i kawa straci swoją kwaśność
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 70 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2259
Ruda_29 - tak, tak normalnie wypiję zimne lub ciepłe przed snem :)
PUSHhard - wiem, że na tutejszych dietach mozna jeść i to jak! :) poszukam i poszperam przepisów :)

A co do treningu, teraz mam na to czas by codziennie przychodzić na siłownie ale po wakacjach już nie będzie to takie łatwe. Wtedy maksymalnie 3 razy w tygodniu będę mogła chodzić. i co wtedy?

Zmieniony przez - ania988 w dniu 2014-07-29 11:00:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 26831 Wiek 14 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 283153
Wtedy będziesz chodziła 3 razy w tygodniu

Ogranicz nabiał do jednej, wartościowej porcji DObrej jakości żółty ser, mozarella będą lepszym wyborem niż mleko w takich ilościach.
Ale od czasu do czasu szklaneczka ciepłego wypitego wieczorem nie będzie zbrodnią

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 70 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2259
czyli o tej 21 jeść coś z serem zamiast mleka. dobrze. A czy o takich porach makaron pełnoziarnisty do tego sera można jeść? czy jestem bardziej skazana na coś w stylu mozarella z pomidorami ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 26831 Wiek 14 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 283153
o 21 możesz zjeść kurczaka z ryżem np. Nie musisz nabiału na kolację spożyuwać

Poprzeglądaj dzienniki innych dziewcząt, zobacz, jak komponująp osiłki.

Zmieniony przez - Ruda_29 w dniu 2014-07-29 11:44:23

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie BTW na masę?

Następny temat

Rekompozycja - czy to możliwe? dziennik Monique

FuckBaton