SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja - ocena diety i pewien problem.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1908

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Płeć

Cel

Waga

Wzrost

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1662 Napisanych postów 5479 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 94310
Biegaacz
Dlatego tutaj jestem i szukam porady osób bardziej doświadczonych, wiem że mogę robić to lepiej.

Nie chce zakładać jeszcze nowego tematu, w innym dziale więc zapytam tutaj, studiuje w chwili obecnej artykuły odnośnie treningu siłowego, zastanawiam się co wybrać na początku, trening klasyczny, każda partia raz w tygodniu czy FBW? Trening siłowy mam zamiar wykonywać 3 razy w tygodniu + 3 dni biegania (2x interwały + 1 długie wybieganie)
W którym kierunku iść?



Zmieniony przez - Biegaacz w dniu 2018-08-31 17:29:45


zdecydowanie w trening FBW oparty o cwiczenia zlozone, wielostawowe.
1

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7905 Napisanych postów 80449 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680205
FBW będzie tutaj odpowiedni . Sztangi i hantle to twoje narzędzia pracy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 17 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4847
Dziękuje Panowie za odpowiedz, już po pierwszym treningu na siłowni, zgodnie z zaleceniami - FBW.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5059 Napisanych postów 69435 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 712941
Warto pomyśleć o tym, aby wrzucić wspomniany trening fbw do działu trening dla początkujących. Zostanie on tam spradzony i poprawione ewentualnie błędy.

http://m.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html


Zmieniony przez - domer w dniu 2018-09-01 20:11:19

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 17 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4847
domer
Warto pomyśleć o tym, aby wrzucić wspomniany trening fbw do działu trening dla początkujących. Zostanie on tam spradzony i poprawione ewentualnie błędy.

http://m.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html



Zmieniony przez - domer w dniu 2018-09-01 20:11:19


Oczywiście tak zrobiłem,
http://www.sfd.pl/FBW_do_oceny_i_poprawy.-t1171041.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1662 Napisanych postów 5479 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 94310
dostales ode mnie odp
1

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5059 Napisanych postów 69435 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 712941
Jak już będziesz znał dokładną aktywność treningową, to wtedy można zająć się ustaleniem kalorii i poprawą diety.
2

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 17 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4847
domer
Jak już będziesz znał dokładną aktywność treningową, to wtedy można zająć się ustaleniem kalorii i poprawą diety.


A jest co poprawiać, teraz zaczynam chyba to czuć, o ile do biegania się organizm się zaadoptował, chociaż jestem po dość wyczerpującym cyklu biegów (tempo + podbiegi + dystans) czułem się świetnie, to po 2 treningach na siłowni ( trening ok 50 min dość intensywnie) czuje się fatalnie i nie chodzi bynajmniej o zakwasy czy DMOSy chociaż je też czuję, ale to pikuś. Lecz o ogólne przemęczenie organizmu. Trening wykonałem tak jak założyłem, ale regeneracja na fatalnym poziomie.

Zakładam 10 dniową przerwę od biegania, po tym okresie spokojne cardio 2 x 30 min, siłownia zostanie ale troszkę mniej intensywnie 3 x tyg.
Obliczyłem zapotrzebowanie kaloryczne wg wzoru z forum.

Założyłem że jestem endomorfikiem i spale 300 kcal
TEA - 8 kcal/min

Zapotrzebowanie wyszło 2430 kcal - bez cardio których teraz nie będę robił. Jak zacznę oczywiście doliczę.
Biorę się za zaplanowanie diety, proszę o ocenę 2 przykładowych dni. 6 posiłków DT - 5 DNT
Do każdego posiłku z wyjątkiem śniadania dostarczę sporo warzyw, no ale tutaj chyba tego się nie wlicza do zapotrzebowania?
Kolacja to sałatka warzywna.






Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc

nutloveb