SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja - Kobieta - BTW - prośba o sprawdzenie.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3332

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 470
Witam,

Ponieważ wcześniej nie otrzymałam odpowiedzi postanowiłam napisać w dziale odżywianie. Chciała bym się dowiedzieć, czy taki układ BTW może być przy wadze 60 kg(redukcja):

B: 1,7 / kg mc
T: 0,6 / kg mc
W: 1,4 / kg mc

Czy może powinnam coś zmienić?

Jeżeli chodzi o mój trening to wygląda następująco:

- rano godzinny spacer + jogging
- 6 weidera
- stepper - 30 do 45 minut
- motylek na nogi
- ćwiczenia z hantelkami (1,5kg)
- rowerek (jak miną burze i te gigantyczne upały)

(to narazie taki początek)


Pozdrawiam. Proszę o odpowiedź ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 5457
Arveg: przypadkiem natknalem sie dzisiaj na ten artykul - http://www.sfd.pl/==>_BIAŁKO_-_fakty_i_mity_<==-t308096.html

pozdrawiam

Zmieniony przez - MysteriC w dniu 2007-06-02 01:06:31

There can be only some

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 470
Pomoże mi ktoś, czy niebardzo?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 214 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4304
Ta tylko na co tego az tyle?? nie lepiej jakies cwiczonka porobic przez 30 minut i basta, do tego dobra dieta?? nie kumam ludzi ktorzy w ciagu dnia biora sie ze 2-3 za cwiczenia.

Daleko od bezczynnosci!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 214 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4304
a co do tego jedzenia to nie. nie moze. Ludzie musza pojac jedno BIAŁKO NIE JEST DOBRYM ŹRÓDŁEM ENERGII.

Daleko od bezczynnosci!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 5457
Arveg: BIAŁKO ma w tym wypadku przede wszystkim chronic przed katabolizmem.

Sketchy: Wyglada to niezle :) Generalnie to podalas troche za malo danych, np nie podalas %bf (body fat). Jak czesto robisz ten trening? Jesli codziennie to byc moze deficyt kaloryczny jest troche za duzy jak dla Ciebie. Jesli jeszcze nie zaczelas redukcji to ograniczaj kalorie stopniowo (az dojdziesz do wyliczonego poziomu). Poza tym ja dalbym na poczatek troche wiecej wegli (1,5 - 1,6) a potem obserwuj jak ida postepy. Chodzi o to, zeby nie spowolnic metabolizmu zbyt duzym deficytem kalorycznym :) Lepiej jest dac na poczatek za duzo i potem powoli (!) obcinac weglowodany obserwujac reakcje organizmu niz najpierw sobie spowolnic metabolizm i potem probowac go przyspieszyc.

pozdro

There can be only some

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 214 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4304
Spoko tylko przy takiej kobietce taki katabolizm. moim zdanim wogole ludzie przesadzaja z tym bialkiem tutaj, jakby to bylo cos magicznego. a bialko w nadmiarze to naprawde nic dobrego dla organizmu

Daleko od bezczynnosci!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 5457
Hehe, "w nadmiarze" to z definicji za duzo ;) Dla mnie w nadmiarze to by bylo 4g. Sam jestem teraz na redukcji i stosuje 2,2 - 2,3 g bialka i z doswiadczenia (to nie jest moja pierwsza redukcja) powiem, ze to jednak ma sens przy redukcji. Wazne tylko, zeby przy zwiekszonej podazy bialka duzo pic.

A jesli chodzi o katabolizm / bialko u dziewczyn... To poczytaj sobie tutaj http://www.sfd.pl/Jak_ważne_jest,_aby_dieta_redukcyjna_była_bogata_w_białko_-t239980.html 

There can be only some

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 470
MysteriC:

Mam nadzieje, że te informacje będą wystarczające :)

Płeć : Kobieta
Wiek : 21
Waga : 60
Wzrost : 170
Obwód klatki : 88
Obwód ramienia : 97
Obwód talii : 64
Obwód uda : 52
Obwód łydki : 34
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 23,37%
Stosowane wcześniej diety : South Beach, 1000 kcal.

Chciała bym zrzucić jeszcze kilka cm.

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 5457
Nie napisalas jeszcze jak z tymi treningami - jak czesto co trenujesz?
Jesli jeszcze nie masz dziennika posilkow to zobacz tutaj http://www.darkthorn.republika.pl/ :)

O ten trening pytam, bo nie jestem pewny czy dobrze oszacowalas sobie deficyt kaloryczny. A w ogole to zobacz tutaj http://www.sfd.pl/redukcja_dla_kobiet_by_niunia-sfd-t194384.html
Jest tu nawet przyklad pokazany dla dziewczyny wazacej 60 kg ;)

Wstepnie widze, ze mniej wiecej dobrze rozpisalas te skladniki chociaz prawdopodobnie jest troche za malo kalorii ogolnie. Zalezy to jednak takze (oprocz aktywnosci fizycznej) od Twojego indywidualnego tempa przemiany materii. Ja np. na redukcji musze zawsze przyjmowac mniej kalorii niz wynika z mojego zapotrzebowania liczonego roznymi kalkulatorami, bo inaczej nie ma szans na postepy. Tak czy inaczej najlepiej jest zaczac od jakiegos bezpiecznego poziomu kalorii a potem to stopniowo obcinac i obserwowac reakcje organizmu. Kiedy bedzie cotygodniowa poprawa i spadek wagi ok 0,5 - 0,7 kg na tydzien to po prostu wiecej nie obcinaj :)
Na poczatek do tego, co napisalas dodaj troche kalorii (np. zwieksz tluszcze z 0,6 na 0,7) a potem mozesz w razie potrzeby obcinac weglowodany o 0,1 na tydzien.

There can be only some

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 1187 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 21002
Ja tez uwazam ze 0,6g tluszczu to za malo - smialo mozesz zwiekszyc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 470
Ćwiczę codziennie: rano i wieczorem, tak jak pisałam:

- rano godzinny spacer
- 6 weidera
- stepper - 30 do 45 minut
- motylek na nogi - ok. 20 minut

Czasami(2-3 razy) w tygodniu ćwiczę z hantelkami(1,5kg) i biegam 30 minut.

A mam jeszcze pytanie odnośnie tłuszczy. Za co one sa odpowiedzialne i w jakim celu muszę zwiększyć ich ilość? :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Węglowodany i białka

Następny temat

Jaką diete zastosować by wyjść z opresji ;)

Wheya