SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja Wiki - czyli walka o lepszą wersję samej siebie :)

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7436

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam serdecznie wszystkie Ladies :)
Od razu przejdę do ankiety:
Wiek : 23 lata
Waga : 70,3 kg (waga w domu)/ 69,9 kg (waga na siłowni :P )
Wzrost : 166 cm
Obwód w biuście(1) : 92 cm
Obwód pod biustem : 77 cm
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 76,5 cm
Obwód na wysokości pępka : 94,5 cm
Obwód bioder (3): 107 cm
Obwód uda w najszerszym miejscu: 64 cm
Obwód łydki : 36,5
W którym miejscu najszybciej tyjesz : równomiernie na całym ciele
W którym miejscu najszybciej chudniesz : brzuch
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) ostatnio nic, ogólnie zajęcia grupowe typu zumba, step i inne hopsanki 3-5 razy w tygodniu i orbiterek
Co lubisz jeść na śniadanie: owsianka
Co lubisz jeść na obiad : mięsko/ryba + ziemniaki + surówka (typowo polski obiad :P), produkty z mąki np. naleśniki, makarony,
Co jako przekąskę : kanapka, owoce, zupy, kefir, bułki,
Co jako deser : słodycze, owoce
Ograniczenia żywieniowe : nie mam
Stan zdrowia: dobry
czy regularnie miesiączkujesz: tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: tak (od 3 lat, niskohormonowy mercilon)
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie (tzn oprócz antykoncepcji)
czy rodziłaś: nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: chcę zacząć trenować siłowo
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : -
Stosowane wcześniej diety : ograniczenie kalorii (do ok 1500), żadnych drastycznych diet

Jeszcze kilka informacji dodatkowych:
Ilość tłuszczu w organiźmie: 24,2 kg
Wskaźnik ilości tłuszczu "wewnętrzego" : 3
PPM: 1434 kcal
(Tego dowiedziałam się dzisiaj na "przymiarce" :P )

Tutaj foteczki:









Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Jeszcze troszkę informacji dodatkowych :)
1. Jeżeli chodzi o moją postawę, to kręgarz stwierdził, że mam skoliozę oraz jedną nogę krótszą. Dodatkowo mam tzw. ruchome kręgi w okolicy lędźwi, przec co często miewam bóle w tych miejscach.
2. Często miewam zgagę. Lekarz stwierdził, że to refluks przepisał jakieś leki. Brałam je i dolegliwości minęły, jednak teraz czuję, że znowu jest coś nie tak :(
Cel założenia dziennika:
- w końcu porządnie i ze skutkiem zająć się zrzuceniem zbędnego sadełka i ujędrnić sylwetkę
- zacząć się odżywiać zdrowo i odpowiednio dla mojego organizmu
- wzmocnić plecy i poprawić postawę
- no i jeszcze mieć okrągły, jędrny tyłek :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
I jeszcze dzisiejsza miska:


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
A no i jeszcze trening (przepraszam, nie ogarniam jeszcze tych postów):

Byłam dzisiaj na tzw. treningu wprowadzającym, żeby zapoznać się ze sprzętem itp. Ćwiczyłam trening dla zielonych z regulaminu pod okiem trenera (tak żeby zobaczył, czy robię ćwiczenia poprawnie, nie jest to mój trener osobisty). Jedyne co zaproponował, to robienie 3 serii, po 20 powtórzeń oraz aeroby 4 razy w tygodniu. No i tutaj moje pytanie, co o tym sądzicie? Czytałam już, że lepiej jest robić mniej serii z większym obciążeniem (co w sumie dla mnie jest wygodniejsze), jednak nie wiem co z tymi aerobami. Aha no i jeżeli chodzi o obciążenie, to szczerze mówiąc "jechałam" na tym, co pan trener mi założył, ale stwierdzam, że moje ręce to 2 flaczki, bo ledwo wyrabiały przy najmniejszych obciążeniach :|
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
I szybkie pytania:
1. Banany na redukcji jak czytałam są niewskazane (smuteczek :( ), a co z jabłkami? ;]
2. No i pytanie o moje ulubione sery :D Można czy unikać? (mówię tu głównie o serach mascarpone, feta, camember i brie)

Z góry dziękuję za wszystkie rady i odpowiedzi :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
DZIEŃ 2
Dzisiaj bez żadnego treningu, bo przeziębienie rozłożyło mnie na łopatki :( Jedyne ćwiczenie to wycieranie nosa 30 serii po 50 powtórzeń . W sumie nawet lepiej dla mnie, bo po wczoraj mam takie zakwasy w łydkach, że ledwo chodzę . Koniec gadania, micha:
- warzywa: pomidory, ogórek
(coś dzisiaj dużo węgli i mało tłuszczu wyszło)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
DZIEŃ 2

Dzisiaj bez żadnych treningów, bo przeziębienie rozłożyło mnie na łopatki :( Jedyne ćwiczenia to wycieranie nosa 30 serii po 50 powtórzeń W sumie lepiej dla mnie, bo po wczoraj mam takie zakwasy w łydkach, że ledwo chodzę No nic, czas na michę:
- warzywa: pomidory, ogórek
( w ogóle dzisiaj jakoś dużo węgli i mało tłuszczu mi wyszło)


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 28242 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 125433
Hej
Dobrze, że zaczęłaś dla treningu dla zielonych. Ale tutaj nie słuchaj pana trenera, tylko rób, jak jest napisane i dawaj koniecznie wypiskę również z treningu (z rozpisanymi obciążeniami).
Aeroby po treningu siłowym rób ok. 20 minut i tyle wystarczy, więcej nie trzeba dodawać.

Banany, jabłka i inne owoce na redukcji ok, ale tak, żeby się mieściły w bilansie.
To samo z serami.
ALE - staraj się ograniczać nabiał do porcji 150g i nie traktuj go jako głównego źródła białka w diecie, raczej traktuj jako dodatek.

Dieta wygląda jakościowo ok, ale nie wliczaj warzyw zielonych (i tych niektróych, które nie są zielone też;)
Rozkład przyjmij na razie taki: 120B/80T/150W i zobaczymy, co się będzie działo.

Co robisz ze skoliozą i czy bóle pleców się nasiliły po treningu?

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Hej Saida :)
Dzięki za radę odnośnie treningu i diety ;) patrząc na efekty Ladies, wiem, że lepiej zrobię słuchając się Was :P

Jeżeli chodzi o skoliozę to bez bicia przyznaję się że nie robię z tym nic Podobno dobry jest basen, ale niestety nie mam do niego zbyt swobodnego dostępu. Czy może są jakieś dodatkowe ćwiczenia, które mogłabym wykonywać, żeby jakoś poprawić tą wadę?
Bóle pleców nie nasiliły się po treningu, chociaż przyznam, że miałam trudności z wykonaniem prostowania tułowia na ławeczce (chociaż może to przez tą ilość serii i powtórzeń).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 28242 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 125433
Jakie to były trudności z prostowaniem?

A osoba, która stwoerdziła tą skolioze, nic nie doradziła w tym temacie?

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50433 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Tzn. nie tyle trudności, co bolały mnie plecy w lędźwiach i musiałam sobie robić przerwy (więc wyszło ok 5 serii tak na prawdę)

A skoliozę stwierdził pan kręgarz, który powiedział tylko że najlepiej chodzić na basen i w sumie to nic poza tym.

Zmieniony przez - wika00 w dniu 2014-01-08 22:09:35
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Hej dziewczyny:* Redukcja wagi i przygotowanie do testów na WSOWL

Następny temat

DT/Magalina

nutloveb