SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja Natki Pietruszki

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3412

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 26 lat Na forum 64 dni Przeczytanych tematów 1125
Cześć,

Postanowiłam założyć dziennik, aby lepiej śledzić progress i mieć motywację do treningów i do diety.

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: NatkaPietruszki92
WIEK: 26
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 6 miesiecy

****PARAMTERY OBWODÓW************************************* (wymiary do uzupełnienia jutro)

WAGA CIAŁA: 63kg
WZROST: 170cm
OBWÓD RAMIENIA:
OBWÓD ŁYDKI:
OBWÓD UDA:
OBWÓD BIODER:
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA:
OBWÓD TALI
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:

****CEL*************************************************

CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Moim celem, jest utrata tkanki tłuszczowej. Wagowo chciałabym osiągnąć około 55kg. Oprócz tego poprawa proporcji i rozbudowanie dolnej części ciała ;) Ogólnie zdaje sobie sprawę, że mam bardzo trudną sylwetke, ale spróbuje z nia zrobić co się da. :)

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? tak
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
Wszystkie, poprzez moją głupotę. Były to diety niezdrowe: dukana, posty Dąbrowskiej.

****DIETA*************************************************

JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE
Obcecnie staram się trzymać 1700 cal. B 128g/ T 47/ W 190 - IIFYM

Mam zaburzenia odżywiania, dlatego w trakcie tygodnia mam 2 dni, w ktorym ostatniego posiłku nie liczę. Robię to aby mieć jakieś życie prywatne i nie żyć tylko dietą. Dlatego 2 razy w tygodniu, ostatni posiłek pozwalam sobie zjeść w knajpie. Normalnie mam zaplanowane na ostatni posiłek 500cal, ale w praktyce jem pewnie koło 800/900. Wybieram np. sałatkę, makaron z kurczakiem, nie pizze czy hamburgera - po prostu mniej kaloryczne opcje, plus np. 2 gałki lodów. Tak, żeby ten posiłek jednak miał rozsądną ilość kalorii "na oko" np. jak zjadłam sałatkę, to mogę zjeść jeszcze 2 gałki lodów. Natomiast przy makaronie w sosie śmietanowym zadowolę się colą zero .

W całościowym rozrachunku pewnie moje tygodniowe przyjęcie kalorii to będzie koło 1800cal.

CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
wolno chudnę, straciłam juz 7 kg

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach



W następnych dniach będę postować ciężar.

wtorek - FBW
czwartek - crossfitness (czasami zajecia Les Mills Body Pump)
sobota - dół
niedziela - góra

Proszę o wszelkie sugestie jesli chodzi o trening.


ZDJĘCIA












Dzięki! :)


Zmieniony przez - NatkaPietruszki92 w dniu 11/15/2018 10:39:07 AM

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3023 Napisanych postów 27711 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627352
Mi się nie podoba Twój cel. Nie zakładaj z góry 55 kg - raczej lustro powinno być wyznacznikiem sukcesu w redukcji a nie sama waga.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2257 Napisanych postów 6631 Wiek 48 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 521871
Night - nie chciałam od tego zaczynać.
Autorko, mam 173 cm i wiem jak sie wygląda ważąc 56-58kg. Nie widzę przy Twojej budowie 55kg. Kości i skóra??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3023 Napisanych postów 27711 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627352
Ja nie lubię takich celów - ludzie się fixują na cyferki i przestają na siebie obiektywnie patrzeć. I mam jeszcze pytanie od jakiego czasu masz te 1700 kcal??

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 26 lat Na forum 64 dni Przeczytanych tematów 1125
Ważyłam już 55kg i dobrze sie czułam przy tej wadze, dlatego założyłam, że to bedzie dobry cel. Ale może macie racje, powinnam się skupić bardziej na odbiciu w lustrze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1183 Napisanych postów 2734 Wiek 31 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 227034
waga jest mało istotna postaw na rekompozycję, wejdź na zerowy bilans.

Zawsze rzucaj siebie na głęboką wodę - tam dalej jest do dna...

http://www.sfd.pl/DT_Nene87-t1159713-s155.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 26 lat Na forum 64 dni Przeczytanych tematów 1125
nightingal
Ja nie lubię takich celów - ludzie się fixują na cyferki i przestają na siebie obiektywnie patrzeć. I mam jeszcze pytanie od jakiego czasu masz te 1700 kcal??


Próbowałam to trzymać z 3 miesiące już, ale jak powiedziałam, często mi się zdarzały potknięcia. Między innymi ataki obżarstwa 2 tygodniowe, podczas których spożywałam około 4 tys. kalorii. Więc teraz chciałabym zacząć tak na serio, aby w końcu ta redukcja mi się powiodła.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1183 Napisanych postów 2734 Wiek 31 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 227034
potknięcia wynikają pewnie z tego, że właśnie za mało kcal jesz i albo trzymasz rygor i fisiujesz, albo odpuszczasz zupełnie i zero kontroli nad jedzeniem.

Zawsze rzucaj siebie na głęboką wodę - tam dalej jest do dna...

http://www.sfd.pl/DT_Nene87-t1159713-s155.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3023 Napisanych postów 27711 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627352
Też tak obstawiam że to za mało kalorii i po jakimś czasie głowa nie wytrzymuje i musi się "nażreć". Daj tych kalorii więcej - nic się złego nie stanie. Jak coś zawsze po jakimś czasie można je przyciąć o troszkę w dół.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 1299 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 49452
uwazam podobnie jak mowia przedmówcy. Kalorii jest raczej za mało, zwiekszyc intensywnosc treningu. Sylwetka nie wyglada jakoś mega zle, docelowo pupa jak się powiększy to z mojego męskiego punktu widzenia fajnie byś wygladała przy wadze 58-60kg (po solidnym okresie ćwiczen z makrocyklami masa/rzezba)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 26 lat Na forum 64 dni Przeczytanych tematów 1125
Nie wejde na zerowy bilans, bo po prostu chce byc mniejsza i chce schudnac, nie tylko poprawic sylwetke. Moze faktycznie zastanowie sie dorzuceniem 100 cal, ale w mojej opinii glownie chce przyredukowac.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co teraz? Masa redukcja?

;