SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja Mopi by (a jakże) Koniu

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 44782

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 305 Wiek 42 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4265
jak Ci powiem to nie uwierzysz..... normalnie w miseczce żona miesza białko i żółtko razem na jednolite masę, potem na patelnie chochelką jak ciasto na naleśniki, czyli bez cudów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2734 Napisanych postów 50694 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341884
no.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 305 Wiek 42 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4265
dzięki za ten serek.....tak wcześniej jadałem tunę, rewelacja.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 305 Wiek 42 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4265
Dzień 7 bez treningu (i w sumie dobrze, bo bym nie dał rady)
Koniu dał mi dowolność, z tym, że minimum 3 posiłki z tygodnia, a więc:
Dieta:
Śniadanie godz 9:00
Płatki owsiane górskie, jajecznica (dowolne warzywa jako dodatki) ciut masła, od siebie tylko dziś pozwoliłem sobie dodać trochę szyneczki). Fotki na samym dole.
W międzyczasie do obiadu: jabłko, 2 mandarynki, grejpfrut
Obiad godz 14:30
To co wczoraj czyli żeberka, surówka.
18:30 Kolacja
To samo co wczoraj (został mi brokuł więc powieliliśmy danie)
Na przed spanie szykuję: Serek wiejski opakowanie, jabłko starte na tarce, pokruszone migdały/orzechy włoskie 50g, cynamon(wszystko wymieszane razem).

Łapy, klatka, plecy jeszcze bolą po piątku. Zaczął mnie ciągnąć mięsień chyba podudzia lewego (z tyłu ciała tuż nad kolanem).
Jutro dzień walki, idę na wolne ciężary.
Dzisiaj zacząłem odczuwać głód między posiłkami.
Suplementy: 6 kapsułek Omega 3 do śniadania (potem mi się do 12 odbija rybą).





...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1547 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17334
jajecznica z szynką wygląda smakowicie, oglądając Twoje i innych foty doszedłem do wniosku że chyba muszę się sztywno trzymać formuły:dowolne warzywa jako dodatki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1547 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 17334
bo u mnie danie jest często dodatkiem do warzyw
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 305 Wiek 42 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4265
eee, to tylko dzisiaj, w niedzielę ta szynka. Byłem u rodziców i nawet ciasteczka małego kruchego z jabłkiem nie zjadłem. Nie na początku drogi. A co warzyw to looknij w żeberka, tam było baaaaardzzo dużo warzyw tzn surówki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 305 Wiek 42 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4265
Dzień 8 treningowy
Dieta
Śniadanie 7:00 Ryż basmati, pierś z kurczaka pieczona, sałatka warzywna z 20ml oliwy z oliwek.Dzisiaj to pomieszałem i zjadłem jako sałatkę.
10:30 Trening
II Śniadanie
12:45 Ryż basmati , pierś z kurczaka pieczona
Obiad 15:45 Płatki owsiane górskie, jajecznica (dowolne warzywa jako dodatki)
Kolacja 20:00 Chlebek Schulstad, schab ze śliwką
Koło 22:00 walne jeszcze: Twaróg półtłusty zblenderowany z jogurtem naturalnym, ogórkiem, koperkiem i szczypiorkiem, czosnkiem i przyprawami wedle uznania - chłodnik do picia.
W międzyczasie wciągnąłem ze 4 mandarynki i jabłko.
TRENING
15 min rozgrzewki na bieżni. Najpierw 2 min marszu 7km/h następnie 2 min biegu 10-11 km/h, 3 min marszu itd
Uginanie ramion z hantlami 2x15 najpierw po 2 kg, a następnie po 7 kg(tutaj było 2x7)
Wiosłowanie sztangą nachwytem, najpierw gryfem 2x15, następnie dołożyłem 10 kg i zrobiłem 2x10
Przysiad ze sztangą z przodu, analogicznie jak wyżej.
High Pull - próba gryfem.
Na koniec 25 min na bieżni. 2 min biegu, 3 min marszu itd

Samopoczucie.
Siłownia lipa, opisałem to w wątku o siłowniach wrocławskich. Głodu nie odczuwam. Ćwiczenia....mogło być lepiej, i będzie!
Nie jestem zmęczony, zobaczymy jak będzie rano.







Zmieniony przez - Mopi w dniu 2012-02-13 21:28:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 305 Wiek 42 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4265
Dzień 9 Diety
Śniadanie 6:30
Pieczywo pełnoziarniste,posmarowane masłem, 4 jajka gotowane na twardo, warzywa –kanapki
II Śniadanie 11:00
Pieczywo pełnoziarniste, pieczony schab ze śliwką
Obiad 15:45
Papryki faszerowane łopatką wieprzową (mielona)
Kolacja 20:00 Naleśnik low carb x2
Przed snem będzie: Serek wiejski opakowanie, jabłko starte na tarce, pokruszone migdały/orzechy włoskie 50g, cynamon(wszystko wymieszane razem).

Głodu nie odczuwam. Powiem nawet, że za dużo tego jedzenia. Niczym dzisiaj nie przegryzałem. W ciągu dnia dużo wody i kawy z mlekiem.
Waga spada, ale baaaaaaaaaaaardzo powoli.
W pasie bez zmian, a liczyłem na coś.
Tak, wiem. Jestem niecierpliwy. Tyle, że czuje się dobrze, że coś ze sobą robię.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2734 Napisanych postów 50694 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341884
Spokojnie, zawsze robiłeś coś ze sobą, tylko zanim Cię przygarnąłem robiłeś bardzo źle, więc najpierw organizm musi uporać się ze zmianami, zwłaszcza, że w grę wchodzi więcej kcal.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DIeta do weryfikacji

Następny temat

białko w postaci mleka

Nutel