SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja Krychy

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 12637

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Kry-cha
WIEK: 29
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: ćwiczę rekreacyjnie od 2 lat

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 82
WZROST: 173
OBWÓD ŁYDKI: 47
OBWÓD UDA: 63
OBWÓD BIODER: 105
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 99 (mierzę ciut niżej, żeby złapać najszerszy punkt, razem z moimi boczkami)
OBWÓD TALII: 79
OBWÓD POD BIUSTEM: 85

****CEL*************************************************
SCHUDNĄĆ

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: nic poważnego
WADY POSTAWY: chyba brak, możliwe, że odrobinę za duża lordoza
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: witaminy
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) raz w życiu świadomie przez kilka miesięcy chudłam na diecie ok. 1000 kcal, wcześniej na studiach raz schudłam też sporo, bo ze stresu mało jadłam i ciągle miałam mdłości. Od 3-4 lat jeśli trzymam dietę to już na wyższych kaloriach.

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? utrzymuję wagę

Zrzuty z dietą dorzucę w następnym poście, bo muszę sobie przeklepać gramaturę z innego serwisu.

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: NIE