SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja 21KG+, chęć przejścia na Rekompozycje.

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1679

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

21

Masa ciała

84

Wzrost

180

Obwód klatki

112

Obwód ramienia

38

Obwód talii

88

Obwód uda

57

Aktywność fizyczna w skali tygodniowej

3x siłownia, 3x basen

Aktywność niezwiązana z treningami

praca lekko fizyczna

Cel

budowa suchej masy

Ograniczenia żywieniowe

brak

Stan zdrowia

bez zastrzeżeń

Zażywane leki

-

Ograniczenia treningowe

-

Przebyte urazy

-

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty

Spalacze tłuszczu, odżywki białkowe, BCAA, odżywki przedtreningowe

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów

tak

Stosowane dotychczas diety

deficyt kaloryczny
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 548
Witam

Jest to mój pierwszy temat na forum, więc na początek witam wszystkich serdecznie. Zakładam temat z nadzieją, że zdecydowanie bardziej doświadczone osoby pomogą mi w dążeniu do celu, czyli dokładnie wymarzonej sylwetki. Może na początek wypełnię ankietę.


Płeć : mężczyzna
Wiek : 21
Waga : 84
Wzrost : 180
Obwód klatki : 112
Obwód ramienia : 38
Obwód talii : 88
Obwód uda : 58
Obwód łydki : 40.5
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 17%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia 80 minut, 3x w tygodniu basen 45 min (50-56 basenów, styl - kraul, żabka)
Odżywianie : W weekend 4-5 jasnych piw (5-5.5%), od czasu do czasu fast food, coś słodkiego.
Cel : Powolna budowa masy mięśniowej, przy czym powolna utrata tkanki tłuszczowej
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : -
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, basen, od czasu do czasu bieganie
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : spalacze tłuszczu, BCAA, białko, aktualnie odżywka przedtreningowa
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : Tak
Stosowane wcześniej diety : deficyt kaloryczny


Sytuacja wygląda w ten sposób, że redukcja była dosyć agresywna.

Trening -
3x w tygodniu siłownia + 30 min rowera bezpośrednio po tr. siłowym
3x w tygodniu 2h rowera (50 km)
1300-1500kcal dziennie, przy czym starałem się jeść dużo białka.


Aktualnie trening wygląda następująco -

3x w tygodniu siłownia 80 minut
3x w tygodniu basen 45 minut
do tego raz na tydzień/dwa biegam ok. 7 km.
2100-2400 kcal dziennie, przy czym staram się jeść dużo białka oraz WW, a ograniczam tłuszcze.

Aktualne zapotrzebowanie na 0 to - 1970 KCAL +/-

Celem aktualnego treningu jest delikatna utrata tkanki tłuszczowej, przy czym chciałbym powoli budować mase mięśniową i tutaj zaczynają się schodzy, bo nie wiem czy to jest fizycznie możliwe. Poza tym, zwiekszająć dzienne zapotrzebowanie, zrobiłem to w ten sposób, że tygodniowo dochodziło ok. 200-300kcal, aż do tego momentu gdzie jem 2300 +/-. Boję się również o efekt JOJO. Ponieważ te ponad 21 KG zrzuciłem w 3.5 miesiąca, więc zastanawiam się czy nie za szybko (Ale nie mogłem już usiedzeć w swoim ciele xD). Od kąd zwiększyłem kalorie, na siłowni zauważyłem lekki progress. Podsumowująć chciałbym zapytać was o opinie czy trening jest odpowiedni, spożywane dziennie kalorie itp.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 4376 Napisanych postów 65983 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693236
Niestety nie jest to możliwe. Skup się na jednym celu w najbliższym cyklu treningowym 6-8tyg. i ew. w kolejnym cyklu zmienisz cel.
21kg w 3,5 miesiąca to bardzo dużo i wynikało to ze zbyt niskiej podaży kcal w diecie. Niestety spadki mięśni musiały być bardzo duże.

Czytałeś w ogóle założenia IF? Zastanów się co w tej chwili jest dla Ciebie ważniejsze.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1364 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 28612
ale głodówka,
na moje oko twoje "0" powinno być w okolicach 2.600-2.800
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 4376 Napisanych postów 65983 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693236
Zgadza się. Dlatego właśnie spadki były tak ogromne.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 548
No właśnie teraz mam trochę w głowie rozpierdziel. Żebyście mi mogli bardziej doradzić w którą stronę iść, dodam, że jem właśnie winstrol w postaci oralnej i zjadłem aktualnie ok. 110 tabs. Zostało jeszcze 90, gdzie jem dziennie 3 tabletki (3x 10mg). Mam opcję zamienić Animal Rage na Black Bombs. Więc mam wybór, albo kontynuować redukcję albo rozpocząć robienie masy. Do tego jem Hi-Tec BCAA POWDER. Spożywam jedynie przed treningiem czyli przed basenem i siłownią porcję ok. 13GR. Bezpośrednio po treningu piję białko, a jak tylko dotrę do domu staram się uzupełnić WW oraz dodatkowe białeczko z posiłku. Białko piję również bezpośrednio przed snem. Zastanawiam się spożywać dodatkowo białko do 1 lub 2 śniadania w zależności którę będzie uboższe w proteiny. Chcę pić 3x dziennie ponieważ niestety nie mam zbytnio warunków aby spożywać odpowiednią ilość białka z posiłków. A zakładająć, że chcę kontynuować redukcję, tylko taką aby mięśnie pozostały a jedynie tłuszcz schodził, jak jeść ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 548
I oczywiście czy 3x siłownia i 3x basen w tygodniu wystarczy do redukcji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2579 Napisanych postów 29964 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200182
redukcja to nie basen czy siłownia - a głownie dieta

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 548
No tak, ale biorąc pod uwagę, że na basenie i siłowni ćwicząc zużywam dodatkowe kalorie, mam wyższe zapotrzebowanie. Teraz jem tak 2000-2300 Kcal dziennie i waga się zmienia praktycznie codziennie. W tamtym tyg ważyłem 83.6, wczoraj ważyłem 84 a dziś ważąc się wyszło 83.3 : o
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2579 Napisanych postów 29964 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 200182
wahanie wagi może wystąpić
woda,glikogen,zawartość jelit itd.

im więcej sie wazy tym te wahania mogą być większe

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 548
Ja waże się codziennie rano na czczo, po porannej toalecie. Jedząc 2300 KCAL dziennie i pozostając przy tym treningu redukcja może się udać ? Bo mam dziwne myślenie, że na redukcji trzeba jeść o wiele mniej niż zapotrzebowanie "0"...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 4376 Napisanych postów 65983 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693236
Jedzenie o wiele mniej niż zapotrzebowanie kcal może doprowadzić tylko do problemów, więc to nie jest dobre rozwiązanie.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

IF CZAS NA PRZERWE I PODSUMOWANIE

Dzem