SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Redukcja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1396

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

18

Płeć

Mezczyzna

Cel

redukcja

Waga

89

Wzrost

184

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

23%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Szkola,trenuje mniej wiecej o 17

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Silownia 4x w tyg do tego rowerek stacjonarny 3x w tyg

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Zbilansowana dieta

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Dobry

Stosowana lub planowana suplementacja

kiedys spalacz tluszczu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 86 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4759
Witam
Przez jakies 2tyg bylem na tzw zerze kalorycznym czyli jakies 3300kcal i zauwazylem ze przytylem jakies 2kg.Chcialbym teraz wejsc na 2500kcal.
Czy wystraczy sama silownia czy dodac do tego rowerek stacjonarny 40min 3x w tyg ?

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4396 Napisanych postów 69774 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 590532
To może najpierw zacznij od dodania aktywności a dopiero w następnej kolejności będziesz obniżał kalorycznosc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 86 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4759
Aktywnosc byla przy tym caly czas
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4396 Napisanych postów 69774 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 590532
Chodzi mi o dodatkowa aktywność np tego rowerka stacjonarnego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8191 Napisanych postów 108963 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1328625
z 3300 na 2500 za duży skok, dałbym najpierw do 3000 jak chcesz ciąć kalorie

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 86 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4759
Rozumiem
Czy dodac rowerek do tego od razu? bo jak wczesniej bylem na "zerze" to byla tylko silownia


Zmieniony przez - Awaker17 w dniu 2017-12-28 17:57:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4396 Napisanych postów 69774 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 590532
Nie wiem czy mam pisać w tym temacie bo kolega chyba olewa moje odpowiedzi . Nie dawaj wszystkiego jednocześnie . Dodatkowa aktywność lub zejście z kalorii . Co ja bym wybrał już napisał
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3038 Napisanych postów 57895 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 652077
Bodźce dla organizmu należy dodawać stopniowo. Zmniejszasz kcal, więc na razie nie dodawaj aerobów. Dodasz np za 2-3 tygodnie raz w tygodniu 45 minut i raz w tygodniu interwały.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516309
W dodatku nie sugeruj się wagą, zapewne te 2kg to treść jelitowa, woda, glikogen. Opisz dokładnie swoją sytuację, w jakim celu zwiększyłeś kalorie blisko swojego CPM, jaki czas byłeś na redukcji, jak wygląda Twoja obecna dieta etc.

Wstaw ankietę działu.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-12-29 15:29:47

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 86 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4759
Zaczęło się to tak,ze w te wakacje postanowiłem troche schdnac.Ważyłem wtedy okolo 83kg.Nie ogarnialem wtedy za wiele wiec jadlem jakies 2000kcal dziennie glownie jajka twarog piers ryz owsianka banany.Silownia przy tym byla i duzo sie ruszalem rower itp.Nie zauwazylem jakichs efektow oprocz wzrostu sily.Jechalem na tym jakies 2 miesiace.Potem mialem przerwe okolo miesiaca bo wyejchalem za granice.Teraz od listopada gdy wrocilem wzialem sie za to konkretniej.Poczytalem sporo itp.Zaczalem jesc wiecej czyli jakeis 2500 te same produkty do polowy grudnia i nic nie zauwazyel oprocz wzrostu sily i miesni tak jakby tluszcz wgl nie spadal wiec dowiedzialem sie ze moge miec zwolniony metabolizm wiec wskoczylem na te 3300 na ktorych bylem tak okolo 2tyg i teraz wlasnie wszedlem na okolo 2700.Przez ten caly czas przytylem 6kg.Dodam ze za granica ruchu prawie wcale nie bylo a jedzenia sporo niezdrowego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516309
Nic zatem dziwnego, że lekko się otłuściłeś skoro Twoja aktywność fizyczna była niska oraz spożywałeś wysoko przetworzoną żywność.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-12-30 17:50:32

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bieżnia HERTZ HMS DOMYOS