SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja / rzeźba - dieta do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 946

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 140 Wiek 40 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10274
Dzień dobry wszystkim :)

Czytam to forum juz od jakiegoś roku i w końcu stwierdziłem, że warto zapytać ekspertów co (a jeśli, to dlaczego) robię źle jeśli chodzi o odżywianie :)

Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony ze swojego wyglądu. Nie mam żadnych problemów ze zdrowiem. Chciałbym po prostu 1) utrzymać to co osiągnąłem 2) nabrać trochę więcej mięśni + rzeźby. Czyli generalnie chodzi o ocenę czy "dobrze to wygląda" na dłuższą metę jesli chodzi o moje założone cele.

Na zbilansowanej (redukcja) jestem od około roku (tu wielki szacunek dla Was, bez porad z tego forum niewiele bym zdziałał) ale tak naprawdę dopiero od jakiegoś pół roku przestrzegam jej ściśle. Nie jem w ogóle słodyczy, odstawiłem całkowicie cukier i staram się jeść zgodnie z regułami. Wydaje mi się, że wagę zrzuciłem już na tyle (zaczynałem od około 90kg) że mogę zejść z redukcji.

Trenuję codziennie oprócz weekendów, od 17:15 do 18:00. Są to ćwiczenia hantlami, pompki (3 dni w tygodniu), rozciągania, brzuszki oraz drążek. Niedługo dojdą do tego aeroby (bieganie).

A więc do rzeczy. Podana waga produktów jest orientacyjna ponieważ nie posiadam wagi kuchennej (szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie ważenia wszystkiego przed jedzeniem ;) ).

Płeć: mężczyzna
Wiek: 29 lat
Waga: 65 kg
Wzrost: 180 cm
Stan zdrowia: bdb
Cel: rzeźba + nabranie masy

8:00
płatki owsiane ~75g
jogurt naturalny ~175g
żurawina / rodzynki 15g
orzechy włoskie 15g

11:00
4 kromki chleba razowego / z ziarnem
twaróg półtłusty ~100g
warzywa (zwykle pół dużego ogórka, pomidor lub papryka)
jeden kabanos (nie mam pojęcia ile waży)

14:30
kasza gryczana / pęczak / makaron razowy ~100g
mięso (indyk, pierś, wołowina)
warzywa (kalafior / fasolka szparagowa / marchewka / buraczki)

TRENING

18:00
owoc

19:00
2-3 kromki chleba razowego / z ziarnem (wiem, że lepiej byłoby bez ale naprawdę go uwielbiam)
2 jajka na twardo LUB serek Twój Smak ~50g
warzywa (ogórek / pomidor / papryka)
kilka oliwek
twaróg półtłusty ~50g

22:00
nie jadam regularnie tego posiłku, ale jeśli jem to jest to ~75g twarogu półtłustego z ok 15g oliwy z oliwek

Czasem zamiast sera w posiłku o 19 (lub zamiast mięsa w obiedzie) jem rybę.

Czy powinienem jeść ten ostatni posiłek zawsze, nawet gdy nie bardzo mam ochotę cokolwiek jeść (w lecie rzadko się to zdarza) ?

Zmieniony przez - baal80 w dniu 2009-07-07 13:59:47

"to czym mam smarowac głupi chleb, ocipieje zaraz z tym forum,
tego nie można to nie bo tamto zaszkodzi ludzie wyzluzjcie" :D

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 733 Napisanych postów 31016 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94344
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 140 Wiek 40 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10274
Hmm mało warzyw? Są w każdym posiłku (oprócz śniadania), mi się wydaje że w moich posiłkach najwięcej to właśnie warzyw jest ;)

Więcej tłuszczu powiadasz. Więcej nabiału w każdym posiłku będzie OK?

Co do rzeźby to powiedzmy, że ideałem byłoby zwiększenie lekko masy (tak około 5 kg) plus rzeźba. Nie mam zapędów na kulturystę, chcę po prostu dobrze wyglądać.

Dzięki za odp.

"to czym mam smarowac głupi chleb, ocipieje zaraz z tym forum,
tego nie można to nie bo tamto zaszkodzi ludzie wyzluzjcie" :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG Zawodnik IFBB
Ekspert
Szacuny 8454 Napisanych postów 15016 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 263750
Jeśli chcesz dobrze wyglądać to tylko i wyłącznie masa. Masz teraz sporą niedowagę. Nabierzesz trochę mięśni, sylwetka zacznie nabierać prawidłowych kształtów i zalane tłuszczem partię staną się mniej wyeksponowane. Poza tym przy tak małym umięśnieniu będzie Ci bardzo trudno spalić cokolwiek z tłuszczu, gdyż to właśnie mięśnie "przerabiają" najwięcej kalorii.

Kolarsko-gastronomiczny blog z elementami kulturystyki powered by SFD - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

moja dietka i ew. poprawki

Następny temat

"10 mitów na temat kształtowania mięśni brzucha"art.

Shaker