SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja + rzeźba

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 799

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 125
Witam wszystkich,
Mam nadzieję że pomożecie.
Mam 27 lat, ważę 95 kg przy wzroście 178 cm.
Miałem już dwie "diety" które generalnie opierały się na głodówce - a przynajmniej na mocno ograniczonym spożyciu posiłków. W ostatniej doszedłem do 86 kg (z 97). Teraz stwierdziłem, że jednak przeczytam te parę postów, oblicze sobie ile kalorii potrzebuje. Najgorzej będzie z ułożeniem menu, ale może znajdę coś gotowego. Problem największy mam inny. Chciałbym redukcję połączyć z ćwiczeniami siłowymi, tak żeby jak zejdzie mi tłuszcz, jakoś to co zostanie wyglądało. Nie wiem jak w takim razie połączyć posiłki do redukcji, z treningami na "siłowni" - w domu ławeczka+osprzęt.
A może nie stosować żadnej diety a tylko na przemian raz rowerek 1h a następny dzień siłka 1 godz?
Generalnie już mi się nie spieszy i chciałbym powiedzmy 2-3 kg miesięcznie tracić - oczywiście jeśli nie ma przeszkód żeby więcej to też nie problem.
Pomożecie??
A i zainwestuje nawet w metr krawiecki co by sobie obwody pomieżyć jak będzie taka potrzeba
Pozdrawiam
Domin
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 393 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7337
Powinienes wyjsc od przeczytania paru postow i ulozenia diety
http://www.sfd.pl/Przydatne_linki_dla_odchudzajacych_sie...-t313254.html
Trening silowy 3 razy w tyg i 3 razy w tyg aeroby.Tutaj masz taki maly dodatek
http://www.sfd.pl/-t378463.html 

Wchodzisz, Walczysz, Wygrywasz, Jak Mistrz

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6759 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 50243
Przemyślana redukcja polega głównie na wyrobieniu sobie zdrowych nawyków żywieniowych. Dokładne liczenie kalorii z reguły jest tylko na początku. Potem już wie się dokładnie co, kiedy w jakich ilościach powinno się spożywać. Ważne jest tylko odpowiednie dostosowanie wartości odżywczych do posiłków.
Jeśli chodzi o sam trening to najskuteczniejszym treningiem jest trening interwałowy. Do tego nie jest potrzebny specjalny osprzęt. Tylko porządne buty i kawałek drogi do biegania. Bo moim zdaniem w bieganiu najłatwiej jest zrealizować interwał. Ja osobiście jednak redukcję przeprowadzam na normalnym treningu siłowym wg. Weidera. Na początek moim zdaniem jak najbardziej dobry trening. Może redukcja nie jest tak bardzo szybka jak przy treningu interwałowym, ale cała sylwetka nabiera odpowiednich proporcji. Póki co po miesiącu w brzuchu straciłem tylko 2 cm, ale przybrałem mięśnia tam gdzie trzeba. Waga się nie ruszyła:D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

odzywka bialkowa

Następny temat

Zły cholesterol w zółtku..pomyłka?

WPC zestaw