SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wybór celu treningowego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1019

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 267
Witam od około 1,5 miesiąca jestem na redukcji 2700 kcal moje zapotrzebowanie to około 3300.Z wagi 80 kg schudłem do około 77.5. I moje pytanie teraz to czy mogę powoli już przechodzić na zero kaloryczne i zacząć za jakiś czas masę ? Zdjęcie pierwsze przed redukcja 2 ostatnie teraz .







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5578 Napisanych postów 60472 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 746995

Wiesz co jak dla mnie trochę się źle zabrałeś do tej redukcji. Wydaje mi się, że od samego początku za duży deficyt kaloryczny wprowadziłeś, oczywiście, że waga Ci leciała w dół bo ok 20% deficyt jest dość spory.

Patrząc na Twoją ostatnią fotkę to ja bym jeszcze redukcję pociągną trochę bo widać na tym zdjęciu, że jeszcze jest trochę tkanki tłuszczowej do zredukowania. Widać przede wszystkim, że w okolicach klatki piersiowej i brzucha jeszcze masz trochę tłuszczu, a jak wejdziesz na nadwyżkę kaloryczną to ten stan będzie się pogłębiał.

Jak dla mnie takim złotym środkiem jest rozpoczęcie budowy masy mięśniowej jak się ma poziom tkanki tłuszczowej w okolicach tych 13-14%. To taki poziom, w którym już przysłowiowa krata na brzuchu się przebija. A przy takim poziomie jak masz teraz to jak okres budowania masy mięśniowej się porządnie rozkręci to poziom tłuszczu może Ci skoczyć do góry, że trzeba będzie myśleć o redukcji.

Zejdź do rozsądnego poziomu tłuszczu i dopiero później zacznij masę, jednocześnie kontrolując też poziom tłuszczu podczas budowania masy.

Polecamy również: Masa czy redukcja - od czego zacząć w nowym roku?




Zmieniony przez - rion10 w dniu 2021-12-03 12:11:07

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 Zawodnik IFBB
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17631 Napisanych postów 27742 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 820480
Moim zdaniem jest jeszcze sporo do spalenia. Pamiętaj, że im niżej zejdziesz z poziomem tłuszczu, tym potem lepiej będziesz budował masę mięśniową. Lepsza wrażliwość insulinowa zapewni przyrosty czystszej masy mięśniowej, bez niepotrzebnego tłuszczu, no i dłużej ten okres masy będzie mógł potrwać, co będzie równało się większym przyrostom. Kalorii nie masz jeszcze tak mało. Nie napisałeś nic o treningu i ilości aerobów, a być może tu też masz jeszcze spore pole manewru. Także warto rozważyć pociągnięcie redukcji dalej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12323 Napisanych postów 49836 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 384144
Witaj,
zdjęcia jakie zamieściłeś są dość kiepskiej jakości, ale ja mam zdanie jak Przemek. Ze******* do końca. Kcal rzeczywiście jest dużo i jest jeszcze z czego schodzić. Do stracenia i tak nic nie masz, bo ta tkanka mięśniowa i tak jest dość uboga, więc nie ma obaw o straty w tej materii, bo nie ma czego tracić
1

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Prowadzenie, plany treningowe, plany żywieniowe: kubaskop@interia.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 267
Dobra dzięki w takim razie cisnę dalej redukcje (:
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6352 Napisanych postów 11023 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2151690
Siemka
Ja tutaj też bym proponował dalej redukcje. Jak już zaczniesz widzieć powoli przebijającą się kratkę na brzuchu to możesz powoli myśleć o powolnej budowie masy mięśniowej. Inaczej moim zdaniem nie ma sensu bo i tak zamiast mięśni zbudujesz tylko dodatkowe kg tłuszczu ;)
Tak więc powodzenia w dalszej redukcji ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16633 Napisanych postów 128534 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1442375
2.5 kg na reudkcji to nie wiele, okolice 70 to chyba było by to, jeszcze trzeba pociągnąć

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 267
No to jeszcze mam takie pytanie czy codziennie np jeździć na rowerku stacjonarnym czy tylko co któryś dzień ? Ćwiczę na siłowni 4 razy w tygodniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16633 Napisanych postów 128534 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1442375
Aktywnośc nalezy zwiększać wraz z postępami na redykcji, na początku nie wiele trzeba a potem jak schodzi coraz wolniej trzeb podkręcić np tempo treningów,m jakiś dodatkowy dołożyć, nie ma co od poczatku się katować bo potem już nic nie zwiększysz

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
anubis84
Aktywnośc nalezy zwiększać wraz z postępami na redykcji, na początku nie wiele trzeba a potem jak schodzi coraz wolniej trzeb podkręcić np tempo treningów,m jakiś dodatkowy dołożyć, nie ma co od poczatku się katować bo potem już nic nie zwiększysz


Dokaldnie, im dłużej będziemy redukować na stosunkowo wysokiej podaży kcal/niskim cardio tym lepiej i sprawniej przebiegnie redukcja. Nie ma sensu ucinać kcal o 50% i dowalić sporo kardio bo na start pozbawiamy się największych asów z rękawa którymi możemy manipulować.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24407 Napisanych postów 17195 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 261662
Michał135
No to jeszcze mam takie pytanie czy codziennie np jeździć na rowerku stacjonarnym czy tylko co któryś dzień ? Ćwiczę na siłowni 4 razy w tygodniu.
Pamiętaj ze więcej nie znaczy lepiej , dobra zdrowa i prawidłowa redukcja moze trwac 3-4 miesiace jednak aby było dobrze musimy w odpowiedni sposób wszystko rozplanowac i jeśli na start obetniesz za dużo kcal i dodasz duża aktywnosć to wnet organizm się zaadaptuje i popadniesz w stagnacje. Co jakiś czas trzeba atakowac organizm i szokować więc najlepiej zacząć redukcje od wyższych kcal ( mały deficyt ) i stopniowo deficyt pogłębiać a z aktywnością sprawa ma sie tak samo że zaczynasz np od 3 treningó i co jakiś czas wydłuzasz sesje cardio lub dodajesz nowe .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 267
Rozumiem a co jeśli chodzi o późniejsze przyrosty na masie jak odpowiednio już zredukuje tłuszcz ? Czy postępy będą wtedy szybsze niż do tej pory o ile w ogóle jakieś były ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening FBW - sprawdzenie

Water