SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja:)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2354

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

25

Płeć

m

Waga

89-90

Wzrost

170

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

spore, 27%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

lipa, biurko i samochód non stop

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

3 dni w tyg

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

wszystkie bez sensu

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

alergik:D

Stosowana lub planowana suplementacja

omega 3, amino, wpc 80, może clenik?:D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 175 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8933
Witam wszystkich,

Piszę z paroma nurtującymi mnie pytaniami ad kwestii redukcji.

Wiek 25, waga 89, 170 cm wzrostu, staż 2 lata (z przerwami mniejszymi bądź większymi)

1. Dieta - wyliczone zapotrzebowanie kaloryczne. I pytania na start:

a) o ile obciąć kalorii 200? 500? nie będzie wspomagania towarem:D także chcę, żeby jakoś to wyglądało, tzn nie chcę zostać chuderlakiem a zależy mi na utrzymaniu pewnej masy mimo wszystko wypracowanej. Co do jedzenia - białko (piersi z kurczaka, jajka, ryby jak pozwolą finanse) węgle - brąz ryż, makaron brąz, tłuszcze - orzechy, oliwa z oliwek, lniany...
b) Obcinać od wagi co tydzień? W sensie startuje 18, waga pokazuje 89, 30 marca pokazuje już 87 kg i wtedy znów od 87 kg liczyć od nowa i ucinać? Ucinać z węgli i dawać więcej białka? Jakieś porady wskazane
c) białko - z racji tego, że jestem przedstawicielem różnie może być z częstotliwością tych posiłków i jakością. W związku z tym pytam czy trzeba trzymać się kurczowo ilości? tj 5-6 posiłków? czy bardziej pilnować zapotrzebowania na cały dzień? I kwestia samego białka - jak nie zawsze będzie opcja jedzenia mięsa - jak widzicie dokładanie białka z prochu? 50/50? 50/30?

2. Trening - obecnie był 3 dni w tyg typowo masowo, mam zamiar zmienić na 5 dni w tyg, każdego dnia 1 parta + aero i teraz:

a) aero po przebudzeniu? czy po treningu siłowym?
b) zacząć od 40 min biegu i tak utrzymywać? czy zaczynać od 10, 20, 30, 40, 50, aż dojdę np do 1h?
c) jak kwestia tętna?

3. Suplementy:

a) jest sens dawać kreatynę? wiem, że głównie nawadnia, ale myślałem o jakimś zabezpieczeniu, aby mięcho nie poleciało
b) jest jakikolwiek sens inwestować w spalacz? jeśli tak to w co?
c) jak widzicie kwestie aminokwasów? póki co zaopatruje się w minerały i witaminy, + omega-3.

Dzięki za sensowne wypowiedzi, jeśli mogę dam soga:)

Pozdrawiam


Zmieniony przez - lighter w dniu 2012-03-18 19:38:44

lighter

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 175 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8933
Mogę liczyć na Waszą pomoc?

lighter

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 175 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8933
Podbijam

lighter

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2660 Napisanych postów 50475 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340435
nikt Ci nie będzie odpowiadał na pytania które masz w pierwszym lepszym podwieszonym, pytasz o podstawowe rzeczy...

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jajka oco kaman?

Następny temat

Dieta CKD-produkty

WPC zestaw