SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja, 85.5kg, proszę o sprawdzenie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8563

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 0
Płeć : mężczyzna
Wiek : 26
Waga : 85.5
Wzrost : 180
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 28%
Aktywność w ciągu dnia : siłownia oraz sen, pracuję w nocy jako kierowca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4x w tygodniu siłownia
Odżywianie : od 3-ech tygodni staram się odżywiać zdrowo, udało mi się rzucić fast-foody i słodycze(jedynie od czasu do czasu piję cole zero)
Cel : 10-12% BF, redukcja
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : ultra whey, bcaa max, vitaminall

Cześć. Tak jak wspomniałem od paru tygodni staram się odżywiać zdrowo, rzuciłem wszystkie "śmieciowe" jedzenia i nadszedł ten czas kiedy trzeba wziąć się za porządną dietę. Proszę Was o sprawdzenie i porady co powinienem zmienić. Dzięki.






Zmieniony przez - danxo w dniu 2018-08-28 09:57:00
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1662 Napisanych postów 5479 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 94310
witaj. kalorii masz stanowczo za malo. policz swoje zapotrzebowanie z uzyciem tego wzrou i wstaw wszystko raz jeszcze pod nowe wyliczenia http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html 
1

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 0
Tym sposobem, moje zapotrzebowanie to 2415 kcal. W poprawionym planie z posiłkami zmniejszyłem kcal o 200.







Zmieniony przez - danxo w dniu 2018-08-28 12:54:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1662 Napisanych postów 5479 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 94310
na moje oko, z doswiadczenia, przy Twoich gabarytach kalorycznosc Twojego zera powinna byc w okolicach 2800 kcal. wstaw prosze swoje wyliczenia, poniewaz wiencze, ze cos zle policzyles
1

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 0
Przy TEA, NEAT oraz TEF wziąłem najniższe wartości i podstawiłem do wzoru(wg. tej notatki: "By podjąć decyzję zaliczającą nas do właściwego typu budowy musimy mieć pewne doświadczenie odnośnie reakcji własnego organizmu. Dla osób początkujących nie posiadających tej orientacji proponuję wybrać najniższe opcje i stopniowo zwiększać kaloryczność diety w zależności od efektów. ").





Zmieniony przez - danxo w dniu 2018-08-28 13:40:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1662 Napisanych postów 5479 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 94310
podstawowy blad poczatkujacych czyli zanizanie tych wartosci. ilosc spalanych kcal przy silowym przyjmij maks wartosc. termike pozywienia rowniez. co do somatotypu to daj te +500. ogolnie okolo tych wlasnie 2800-3000kcal powinno Ci wyjsc.

jak dla mnie w ciemno mozesz zaczac od 2900kcal: bialko 2g/kgmc, tluszcze 1.2g/kgmc, reszte kcal uzupelnij weglowodanami.

no i wstaw diete raz jeszcze z nowymi wartosciami
1

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 0
Racja, teraz wyszło 2906 kcal.
Powinienem obniżyć te kcal tworząc dietę?(np. o 200-300?)


Zmieniony przez - danxo w dniu 2018-08-31 20:33:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7963 Napisanych postów 80592 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 681385
czellista

jak dla mnie w ciemno mozesz zaczac od 2900kcal: bialko 2g/kgmc, tluszcze 1.2g/kgmc, reszte kcal uzupelnij weglowodanami.

no i wstaw diete raz jeszcze z nowymi wartosciami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 0
Proszę o sprawdzenie i rady co mogę/muszę zmienić.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1662 Napisanych postów 5479 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 94310
do wyeliminowania - szynka, wafle ryzowe, serek wiejski - sa to produkty dosc mocno przetworzone.
wprowadz do diety siweze/mrozone ryby, jak np. makrela, losos, mintaj, szprotki, sardynki, poniewaz brakuje Ci omega 3.
wprowadzilbym tez do diety tlustsze miesa, jak np. schab, lopatka, karkowka, poniewaz brakuje Ci tluszczow nasyconych.
reszta wyglada ok przy zalozeniu, ze nie bedziesz tak jadl dzien w dzien, a wprowadzal roznorodnosc do diety

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5118 Napisanych postów 69764 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 714979
Wrzuć jeszcze kilka innych dni. Zobaczymy jak wygląda urozmaicenie diety.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Progres w redukcji.

Water