...
Napisał(a)
Kto jest za tym żeby u nas w Polsce zorganizować coś takiego jak zrobiła chelsa że szukaja zawodnika z normalnych ludzi tworząc reality show niechby u nsa zrobili cos takiego i najlepiej puscili to w tv na pewno byli by tacy ze z przyjemnością oglądalo by sie ich wyczyny
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź...
Napisał(a)
Na pewno by było to ciekawe ale myśle, że lepiej skupić się na podwyrzszeniu poziomu szkolenia młodych piłkarzy w tradycyjnych szkółkach piłkarskich.
Sklep kibica www.ISS-sport.pl sponsorem Ligi Typerów! Zagraj z nami!
http://www.sfd.pl/Liga_Typerów__VII_Edycja-t567860.html
...
Napisał(a)
We Włoszech od września ubiegłego roku trwa piłkarskie reality show. Telewizja wykupiła amatorską drużyne piłkarską, przeprowadziła casting, wyłoniła najlepszych na swoich pozycjach i od września drużyna rozpoczęła rozgrywki, a wszystko to przed kamerami i w telewizorach kibiców całego półwyspu Apenińskiego.
Pomysł
"Campioni: il sogno" czyli "Mistrzowie: sen", tak największa prywatna stacja ogólnodostępna Włoch nazwała swój reality show. Koncern Mediaset jest własnością syna Silvio Berlusconiego. Właściciel włoskiego Big Brothera, którego edycji we Włoszech wyprodukowano pięć, postanowił skończyć obraz który z edycji na edycje tracił widzów. W tak piłkarskim kraju jakim są Włochy postanowiono zrealizować coś innego. Tym czymś był Piłkarski Reality Show.
Casting
Wszystko rozpoczęło się w czerwcu 2004. Do stacji napłynęło 91.231 zgłoszeń z czego 10.403 poprzez internetową strone Italia 1, najpopularniejsza stacja koncernu, to w niej odbywa się transmisja programu. Następnie rozpoczęto castingi. Trzynaście dni prób w sześciu miastach kraju: Cesena, Mediolan, Rzym, Catania, Cava dei Tirreni i Neapol. Zostało przetestowanych średnio 268 pretendentów dziennie. 3490 piłkarzy (396 bramkarzy, 795 obrońców, 1.332 pomocników i 967 napastników), wszyscy dorośli i nie grający nigdy wcześniej w zawodowych klubach. Zawodnicy podzieleni na 48 grup, byli testowani na boisku oraz przed kamerami. 300 z nich dostało się do drugiej fazy castingu odbywającego się już na stadionie Cervi, tym na którym od września rozpoczął się sezon "Mistrzów". 4 sierpnia, z grupą 40 wyłonionych, prace rozpoczął trener Francesco "Ciccio" Graziani, mistrz świata z mondialu w Hiszpani w 1982. Trener wybrał grupe 24 zawodników z którymi 12 września wystartował w grupie B okręgówki z regionu Emilia-Romagna.
Klub
Zawodnicy przybrali koszulki klubu AS Cervia 1920, mieszczącego się w znanym kurorcie nad Adriatykiem, oddalonym około 20 km od Ravenny. AS Cervia 1920 gra w lidze okręgowej od 1972 roku. W poprzednim sezonie drużyna uplasowała się na szóstym miejscu. W lidze zawodnicy spotykają się z drużynami oddalnonymi o nie wiecej niż 70 km. Drużyny awansują do Serie D, z której awans prowadzi już do rozgrywek na szczeblu centralnym: Serie C2.
Klub posiada wspaniałą baze treningową, boisko z oświetleniem, oraz kilka boisk treningowych. Na stadionie znajduje się jedna trubyna zadaszona na okolo 2000 miejsc.
Sezon 2004-05
Producenci reality show postawili sobie za cel wygranie ligi i zdobycie jak największej liczby punktów. Wybrani zawodnicy są obserwowani przez kamery 24 godziny na dobe. Kamery zostały zainstalowane w budynku w którym mieszkają, a kamerzyści są zawsze z piłkarzami. Graziani przeprowadza treningi jak w zawodowym klubie, kilka razy dziennie. Oprócz tego zawodnicy mają różne zajęcia przydatne dla piłkarzy, jak choćby kurs języka angielskiego. Dwa razy piłkarze dobierali się w pary i rozgrywali turnieje wewnątrz drużynowe, w których walczyli o bilety na mecze: Chelsea - Barcelona i AC Milan - Inter. Wszystkie ligowe spotkania Cervi są pokazywane w ogólnodostępnej telewizji: Italia 1. Na każdym spotkaniu zasiada nadkomplet publiczności. Pojedynki z Cervią są dla każdego miasta przeciwnej drużyny wielkim wydarzeniem. Dodatkowo każda drużyna ligowa może się pochwalić stadionem z zadaszoną trybuną, oraz oświetleniem. Kibice na spotkaniach, gdy miejsca siedzące są już zajete, stoją na każdym "metrze kwadratowym" stadionu. Sponsorem Cervi, jak i całego reality show, są takie firmy jak: Sky, Adidas, Pringles. Ich reklamy są na każdym meczu ligowym, na boisku Cervi jak i przeciwników.
Zainteresowanie
Zainteresowanie we Włoszech reality show jest ogromne. Telewidzowie co tydzień sms-ami wybierają jednego obrońce lub bramkarza, pomocnika i napastnika, którzy muszą się znaleźć w podstawowym składzie w najbliższym spotkaniu. Jednak jak wielkie jest zainteresowanie, pokazały mecze towarzyskie Cervi z drużynami z Serie A. Cervia jak na razie grała z Bologną, Sieną, Palermo i Sampodorią. Na Sycylii na stadion przyszło więcej kibiców niż na mecz z Juventusem. Włodarze Palermo naliczyli komplet 35 tys. kibiców. Zważając że mecz był rozegrany w czwartek o 14.30 dyskwalifikował pracujących jako publiczność. Jak się można było spodziewać Cervia przegrała znacznie wszystkie pojedynki. Najwyżej Campionów pokonało Palermo - 5:0.
Zakończenie
Nagrodą za zwyciestwo reality show nie są pieniądze. Najlepszy według publiczności piłkarz nie wygra 500 tys. euro tak jak zwycięzca Big Brothera. Zwycięzców będzie trzech. Realizatorzy programu jako nagrode, pozwolą wybrać zwycięzcom jedną drużyne z trzech: Inter, Milan, Juventus, z którą piłkarz przepracuje cały okres przygotowawczy do sezonu 2005-06. Reality show kończy się z początkiem czerwca, czyli po zakończeniu sezonu ligowego. Jednak czy piłkarze klubu, którzy już teraz są znani w całych Włoszech będą kontynuować swoje kariery piłkarskie w zawodowych drużynach, czy powrócą na boiska swoich klubów amatorskich? O tym przekonamy sie po zakończeniu reality show, a może nawet jeszcze później. Jedno jest jednak pewne, dla tych piłkarzy, którzy co tydzień grają przy wielkich publicznościach, próbują swoich sił w pojedynkach z drużynami Serie A, są obiektem wzdychań wielu fanek, ten program to prawdziwy, tytułowy sen...
Pomysł
"Campioni: il sogno" czyli "Mistrzowie: sen", tak największa prywatna stacja ogólnodostępna Włoch nazwała swój reality show. Koncern Mediaset jest własnością syna Silvio Berlusconiego. Właściciel włoskiego Big Brothera, którego edycji we Włoszech wyprodukowano pięć, postanowił skończyć obraz który z edycji na edycje tracił widzów. W tak piłkarskim kraju jakim są Włochy postanowiono zrealizować coś innego. Tym czymś był Piłkarski Reality Show.
Casting
Wszystko rozpoczęło się w czerwcu 2004. Do stacji napłynęło 91.231 zgłoszeń z czego 10.403 poprzez internetową strone Italia 1, najpopularniejsza stacja koncernu, to w niej odbywa się transmisja programu. Następnie rozpoczęto castingi. Trzynaście dni prób w sześciu miastach kraju: Cesena, Mediolan, Rzym, Catania, Cava dei Tirreni i Neapol. Zostało przetestowanych średnio 268 pretendentów dziennie. 3490 piłkarzy (396 bramkarzy, 795 obrońców, 1.332 pomocników i 967 napastników), wszyscy dorośli i nie grający nigdy wcześniej w zawodowych klubach. Zawodnicy podzieleni na 48 grup, byli testowani na boisku oraz przed kamerami. 300 z nich dostało się do drugiej fazy castingu odbywającego się już na stadionie Cervi, tym na którym od września rozpoczął się sezon "Mistrzów". 4 sierpnia, z grupą 40 wyłonionych, prace rozpoczął trener Francesco "Ciccio" Graziani, mistrz świata z mondialu w Hiszpani w 1982. Trener wybrał grupe 24 zawodników z którymi 12 września wystartował w grupie B okręgówki z regionu Emilia-Romagna.
Klub
Zawodnicy przybrali koszulki klubu AS Cervia 1920, mieszczącego się w znanym kurorcie nad Adriatykiem, oddalonym około 20 km od Ravenny. AS Cervia 1920 gra w lidze okręgowej od 1972 roku. W poprzednim sezonie drużyna uplasowała się na szóstym miejscu. W lidze zawodnicy spotykają się z drużynami oddalnonymi o nie wiecej niż 70 km. Drużyny awansują do Serie D, z której awans prowadzi już do rozgrywek na szczeblu centralnym: Serie C2.
Klub posiada wspaniałą baze treningową, boisko z oświetleniem, oraz kilka boisk treningowych. Na stadionie znajduje się jedna trubyna zadaszona na okolo 2000 miejsc.
Sezon 2004-05
Producenci reality show postawili sobie za cel wygranie ligi i zdobycie jak największej liczby punktów. Wybrani zawodnicy są obserwowani przez kamery 24 godziny na dobe. Kamery zostały zainstalowane w budynku w którym mieszkają, a kamerzyści są zawsze z piłkarzami. Graziani przeprowadza treningi jak w zawodowym klubie, kilka razy dziennie. Oprócz tego zawodnicy mają różne zajęcia przydatne dla piłkarzy, jak choćby kurs języka angielskiego. Dwa razy piłkarze dobierali się w pary i rozgrywali turnieje wewnątrz drużynowe, w których walczyli o bilety na mecze: Chelsea - Barcelona i AC Milan - Inter. Wszystkie ligowe spotkania Cervi są pokazywane w ogólnodostępnej telewizji: Italia 1. Na każdym spotkaniu zasiada nadkomplet publiczności. Pojedynki z Cervią są dla każdego miasta przeciwnej drużyny wielkim wydarzeniem. Dodatkowo każda drużyna ligowa może się pochwalić stadionem z zadaszoną trybuną, oraz oświetleniem. Kibice na spotkaniach, gdy miejsca siedzące są już zajete, stoją na każdym "metrze kwadratowym" stadionu. Sponsorem Cervi, jak i całego reality show, są takie firmy jak: Sky, Adidas, Pringles. Ich reklamy są na każdym meczu ligowym, na boisku Cervi jak i przeciwników.
Zainteresowanie
Zainteresowanie we Włoszech reality show jest ogromne. Telewidzowie co tydzień sms-ami wybierają jednego obrońce lub bramkarza, pomocnika i napastnika, którzy muszą się znaleźć w podstawowym składzie w najbliższym spotkaniu. Jednak jak wielkie jest zainteresowanie, pokazały mecze towarzyskie Cervi z drużynami z Serie A. Cervia jak na razie grała z Bologną, Sieną, Palermo i Sampodorią. Na Sycylii na stadion przyszło więcej kibiców niż na mecz z Juventusem. Włodarze Palermo naliczyli komplet 35 tys. kibiców. Zważając że mecz był rozegrany w czwartek o 14.30 dyskwalifikował pracujących jako publiczność. Jak się można było spodziewać Cervia przegrała znacznie wszystkie pojedynki. Najwyżej Campionów pokonało Palermo - 5:0.
Zakończenie
Nagrodą za zwyciestwo reality show nie są pieniądze. Najlepszy według publiczności piłkarz nie wygra 500 tys. euro tak jak zwycięzca Big Brothera. Zwycięzców będzie trzech. Realizatorzy programu jako nagrode, pozwolą wybrać zwycięzcom jedną drużyne z trzech: Inter, Milan, Juventus, z którą piłkarz przepracuje cały okres przygotowawczy do sezonu 2005-06. Reality show kończy się z początkiem czerwca, czyli po zakończeniu sezonu ligowego. Jednak czy piłkarze klubu, którzy już teraz są znani w całych Włoszech będą kontynuować swoje kariery piłkarskie w zawodowych drużynach, czy powrócą na boiska swoich klubów amatorskich? O tym przekonamy sie po zakończeniu reality show, a może nawet jeszcze później. Jedno jest jednak pewne, dla tych piłkarzy, którzy co tydzień grają przy wielkich publicznościach, próbują swoich sił w pojedynkach z drużynami Serie A, są obiektem wzdychań wielu fanek, ten program to prawdziwy, tytułowy sen...
www.trenuj.com - TRENING PIŁKARSKI !
...
Napisał(a)
Moim zdaniem r akie coś nie pomogło by zbytnio POLSKIEJ piłce.Mogłoby jedynie nacieszyć oko widza
Boisko żywe,diabeł martwy
boisko martwe,diabeł żywy
/ks/Bosko
...
Napisał(a)
Nie głupi pomysł
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
http://www.pajacyk.pl
http://www.polskieserce.pl
Polecane artykuły