SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Razem ponad kilo

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 343

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 113 dni Przeczytanych tematów 197
Witajcie, w lutym zacząłem robić trening FBW w rekompozycji będąc cały czas na diecie nie podjadając itd. i udało mi się zejsc z 95kg do 90kg i zrobić przyrost masy mięśniowej. W dzień treningowy jem 3000kcal 230B 110T i 170W a w dzień nietreningowy 2500kcal 200B 80T 130W. Moje pytanie brzmi jak prowadzić trening FBW (stawiać na ilość powtórzeń czy na ciężar?) i jak rozplanować makro bo każdy mi mówi, że mam jeść więcej węglowodanów. (Ten orzyrost na udzie złe musiałem wpisać przez nieuwagę)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 586 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8702
Jeśli schudłeś 5 kg od lutego to nie zrobiłeś rekompozycji tylko zwykłą redukcję. Zresztą tyle kalorii przy takiej wadze to jest pewnie ujemny bilans.
Źródłami energii są węglowodany i tłuszcze a nie białko. Całą dietę bym zmienił na Twoim miejscu bo ona się do niczego nie nadaje.

Co do treningu to najpierw ułóż dietę a potem dobieraj powtórzenia w zależności od celu.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2584 Napisanych postów 50273 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 338971
1. Wszystko zależy od tego jak zaprogramujesz swój trening. Także i serie i powtórzenia będą istotne.
2. Makro planuj przyjmując za punkt wyjściowy obecne założenia. Obserwuj jak reaguje na nie sylwetka i w zależności od tego manipuluj. Skoro masz jeden schemat, którego się trzymasz, kolokwialnie mówiąc "wiesz jak działa", to skakanie z kwiatka na kwiatek mija się z celem.
1

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 113 dni Przeczytanych tematów 197
Kurczę źle to objaśniłem, na typowej redukcji byłem od lutego do maja a potem forumowi specjaliści kazali mi przejść na rekompozycje (dokładniej od 06.05) i trzymać się takich założeń z dieta jak napisałem i teraz sam nie wiem jak To rozplanować bo każdy mówi coś innego. Na typowej redukcji jadłem max 2800kcal. Proszę pomóżcie mi to ogarnąć bo już głupieje od tych wszystkich znawców.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 586 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8702
Ale jaki jest cel? Rekompozycja? Bo jeśli tak to mam to ogarnięte bo sam robiłem.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 113 dni Przeczytanych tematów 197
Beboykox rekompozycje kończę za dwa tygodnie i próbuje coś sklecić żeby od razu wjechać z nowym treningiem a nie robić przerwy. Z efektów rekompozycji jestem zadowolony bo widać zaniki tkanki tłuszczowej i przyrost masy mięśniowej i siły a teraz chciałbym do 15 sierpnia zejść z 90kg do 84
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 586 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8702
No to spoko rekompozycja skoro tyle tłuszczu zeszło Powiedziałbym, że skoro są efekty dobre to powinieneś dalej ciągnąć, ale dieta w której dominuje białko nie jest nawet zbyt zdrowa.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 113 dni Przeczytanych tematów 197
Z tym ze rekompozycja to dla „świeżakow” bo później się nie sprawdza i trzeba określić cel, i teraz nie wiem jak to rozegrać.
Aktualnie wyglądam tak ( zdjęcie w bokserkach 90kg 188cm wzrostu.








Zmieniony przez - kubi114 w dniu 2019-06-12 22:18:11

Zmieniony przez - kubi114 w dniu 2019-06-12 22:20:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10180 Napisanych postów 9765 Wiek 27 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 310182
ja to bym tutaj redukował
a co do rozkładu makro to bez kombinacji przyjmujesz 2g białka i 1-1,5g tłuszczu na kg masy ciała a reszta z węgli, a stosunek egli tłuszczu pod siebie możesz zawsze dopasować obserwując organizm tzn. samopoczucie i wyniki
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5667 Napisanych postów 73526 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 618651
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 113 dni Przeczytanych tematów 197
Okej Panowie Mam 188cm wzrostu, 90kg ważę, jestem mezomorfikiem, chce trenować 4x w tygodniu FBW żeby spalać tkankę tłuszczowa i być na deficycie kalorycznym. Z waszych wypowiedzi wynika, że:
W dni nietreningowe: 180g B 100g T 270g W razem: 2700kcal
W dni treningowe: 180g B 120g T 275g W razem 2900kcal będzie dobrym rozwiązaniem. Teraz moje pytania.
1. Czy tak rozłożone makro będzie dobre dla deficytu ?
2. Czy dobrym pomysłem będzie obcinanie o 100kcal co dwa tyg?
3. Jak powinen wyglądać trening FBW dla redukcji i rzeźby (ilość powtórzeń czy większy ciężar) i czy tyle ile chce mogę w tygodniu treningów wykonać?
Pozdrawiam i dziękuje!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Brak efektów mimo diety

MenS