SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ratunku ... potrzebuje dobrej rady ;]

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2465

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 166


Witam
Ćwicze mniej więcej od roku z przerwami,wiadomo życie studenckie itp...Mam 174 cm i 75 kg wagi.Siłownie mam bardziej amatorską niż profesjonalna,mam jedynie ławeczke,sztange łamaną i prostą oraz hantle.Ćwicze ok.4 dni w tygodniu.2 dni:klatka,triceps,plecy;2dni biceps,barki,przedramie.Brzuch mam dosyć spory co zresztą widać na zdjęciu,szkoda ze nie zrobilem z profilu foty bo jest okazaly ..;D.Ostatnio zaczalem robic a6w ;].Mam pytanie czy ćwiczyc bardziej na mase a pozniej na rzezbe czy juz teraz zaczac cwiczyc rzezbe??.Dziękuje z gory za odpowiedż i ewentualnie jakis plan ćwiczeń który by do mnie pasowal...
Daniel
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4004 Napisanych postów 54732 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 704212
Ogólny zarys jakiś jest ale dieta na bilansie ok 200kcal na plus i dodatkowo mozesz jakies aeroby dołożyć

Partie połączyłbym inaczej
klata barki tric
plecy nogi bic (tak wpisałem Ci nogi je też ćwicz)

Wszystko tez zalezy od Twoich priorytetów jeśli chcesz być większy to masuj , jeśli zależy Ci na ładnej rzeźbie na lato to redukuj

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 10257 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 42823
przysiad
mc
wyciskanie płaskie
wiosłowanie sztangą
wyciskanie żołnierskie

Przez pierwsze 2 mies nic więcej nie potrzebujesz.

Półmaraton w 1:57:11! :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

lutkaa/blog-powrót do sylwetki sprzed ciąż:)

Następny temat

do oceny

Zestaw 1