SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rady Ronnie Coleman`a

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2793

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 4596 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 35012
Szukałem czy juz takie cos jest i nie znalazlem to sa porady treningowe ronnie colemana mam nadzieje ze niebedziecie zli ze to wklejam


Jeżeli jesteś początkującym kulturystą celem twym powinno być zbudowanie możliwie największej masy mięśniowej. Czas na kształtowanie mięśni przyjdzie później. Im większe ciało, tym bardziej radykalnie można je ukształtować i uzyskać głębszą rzeźbę umięśnienia. Zaprezentuje trening klatki, który przyniósł mi największe postępy w czasach, kiedy byłem na waszym poziomie. Ta koncepcja jest przeciwieństwem sposobu, w jaki obecnie ćwiczę. Zamiast tego, że wszystko nieustannie się zmienia, tu z kolei wszystko jest ściśle określone. Za każdym razem, kiedy przychodzisz do klubu, aby trenować klatkę, twój trening powinien być taki sam. Chcąc uzyskać maksimum korzyści z danego ćwiczenia musisz nauczyć się jak je wykonywać, aby najlepiej pracował ćwiczony mięsień. Tej sztuki możesz nauczyć się tylko poprzez doświadczenie. Pozostań więc przy prezentowanych tu ćwiczeniach do czasu, aż każde z nich w pełni opanujesz. Wprawa objawia się zdolnością do zmęczenia określonego mięśnia zanim padną mięśnie pomocnicze. Nie zakładaj jednak, że kiedy już osiągniesz taki poziom, to czas zmienić trening. Wręcz przeciwnie. Teraz musisz jeszcze bardziej udoskonalić każdy ruch, aż stanie się on perfekcyjny. Początkującym i średnio zaawansowanym nie polecam zmieniać niczego, oprócz zwiększania własnej siły, przez przynajmniej pół roku, a najlepiej cały rok. Zanim przejdziemy do ćwiczeń, musicie poznać następujące zasady:

- rozrost mięśni jest wprost proporcjonalny do siły; zawsze starajcie się więc zwiększyć siłę, próbując wykonać jedno powtórzenie więcej, niż na poprzednim treningu lub podnieść większy ciężar w takiej samej serii

- stosuj zawsze pełny zakres ruchu, a nie tylko jakąś jego część; jestem przekonany, że im mięśnie piersiowe są bardziej rozciągnięte i naprężone, tym lepiej się rozrastają i dlatego opuszczam ciężar jak najniżej i wyciskam najwyżej.. jak tylko pozwalają na to moje ręce

- w czasie wykonywania każdej serii twoje ciało musi być napięte, aby podczas opuszczania ciężaru mięśnie były tak samo naprężone, jak przy wypychaniu go do góry.
Na początek musisz wykonać dokładną rozgrzewkę, tylko ona da ci pewność, że nie nabawisz się kontuzji. Wykonaj trzy serie rozgrzewające z mniejszym obciążeniem.
WYCISKANIE SZTANGI W SKOSIE - stosuj dość szeroki uchwyt, większy od rozstawu barków. Kiedy byłem w okresie budowania masy mięśniowej, w pierwszej serii wykonywałem 20 powtórzeń, w drugiej 12, w trzeciej 10 i 8 w czwartej. Jest to typowy ruch siłowy dlatego pozwól gryfowi przy opuszczaniu kierować się tam gdzie chce.
WYCISKANIE SZTANGI NA ŁAWCE POZIOMEJ - zaczynaj od jednej serii dla wyczucia ruchu, a potem stosuj tę samą sekwencję jak przy wyciskaniu w skosie; w czasie wykonywania tego ćwiczenia staraj się także napinać mięśnie najszersze grzbietu - to spowoduje większą efektywność ćwiczenia.
ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI NA ŁAWCE POZIOMEJ - technika ruchu jest bardziej skomplikowana więc musisz być skoncentrowany w czasie wykonywania rozpiętek. Mięśnie piersiowe powinny być cały czas napięte. Stosuj ruch płynny, nie zatrzymuj gwałtownie sztangielek.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1026 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 41556
Napisz źródło skad to skopiowałes...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 5664 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 62767
"- stosuj zawsze pełny zakres ruchu, a nie tylko jakąś jego część; jestem przekonany, że im mięśnie piersiowe są bardziej rozciągnięte i naprężone, tym lepiej się rozrastają i dlatego opuszczam ciężar jak najniżej i wyciskam najwyżej.. jak tylko pozwalają na to moje ręce"

Na jego filmie jakos tego nie widać

http://www.sfd.pl/temat261925/ <-- linki do pelnometrazowych filmow ze znanymi kulturystami :)

I Nie Ma Srania ! %) (c)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 60 Napisanych postów 20426 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 84546
ziompel: "Jeżeli jesteś początkującym kulturystą..."

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 437 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 9245
jak dla niego to jest napewno wystarczajaco duzy zakres ruchu ;p

yyy?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 4596 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 35012
Źródłem moich informacji jest srtona
http://bigpaker.net/
bardzo fajna stronka są tam również porady treningowe arnolda i paru innych znanych kulturystów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 5664 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 62767
saib : "dlatego opuszczam ciężar jak najniżej i wyciskam najwyżej.. jak tylko pozwalają na to moje ręce "

http://www.sfd.pl/temat261925/ <-- linki do pelnometrazowych filmow ze znanymi kulturystami :)

I Nie Ma Srania ! %) (c)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 60 Napisanych postów 20426 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 84546
heheh, rzeczywiście, przeoczyłem.

jeśli Ronnie tak mówi to początkujący uzna, że tak byś musi, a jak on ćwiczy to już inna sprawa.

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 4596 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 35012
to jest wypowiedz do poczatkujacych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 695
Rzeczywiście.
Na filmach dokładnie widać że Ronnie nie wykorzystuje pełnego zakresu ruchu. Szczególnie widać to na filmie kiedy robi rozpiętki.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ktory to antagonistyczny do przywodziciela???????

Następny temat

Plan treningowy do oceny - prosze o pomoc !!!

nutloveb