SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rabi

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2671

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 41 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 304520
Sam wiesz o co chodzi więc niepotrzebne to było.
P.S. Nie mam żony
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1154 Wiek 240 dni Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19674
Nie przejmuj sie cos Ci znajdziemy i wyswatamy haha ;)

Wczorajszy TRENING

Pleckins

1. Martwe Ciagi - 15 x 1-10 (maksa wycialem 230 ale slabo sie czulem wiec dobre i to)
2. Sciaganie drazka wyciagu chwyt mlotkowy - 5 x 10-20
3. Podciaganie na drazku nachwytem - 5 x 10
+
4. Sciaganie chwytu wyciagu do klatki - 5 x 20
5. Wioslo hantlem jednoracz - 3 x 12

Dobilem bice dluga seria ugiec ramion z hantlami naprzemian stojac i musialem spadac bo zabiegany jestem ostatnio. Czulem tez ze cos mnie bierze jakies horobsko i tak tez sie okazalo. Dzis jestem chory i silke odpuscilem. Siedze we robocie i dogorywam.

KORYTO

10 jaj, 800g kuraka, 1kg ziemniorow, 500g winogron, wazywka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1154 Wiek 240 dni Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19674
TRENING

Barkins

1. Wznosy hantli stojac - 15 x 15-20 (10kg)
2. Wnosy hantli lezac na lawce - 10 x 8-16
3. Wyciskanie na sownicy - 5 x 5 - 20
4. Odwrotne rozpietki stojac z linkami wyciagu - 15 x 20
5. Wznosy w bok na maszynie sziedzac - 10 x 20

Kapturkins

Sztruksy z hantlami stojac - 3 x 10 ( 1 powt 1 sek w szczycie, 2 powt 2 sek w szczycie itd do 10) 2 x 20 dynamicznie

Lydka

Wspiecia na palce siedzac - 5 x 25

Do tego wczesniej mialem troche ponad godzine interwalo kardio nazwimy to tak. W zyciu tak sie nie wypocilem i zakwasy na wewnetrznym udzie pojawily sie 2h po tym treningu wiec dzisiaj mialy byc nogi ale zrobilem barki xD Bo nog bym nie dal. Na barki trening i pompujacy i ciezki i ogolnie fajny na mase. Dzien uwazam za udany pod wzgledem treningow, ale styrany do tego bede bo oprocz tego wszystkiego dochodzi ponad 11h w pracy, dzisiaj nocka, wiec jak przetrwam to bedzie gitarra

KORYTO

10 jaj, 200g lososia wedzonego, 800g kuraka, 600g ziemniakow, 200g wafli ryzowych, 200g maki
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening Lekka ocena Split

Następny temat

trening + sw

Water