SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

REDUKCJA - prośba o ocenę, rady.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 573

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 185 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1236
Witam od 1 lipca 2011 stosuję trening i dietę mającą na celu redukcję. Parametry na dziś: Mężczyzna, 27 lat, 176 cm, 94 kg.
Stosuję aeroby 4 razy w tygodniu 60 minut na rowerze stacjonarnym w układzie: poniedziałek-wtorek, czwartek-piątek. Dziennie piję 3 litry niegazowanej wody mineralnej oraz zieloną herbatę oraz rano czarną kawę.
Wyniki wg mnie nie są najlepsze bo do dziś stosując trening i niżej przedstawioną dietę schudłem jakieś 3-4 kg co chyba nie jest rewelacyjnym wynikiem???.
Rozkład wygląda w taki sposób:
7:15 - kubek czarnej niesłodzonej kawy
8:00 - 9:00 - aeroby na rowerze stacjonarnym 60 minut w przedziale pulsu 125-135 (mam pulsometr)
10:00 - śniadanie - 5 łyżek płatków owsianych górskich zalanych lekko wrzątkiem, szklanka mleka 2%, łyżka oliwy z oliwek, pół kostki twarogu półtłustego, 1 mały banan - to wszystko zmiksowane i wypite + 2 małe kromki razowego pieczywa własnej roboty posmarowane lekko ramą z dodatkiem pomidora
13:00 - 2 śniadanie - jedna mała kromka chleba jak wyżej + mały jogurt naturalny danone + kilka kulek winogrona ciemnego/ ew. ananasa.
16:00 - obiad - 1 pierś z kurczaka grillowana lub gotowana na parze, 100 g ryżu białego + zestaw surówek
20:00 - kolacja - pół kostki twarogu półtłustego, szklanka wody przegotowanej, 1/4 małej łyżeczki kakao żeby polepszyć smak to zmiksowane i wypite jako ostatni posiłek.
Zupełnie nie używam cukru, nie piję żadnych soków, gazowanych napojów. Czasami w weekend pozwolę sobie na jakieś piwo.

Proszę o ocenę tego co napisałem oraz Wasze wskazówki i porady aby polepszyć efekty, bo przyznam że jestem zawiedziony efektami co przekłada się na zapał do dalszej pracy...

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 27

Waga: 94

Wzrost: 176

Obwód klatki: 109

Obwód ramienia: 35

Obwód talii: 103

Obwód uda: 56

Obwód łydki: 35

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: -

Aktywność w ciągu dnia: poszukiwanie pracy

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: jazda na rowerze stacjonarnym 4 razy w tygodniu 60 minut poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek

Odżywianie: Lubie warzywa, owoce, ryż, mięso drobiowe, ryby.
Nie lubię: mięso inne jak drobiowe, tuńczyka.


Cel: redukcja rozłożona w czasie

Ograniczenia żywieniowe: nie dotyczy

Stan zdrowia: nie dotyczy

Preferowane formy aktywności fizycznej: ćwiczę aeroby jak pisałem 4 razy w tygodniu, posiadam ławkę do brzuszków i sztangę własnej roboty o ciężaru ok 10 kg

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: nie dotyczy

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak

Stosowane wcześniej diety: nie dotyczy
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1082
Skoro masz za cel redukcje rozlozona w czasie to dlaczego wynik uwazasz za nie najlepszy? Moim zdaniem, przede wszystkim musisz przestac cwiczyc na czczo, z rana dobrze jest troszke podkrecic metabolizm zeby spalanie tkanki tluszczowej bylo bardziej efektowne. Napisz czy spadles z masy ale w jaki sposob? Tkanka tluszczowa, czy miesnie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 545 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2926
Dieta pozostawia wiele do życzenia to też i nie ma wielkich efektów na wadze.
Zamiast aero na rowerku idź do parku lub gdziekolwiek i pobiegaj, efekt będzie 2-3razy lepszy.

Jakie jest twoje zapotrzebowanie? Ile kcal i jaki rozkład składników masz w tej diecie? Na oko kcal będzie o dużo za mało jak na start.
Pobudka o 7 a posiłek o 10. Skąd przez te 3h (+ jeszcze czas posuchy, tj. snu) organizm ma brać energię? Gdyby to wyglądało jakoś tak : 7:00 pobudka, 7:10 aeroby i po aerobach posiłek to miało by jakiś sens. Pieczywo + margaryna? WTF?
Oliwy zamiast na śniadanie powinieneś wcinać na kolacje razem z twarogiem.
Poczytaj posty podwieszone o układaniu diety bo kiepsko u Cb z wiedzą.

/pzdr

Pomogłem? Walnij SOG'a!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta i ćwiczenia na spalenie 'oponki'

Następny temat

Dieta 17 latka

BF