SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

REDUKCJA - CO ROBIĘ ŹLE?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1381

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 47
Cześć,
Na poczatek dodam, że jestem totalnym laikiem, próbuję i uczę się sama. Od maja próbuję redukcji i piszę do Was, bo śledzę Wasze rady + nigdy nie czułam takiej motywacji (wierzę, że dam radę) ponieważ mimo braku efektów od 5-ciu miesięcy, dalej szukam powodu i nie poddaję się (nie rzucam siłowni, diet itd.) Potrzebuję tylko wskazówek.

Pomiar z 20.05:
Wiek: 25 lat
Waga: 59 kg
Wzrost: 168
Wymiar w pasie: (w najwęzszym miejscu brzucha pod żebrami 74 cm
Oponka: (w najszerszym miejscu brzucha pod pępkiem) 84 cm
Pupa (w najszerszym miejscu: 88cm

Pomiar z 1.09
Identyczny. poza tym, że waga waha się z zależności od dnia 58,8 - 59,2 kg czyli tak samo.
Pupa jeden cm więcej.

Wynik BMR wg Waszego kalkulatora: 1521 kcal
Wynik z TEF, NEAT itd. 2056 (chociaż nie wiedziałam do końca jak obrać procenty)
Wynik z potrenignu.pl BMR 1413, Aby utrzymać wagę 2190

TRENINGI
-Maj, czerwiec, lipiec trenowałam 15 minut orbitrek lub bieżna + partiami np. 3 ćwiczenia na pośladki, na drugim treningu ręce i barki.
-Sierpień, wrzesień - poradziłam się koleżanki, że nie widzę efektów - poradziła dodanie cardio i zmianę z budowania rąk, na ćwiczenia na całe partie. Od tamtej pory ćwiczę martwy z hantlami + glute bridge + brzuszki + przysiad (+ czasem wypychanie nóg w powietrze z hantem w zgięciu) + 30-40 minut orbitrek.

DIETA
-Maj, czerwiec - wyliczyłam sobie zapotrzebowanie kiedyś sama, obciełam kalorie - jadłam 1800 kcal. Początki bywały cięzkie, więc co 2 tygodnie zdarzyło mi się przekroczenie do 2500 (jakaś lampka wina, spotkanie towarzyskie).
-Lipiec - zaczełam trzymać się 1600 dość rygorystycznie, wliczając każde 100 ml mleka, każdego daktyla.