SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

REDUKCJA? ALEZ TO PROSTE! .::WEJDZ::.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 109801

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 100 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1072
Taki joke

Zastanawiam sie po prostu czy po takiej diecie (1200 kcal) organizm nie wezmie sie do odrabiania. Choc w sumie jesli to 2 miesiace trwalo, to nie powinien raczej..

Ja jestem obecnie na 1600, ale moje BMR to 2019..

Sztama, Siła i Honor

Myslisz o odchudzaniu, redukcji?
Polecam - http://www.sfd.pl/temat203291 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 5664 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 62767
jigga bic mi tak poleciał bo tam w ch** tłuszczu było :D taka prosta łapa jak by bica nie było =]

teraz powoli zwiększam kcal chce dojść do 1800kcal i tyle jeść zeby nie przytyć a na jesień robić mase ~2300kcal , tak mało bo mam słabą przemiane materii


btw. moja podstawowa przemiana z wyliczeń wychodzi ~1700 / waga x 24 :f

Zmieniony przez - ziompel w dniu 2005-05-31 12:19:45

http://www.sfd.pl/temat261925/ <-- linki do pelnometrazowych filmow ze znanymi kulturystami :)

I Nie Ma Srania ! %) (c)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 100 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1072
No ja w sumie olalem wsp. aktywnosci, a odjalem 400 kcal.

ziompel - wydaje mi sie ze dobry plan. a wlasnie zauwazylem ze masz 172 cm wzrostu - bo wczesniej kminilem co z ta waga nie tak, teraz wiem

Pozdro

Sztama, Siła i Honor

Myslisz o odchudzaniu, redukcji?
Polecam - http://www.sfd.pl/temat203291 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 152 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 789
No to ja przedstawiam moja ditke... moze ktos skorzysta:) Jesli cos z nia ni tak komentarze mile widziane:) Pozdarawiam

I.
- Płatki owsiane 70gr
- Mleko zaw. 0,5 % tłuszczu 200 ml
- Brzoskwinia 100 gr
- rodzynki suszone 20gr
- orzechy włoskie 20gr
- Jajko kurze całe 50gr

B/T/W/Kcal
26/23/83/512

II.
- tuńczyk w sosie własnym 50gr
- ser biały chudy 70gr
- Jajko kurze całe 50gr

B/T/W/Kcal
30/6/3/190

III.
- Ryż biały 100gr
- Mięso z piersi indyka b/skóry 150gr
- marchew 200gr (na parze)
- oliwa z oliwek 10gr

B/T/W/Kcal
38/12/96/617

IV.
- tuńczyk w sosie własnym 50gr
- ser biały chudy 70gr

B/T/W/Kcal
24/1/3/112

V.
- ser biały chudy 100gr
- Pomidor 100gr

B/T/W/Kcal
21/1/7/115

RAZEM:

B/T/W/Kcal
137/44/192/1550

Około:
2.1 gramów B/kg
0.65 gramów T /kg
2.9 gramów WW/kg

-------------------------------------------------------------------------------------------
<<<PRIORYTET: Rób wszystko by panować nad ciężarem, nie żeby ciężar panował nad TOBĄ>>>

!<<<<<<You mess with the best you'll die like the rest>>>>>>!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 243 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 4589
oobi: Przy tylu cm w pasie widac Ci juz tarke?

Kalkulator do CC http://www.sfd.pl/Carb_cycling_-_progr.-t734077.html - V. 3.1 (aktualizacja 13.08.20011)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 100 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1072
ryzy1983:

No to ja przedstawiam moja ditke... moze ktos skorzysta:) Jesli cos z nia ni tak

komentarze mile widziane:) Pozdarawiam

ROZUMIEM, ZE TO DIETA REDUKCYJNA, TAK?

I.
- Płatki owsiane 70gr // ZA DUZO TLUSZCZY TUTAJ
- Mleko zaw. 0,5 % tłuszczu 200 ml
- Brzoskwinia 100 gr
- rodzynki suszone 20gr
- orzechy włoskie 20gr
- Jajko kurze całe 50gr

B/T/W/Kcal
26/23/83/512

II.
- tuńczyk w sosie własnym 50gr // ZA MALO
- ser biały chudy 70gr // WEGLI W TYM POSILKU
- Jajko kurze całe 50gr // DLACZEGO??

B/T/W/Kcal
30/6/3/190

III.
- Ryż biały 100gr // A TUTAJ MASA WEGLI
- Mięso z piersi indyka b/skóry 150gr
- marchew 200gr (na parze)
- oliwa z oliwek 10gr

B/T/W/Kcal
38/12/96/617

IV.
- tuńczyk w sosie własnym 50gr // MUSISZ UROZMAICAC DIETE, A NIE
- ser biały chudy 70gr // NON STOP TUNCZYK I TWAROG

B/T/W/Kcal
24/1/3/112

V.
- ser biały chudy 100gr
- Pomidor 100gr

B/T/W/Kcal
21/1/7/115

RAZEM:

B/T/W/Kcal
137/44/192/1550 // JAK DLA MNIE TO 137*4 + 44*9 + 192*4 = 1712
// A NIE 1550

Około:
2.1 gramów B/kg
0.65 gramów T /kg // WEDLUG MNIE ZA MALO TLUSZCZY. ZMNIEJSZ WEGLE I DODAJ TRANU,

OLIWY
2.9 gramów WW/kg

OGOLNIE MASZ ZLE PROPORCJE WEGLI W POSILKACH JAK DLA MNIE. RAZ 83g, POTEM 3 A POTEM

96 - POWINNY BYC ROWNOMIERNIE ROZDYSPONOWANE A OSTATNI POSILEK CZYSTO BIALKOWY

NIE PODALES WAGi. ALE ROZUMIEM, ZE TO JEST OKOLO 66 kg (bo 192/2.9=66,costam). WIEC TWOJ BMR TO 24*66= 1584. A TY ZJADASZ 1712 kcal. WIEC OGOLNIE TO NIE JEST REDUKCJA, TYLKO +200kcal! NIE ROZUMIEM.


FRC:

Tarka jak tarka, ale ewidentnie miesnie widac. Z tym ze bardziej gorne partie. Robie potem ABS2 wiec sie wyrowna wszystko. Ale ogolnie rzecz biorac to brzuch prezentuje sie calkiem okej.


Pozdro

Sztama, Siła i Honor

Myslisz o odchudzaniu, redukcji?
Polecam - http://www.sfd.pl/temat203291 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 5664 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 62767

http://www.sfd.pl/temat261925/ <-- linki do pelnometrazowych filmow ze znanymi kulturystami :)

I Nie Ma Srania ! %) (c)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 152 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 789
72 kg waze nie zapominaj ze BMR uwzglednia współczynnik aktywnosci w moim prypadku 1.2 wiec według wagi i współczynnika moje dzienne zapotrzebowanie to okolo 2080 Kcal... dietka ma w calosci 1550 Kcal a nie 1720.. wiec jest sciecie o 530 Kcal... poza tym ostatni posilek jest czysto bialkowy nie sadzisz chyba ze 100gram pomidora czyli niecale 4gram wgli mi i komukolwiek zaszkodzi? :) poza tym czy na pewno jest tak ze kazdy posilek przy redukcji powinien miec taka sama liczbe wegli??? bialko sie zgodze każdy posilem a miare rowna ilość, ale tluszcze i wegle rano.. wczesniej pisalem ze aeroby robie o około 17 ten posilek numer 3 jem na 2 godziny przed treningiem:) pozatym według dietki na redukcje powinno sie wcinac ok 0.5 do 1 grama tłuszczu a ze ja go za wiele nie mam to okolo 0,6 - 0,7 grama jest chyba calkiem oki? jest troszk ponad 40 gram a przy redukcji zaleca się kolo 40, jeśli to nie jest CKD:) I TAK tp jest dietka redukcyjna :) pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 767 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 23820
"FunkyKoval - po co odpisujesz na arta jesli go nawet nie przeczytales? Jest tam wyraznie napisane, ze tluszcz jest LZEJSZY od miesni i WAGA nie gra roli. Wiec jest to jak najbardziej mozliwe, nie ma zadnej pomylki."

niby dlaczego mialbym nieprzeczytac art'a

a te dane to sobie z sufitu wzialem ? (schudles 3kg i spadlo ci 11cm z pasa)

poprostu uwazam ze 11cm z pasa to bardzo duzo jak na 3kg i tyle

niemoja wina ze tyjesz jak kobieta(miejscowo) w pasie, w przeciwienstwie do tycia meskiego(na calym ciele)

SAMSUNG ML-3561N A4 USB - 1500zł

Drukarka laserowa, mega wydajna do zastosowań biurowych.

Nowa, nieużywana!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 243 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 4589
FunkyKoval: Z tym tluszczem to tak nie do konca. Przez bardzo dlugi okres sie masowalem ( straszna glupota ) Cwiczylem tlow, omijajac przy tym brzuch, nogi i posladki. Wynikiem tego bylo to, ze tluszcz osadzil sie szczegolnie w zaniedbanych przez brak cwiczen miejscach. Moze kolega tak samo? Teraz jestem na redukcji i na samym poczatku spadlo mi 5 cm w pasie i tylko 1 kg na wadze. Wiec jest to mozliwe.

oobi: tez mam ten problem. Dosc widoczne sa gorne partie miesnia i lekko skosne, ale dol to wyjatkowy problem. Robie A6W...
Btw: Sog za osiagniecia

Zmieniony przez - FRC w dniu 2005-05-31 22:56:43

Kalkulator do CC http://www.sfd.pl/Carb_cycling_-_progr.-t734077.html - V. 3.1 (aktualizacja 13.08.20011)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Proporcje tłuszczy i jedno pytanie Off-topic

Następny temat

pytanko

nutlove nowy