SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

REDUKCJA? ALEZ TO PROSTE! .::WEJDZ::.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 109816

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 5664 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 62767
bieganie nudne dlatego najlepiej biegać i mp3 sobie słuchać , albo np. biec z qmplem zawsze sie coś pogada

http://www.sfd.pl/temat261925/ <-- linki do pelnometrazowych filmow ze znanymi kulturystami :)

I Nie Ma Srania ! %) (c)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1041 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11666
albo biegac tu gdzie ja biegam jak juz jest ciemno biegniesz duzo szybciej nie zatrzymujesz sie i caly czas sie ogladasz prawie zawalu dostajesz a to tylko ***any jez ^^;;

-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 5664 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 62767
ja jak dziś biegałem to widziałem wiewiórke

http://www.sfd.pl/temat261925/ <-- linki do pelnometrazowych filmow ze znanymi kulturystami :)

I Nie Ma Srania ! %) (c)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1041 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11666
o godzinie 6 rano to u mnie kolo domu wiewiorki biegaja =] bo do lasu odemnie jakies 300 metrow ^^

-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 767 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 23820
fajny post,

ale jakas pomylka tu musi byc

schudles 3kg i spadlo ci 11cm z pasa

niemozliwe, nawet jakby ci tluszcz tylko na brzuchu sie odkladal

SAMSUNG ML-3561N A4 USB - 1500zł

Drukarka laserowa, mega wydajna do zastosowań biurowych.

Nowa, nieużywana!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
Hubert
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1769 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 7568
chcialem tylko dodac ze mozliwe jest schudniecie 11cm z pasa i 2kg w dol.

sam na swoim ckd zjechalem prawie 15cm z pasa i zgubilem z 2-3kg
wazne ze szamalem 2.2g/kg bialka srednio dziennie, cwiczylem i biegalem. u poczatkujacych z niewiadomych przyczyn jest mozliwe budowanie masy i redukcja, co mi sie udalo
wiec nie mierzcie wszystkich swoją miarką i jak wam sie cos nie udalo to nie znaczy ze innym sie nie uda
moja dietka ponizej

tekst roku by Qazar: "h**e sie nie ucza. Matoły j**ane"

moje CKD -> http://www.sfd.pl/temat172029/ moje foty (przed i po redukcji) -> http://www.sfd.pl/temat193733/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 100 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1072
Ja tez bylem zdziwiony. Nie wazylem sie w ogole. Na samym poczatku sprawdzilem wage, potem sie tylko mierzylem. Myslalem ze zrzuce wiecej, ale w miedzyczasie duzo cwiczylem. W kazdym razie wyniki sa w 100% prawdziwe. Dzieki za sogi:)

Sztama, Siła i Honor

Myslisz o odchudzaniu, redukcji?
Polecam - http://www.sfd.pl/temat203291 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 152 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 789
A jak z ta dietka ile tłuszczyku ma być? i stawiac na tluszcyk czy węgle??? a trening kazda partia w inny dzien czy robic obwod na wszytko np 25 min i pozniej aeroby jakies 40 min???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 100 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1072
dtroll - to Ty na tym avatarze?

FunkyKoval - po co odpisujesz na arta jesli go nawet nie przeczytales? Jest tam wyraznie napisane, ze tluszcz jest LZEJSZY od miesni i WAGA nie gra roli. Wiec jest to jak najbardziej mozliwe, nie ma zadnej pomylki.

ryzy1983 - nie kapuje pytania

Sztama, Siła i Honor

Myslisz o odchudzaniu, redukcji?
Polecam - http://www.sfd.pl/temat203291 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Proporcje tłuszczy i jedno pytanie Off-topic

Następny temat

pytanko

Wheya