SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanko.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 399

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 17 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3427
Witam.
Ćwiczę od 2lat, początki były tragiczne(brak jakiejkolwiek wiedzy),co skutkowało "skinyfat",1400kcal dziennie przez 3 mieś i tak kilka prób przez dłuższy czas.
Ćwiczę dalej i mam wrażenie że nie widzę efektów sylwetkowych, tzn trzymam dietę z wyliczonymi kcal.
Np: Dni spalania tłuszczu bez węglowodanów(tylko z warzyw)+intensywny trening.
Dni treningowe,ciężkie dodaje 400kcal.
Dni cardio połowa węglowodanów.
Ogólnie staram się rozplanowywać posiłki pod dzień i wysiłek.
1.Czy powinienem robić pomiary?
2.Czy jestem jeszcze skinyfat?Chodzi mi o nadmiar skóry,mimo stosowania kolagenu + jem codziennie galaretkę + piję pokrzywę na czczo,byłem również kilkakrotnie w SPA na zabiegach zagęszczających skórę,łatwo mogę wywnioskować że coś robię źle skoro nadal skóra na brzuchu nawet nie drgnęła,ale na sutkach jest troszkę lepiej niż było.
3.Trenuję kalistenikę,codziennie się rozciągam + czasami roluje mięśnie.(przed treningiem dynamiczna,po statyczna).
4.Codziennie ciężka praca fizyczna w cukierni,sporo stresu nie umiem sobie z nim poradzić.
5.Bywają dni że jestem mega zmęczony i nie mam ochoty na nic,czy to błędy diety,czy nie da się tego stwierdzić? (oczywiście mimo tych dni wychodzę ćwiczyć wbrew sobie,za dużo zwątpienia w to co robie zawszę kiedy zdejmę koszlukę ale staram się ćwiczyć dalej,czasami mam wrażenie że to nie ma końca a sylwetka jak była taka jest).

1 zdjęcie pokazuje jak jest aktualnie aczkolwiek brzuch jest wciągnięty.





















Zmieniony przez - kAtmuzo w dniu 2019-02-15 17:31:15

Zmieniony przez - kAtmuzo w dniu 2019-02-15 17:34:09
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4986 Napisanych postów 69135 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 710901
Jak na dwa lata treningów efekty rzeczywiście nie są oszałamiające. Zależy jednak z jakiego poziomu zaczynałeś. Wklej wyliczenia zapotrzebowania kalorycznego ze wzoru: https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych- 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 17 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3427
Zaczynałem od zalanego opór grubego człowieka,przy wzroście(wtedy) 165cm ważyłem 99,8kg,
Po obliczeniach wyszło mi 2600, w takim razie jadłem za mało o 600kcal,uwzględniając to wszystko.


Zmieniony przez - kAtmuzo w dniu 2019-02-15 20:11:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 702 Napisanych postów 1144 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 75280
Nie wiem jakie wymiary masz aktualnie, ale wykonałes wielka pracę przez te dwa lata. Byc może mogło by byc lepiej gdyby wszystko było dopiete ale i tak należy sie szacun, góra wyglada całkiem solidnie, na brzuchu jeszcze całkiem sporo smalcu ale to juz końcówka z tego co było.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4986 Napisanych postów 69135 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 710901
Jeżeli zaczynałeś że znacznego poziomu tkanki tłuszczowej, to zmienia postać rzeczy. Niestety długie przebywanie na znacznie ujemnym bilansie kalorycznym mogło wpłynąć negatywnie na gospodarkę hormonalną.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24206 Napisanych postów 22216 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 363473
1.Czy powinienem robić pomiary?
Jak najbardziej pomiary warto robić
2.Czy jestem jeszcze skinyfat?Chodzi mi o nadmiar skóry,mimo stosowania kolagenu + jem codziennie galaretkę + piję pokrzywę na czczo,byłem również kilkakrotnie w SPA na zabiegach zagęszczających skórę,łatwo mogę wywnioskować że coś robię źle skoro nadal skóra na brzuchu nawet nie drgnęła,ale na sutkach jest troszkę lepiej niż było.
Niestety skóra ma to do siebie, że jeżeli rozciągnie się za bardzo to sama z siebie już może nie wrócić do normalnego napiętego wyglądu, jak zredukujesz po odpoczynku do końca tłuszcz i będzie wisiała to pozostaje, albo przybrać masy mięśniowej która wypełni nadmiar, jeżeli nie bedzie go zbyt wiele tylko lekko rozciągnięta, lub niestety skalpel
3.Trenuję kalistenikę,codziennie się rozciągam + czasami roluje mięśnie.(przed treningiem dynamiczna,po statyczna).
a gdzie pytanie?
4.Codziennie ciężka praca fizyczna w cukierni,sporo stresu nie umiem sobie z nim poradzić.
warto pomyśleć nad adaptogenami https://www.sfd.pl/art/Rankingi/Adaptogeny_ranking_2019__najlepszy_adaptogen,_opinie-a2716.html
5.Bywają dni że jestem mega zmęczony i nie mam ochoty na nic,czy to błędy diety,czy nie da się tego stwierdzić? (oczywiście mimo tych dni wychodzę ćwiczyć wbrew sobie,za dużo zwątpienia w to co robie zawszę kiedy zdejmę koszlukę ale staram się ćwiczyć dalej,czasami mam wrażenie że to nie ma końca a sylwetka jak była taka jest).
może to być wina diety i zmęczenia organizmu szczególnie, że byłes tak długo na deficycie, wejdź na zero na kilka tygodni i zobacz czy wszystko wróci do normy, jak nie to będziesz musiał zrobić badania hormonów, a co do chęci do treningu, co prawda nie osiągnie się sukcesu trenując tylko wtedy kiedy mamy na to ochotę, ale warto nauczyć się odpoczywać i słuchać organizmu, tylko żebym nie został źle zrozumiany ... nauczyć odpoczywać, a nie odpuszczać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 17 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3427
Gospodarkę hormonalną badałem oczywiście i każde z badań okazało się w normie.
Kalistenikę trenuję na placu zabaw,mam sporo sprzętu,da radę zrobić tam fajny trening.
Zamówiłem według Pana zaleceń adaptogeny.(Może okażą się zbawienne).
Oczywiście postaram się słuchać organizmu to może być faktycznie to.
Z czasem odświeżę temat i pokażę postępy.
Dziękuje za fachową opinie.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24206 Napisanych postów 22216 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 363473
w takim razie pozostaje tylko życzyć powodzenia, trzymać kciuki i czekać na wstawki z postępów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4986 Napisanych postów 69135 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 710901
Kslistenika jak najbardziej jest przydatna w poprawnie sprawności, czy wytrzymałości mięśniowej. Jednak niekoniecznie w kształtowaniu sylwetki. Pewnego poziomu nie przekroczysz.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 17 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3427
Jeszcze mi daleko do swoich limitów :)
Czy według Pana było by lepszym rozwiązaniem?
Najbardziej zależy mi na dobrym samopoczuciu a jeszcze bardziej na ujędrnieniu skóry,która swoją drogą jest najlepszym motywatorem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4986 Napisanych postów 69135 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 710901
Moim zdaniem można to fajnie połączyć wrzucając np. dwa razy w tygodniu trening full body workout bazujący na dużych partiach mięśniowych i ćwiczeniach wielostawowych. Kolejne dwa możesz dać pod kalistenikę.
1

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Stagnacja na redu

nutloveb