SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie odnośnie treningu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 192

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1316
Witam, mam 16 lat i ważę 60kg. Ćwiczę od 1 roku, w tym czasie przytyłem z 53kg. Aktualnie jestem na masie, kaloryka 2600 (gdy byłem na 2900 to bardzo się zalewałem). Moje pytanie odnosi się do treningu, trenuje 5 razy w tygodniu.

Poniedziałek - Klatka, biceps, łydki
Wtorek - Plecy, Kaptury, triceps, barki
Środa - wolne
Czwartek - Całe nogi (oprócz łydek)
Piątek - Klatka, biceps, łydki
Sobota - Plecy, kaptury, triceps, barki
Niedziela - wolne

Moja objętość treningowa to stałe 12 serii na biceps i triceps, 12 serii klatka plecy, stałe 16 serii nogi, 8 serii głównie na barki
+ 4 serie na tył barków, 6 serii na łydki (podbije do 8/9), 6 serii kaptury

Klatka
3x dipy, 3x wyciskanie sztangi na ławce z skosem dodatnim
3x rozpiętki, 3x przenoszenie hantla za głowę

Biceps
3x uginanie z sztangą, 3x uginanie z hantlami na ławce z skosem dodatnim
3x młotki hantlami, 3 uginanie na modlitewniku

Łydki
3x wspięcia

Plecy
3x podciągania się, 3x przyciąganie hantla opierający się o ławkę
3x ściąganie drążka z wyciągu gornego, 3x podciągania się

Triceps
3x Francuskie hantlami, 3x ściąganie drążka wyciągu
3x prostowanie ramion w opadzie opierając się o ławkę 3x ściąganie drążka (sznury)

Barki
5x ohp
3x wznosy hantlami, 4x ćwiczenia na tył barku

Kaptury
3x podnoszenie sztangi za pomocą łopatek (?)
3x to samo

Nogi
5x przysiad, 4x wykroju z hantlami, 4x martwy rumuński ciąg na prostych nogach, 3x prostowanie nóg

Czy taki trening jest dla mnie ok?
Zamierzam co tydzień dodawać po jednej serii dla klaty i pleców aż dojdę do powiedzmy 18 serii.
Kolejny problem pojawia że z zalewaniem tłuszczem,