SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie odnośnie częstotliwości treningów.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 542

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

65

Wzrost

173

Cel treningowy

masa

Staż treningowy na siłowni

3 miesiące

Uprawiane inne sporty

trening brzucha

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full osprzęt

Dieta

brak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

wymieniony w temacie

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

przysiad 55 , martwego ciagu nie stosuje, wyciskanie na plaskiej 55 na serie 4x10
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 140 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1700
Witam! Chodzę na siłownię od ponad 3 miesięcy. Ćwiczę 5 razy w tygodniu. Mój dotychczasowy plan:
Poniedziałek - klatka
Wtorek - wolne
Środa- triceps
Czwartek - wolne
Piątek - nogi , plecy
Sobota- biceps, kaptury
Niedziela- barki przedramię

Jak kilka osób mi doradziło, co jakiś czas należy zmienić plan. Chciałbym obrać większy priorytet na klatkę i biceps. Moje pytanie brzmi, czy przy takim treningu, mogę robić klatkę i biceps dwa razy w tygodniu? Plan wyglądałby następująco :
Poniedziałek - klatka, biceps
Wtorek - wolne
Środa - barki, plecy
Czwartek - wolne
Piątek - klatka, kaptury
Sobota - biceps, triceps
Niedziela - nogi, przedramię

Czy zamiast pomóc, nie wpłynie ta zmiana niekorzystnie na rozwój mięśnia? Jeśli mogę robić te partie dwa razy w tygodniu, ale dobrane partie i rozłożenie dni nowego planu nie są prawidłowe, proszę o poprawienie ich. ;)

Pozdrawiam

Carpe Diem.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1929 Wiek 106 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 29416
co to sezon sie zaczal ? Poczytaj o FBW czy splicie i wroc .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 140 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1700
Z tego co widzę, FBW jest dość prymitywnym treningiem.. Z resztą nie prosiłem o nowy plan, tylko pytam, czy mogą być takie odstępy między bicepsem i klatką i czy można te partię robić 2x w tygodniu.

Carpe Diem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 490 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8294
fbw prymitywne ?:)

fbw jest ludzi którzy się nie boją ciężko ćwiczyć :)

Twój plan jest niepotrzebne rozciągniety na 5 dni. fakt, że chcesz klate i bica robić 2 razy w resztę raz świadczy o tym, że nie masz podstawowej wiedzy.

jesli chcesz mieć duża klate i bica to musisz zwiększyć masę całe ciała. aby to zrobić musisz połączyć 3 rzeczy:
-progresywny trening siłowy oparty na cięzkich ćwizeniach - przysiady, mc, drążek
-regeneracje- sen, relaks, odstęp miedzy treningami
-dieta z dodatnim bilansem kcal, dzięki której tak naprawdę rośniesz.

i teraz wracając do treningu- przysiady, mc drążek - to oznacza że na prio masz ćwiczyć nogi i plecy a nie klate i biceps.

dlatego fbw jest najlepszym rozwiązaniem.

poczytaj:

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=2284

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862

a tu trening znajdziesz:
http://www.sfd.pl/FBW_Masa,_ocena,_poprawa-t731298-s2.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1013 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6121
j/w ! Dobra odpowiedź hubertiger
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nie widać efektów

Następny temat

Plan treningowy do oceny

NutLove