SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie o diete

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1366

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 232 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6656
Witam. Na wstępie dodam że interesuje mnie podejscie zaprezentowane przez chudzia w jednym z artykułów. Chodzi o to że optymalne efekty treningowe a przy tym elegancką sylwetke otrzymamy prez utrzymywanie się w określonym poziomie bf%. Chodzi o to żeby masować aż otrzyma się odpowiedzni poziom bf a potem redukowac aż otrzyma sie odpowiedni. Ja założyłem sobie przedział 12%-18%. Obecnie poziom bfu mój to około 20. Problem polega na tym że jestem początkującym i nie chę ograniczyć sobie boomu przyrostu masy ięsniowej ze względu na diete redukcyjną ;] I wiec pytania

1)lepiej pier konkretnie przyasować a dopiero potem redukować czy odrazu zejść do poziomu 12-14%bf?
2) czy da sie masowac i redukowac za pomocą tej samej diety? np mam andwyżke 600kcal na masie a potem zmnijeszam ilośc węgli tak żeby było -200? Poziom białka zostawił bym ten sam.
3) Czy jest sens używac spalaczy podczas masowania? Chodzi mi o to czy od tych spalaczy bede tracic tylko tłuszcz czy też mieśnie, bo jeżeli tylko tłuszcz to by cały rok jechał na jakimś dobrym spalaczu ;]

Ogólnie jak widać chce wygladać dobrze cały rok ale jednocześnie rosnąć bo szkoda mi np ćwiczenia rok na siłce żeby soe potem okazało że obwody wogole nie wzrosły bo to moge tylko biegać i schudne i na jedno wyjdzie a bez wyrzucania kasy na stormy,shocki i inne bajery.

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista