SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie o Któtkie cykle

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 922

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 381 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 232698
Witam, moje pytanie dotyczy krotkich cyki takich jak 4 tyg on i 4 tyg off.
Mam pytanie czy ktos z was stosowal takie cos na dluzsza mete okolo roku?
Chodzi mi glownie o srodki ,prop,tren,metka,npp da rade??. Mysle ze to dobre jest bo jestesmy 4 tyg na on pozniej off przychodzi 4 tyg: kreatyna,tribulus,zma,gainer,amino,glutamina,dieta TO OCZYWISTE
I znow wchodzimy na on, mam jeszcze pytanko czy jak bym ladowal propa 100mg e0d i jak bym chcial zwiekszyc dawke to dac 150mg e0d czy 100ed??
Dzieki i pozdrowionka.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 147 Napisanych postów 15480 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 90607
pierwsze 3 minicykle ok potem juz bedziesz stal
150eod

Zmieniony przez - B-50 w dniu 2008-07-21 19:34:02

maly duzy gruby czy chudy kazdemu nalezy sie taki sam szacunek
pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 381 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 232698
czyli na dluzsza mete nie bardzo z taimi cyklami, a jakby dawki konkretniejsze w poznieszjszym okresie i jakis tren moze ?? nigdy nie mialem kontaktu z tym srodkiema slyszalem ze jest mocny i wiele mozna na nim zrobic. Jakby tak zrobic ze 3 pierwsze mata i prop dalo by to rade?? a pozniej dodawac jakis tren moze wino?? co o tym myslisz??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 147 Napisanych postów 15480 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 90607
dalo by ale po co sie truc trenem mocny srodek

maly duzy gruby czy chudy kazdemu nalezy sie taki sam szacunek
pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 883 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9537
powiem ci chlopaku ze ja tez sie naczytalem o krotkich cyklach i bylem gotow wydlubac komus oczy ze sa najlepsze.uzywalem krotkich estrow [tren i prop] ale w praktyce wyszlo inaczej.cykl bujnal mi sie dopiero w 3tyg.wczesniej mialem jakies przyrosty masy ale sila szla mi gorzej niz na kreatynie.juz myslalem zebedzie lipa,a tu od 3ciego jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki wszystko w gore poszlo i to grubo.za rada chlopakow z tego dzialu przedluzylem do8 tyg i gdyby nie zdrowy rozsadek to bym jescze to pociagnal z miecha.moim zdaniem 4 tyg to za krotko zeby cos zrobic.po miesiacu czulem sie dopiero dobrze wysycony suplami i witaminami.uff ciezko bedzie bez tego.pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 381 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 232698
Rozumiem juz wszystko ,bo wiecie zastanawiam sie nad cyklem teraz oczywiscie to nie bedzie pierwszy w zyciu cykl.
1-8 enan 250mg co 3 dzien
1-12 deka 400mg tyg
8-16 susta 250mg co 3 dzien
1-4 meta 30mg dzien
16-19 prop 150 mgco 2 dzien z zejsciem do50mg
14-20 winko 30mg dzien
hcg 11-12,19-20.
Zmienic cos ewentualnie?? bede musial czekac do nastepnej rozpiski tyle co okrec tej wyniesie??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 147 Napisanych postów 15480 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 90607
cykl moze byc
im dluzsza przerwa tym cie lepiej skopie potem

maly duzy gruby czy chudy kazdemu nalezy sie taki sam szacunek
pozdrawiam

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pytanie;-)

Water