SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie o ławeczkę i stojaki.

temat działu:

Usuniete tematy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1227

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1374 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9255
Witam mam pytanie o ławeczke kelton Tryton czy ona jest spawana na stałe czy da sie ją jakos rozręcić do przesylki ?? I to samo pytanie do stojaków z asekuracją czy da sie je jakoś rozkręcić by zajmowaly mniej miejsca podczas transportu ??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 17451 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 99460
koksDamian Tak ona jest skręcana i jest wysyłana w częściach do złożenia

Pozdrawiam Duda
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1374 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9255
aha a poweidz mi Duda czy w piątek moglbym u was w Brzesku odebrac osobiście ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 17451 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 99460
koksDamian Jak najbardziej ale poczekaj Jeszce na Wpis "BOK KELTON "ustalicie wszystko

Pozdrawiam Duda
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1374 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9255
aha ok dzieki za info
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 600 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2576
koksDamian: Ławeczka Tryton i stojaki HS9 są dostępne, możesz spokojnie podjechać do nas. Proszę Cię tylko, abyś wcześniej złożył zamówienie np. telefonicznie i wtedy ustalimy odbiór sprzętu.
POzdrawiam
BOK Kelton

Katarzyna Małysa - Kelton. Skontaktuj się ze mną tel.665 045 898; GG:9924606; katarzyna.malysa@kelton.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1374 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9255
ok ale jest jeden problem ja mieszkam kilkaset km od Brzeska. Prawdopodobnie w piątek lub sobote będe przejeżdżal obok wiec chcialbym podjechac do was. Tylko niewiem czy ja to zmieszcze w samochód osobowy ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 600 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2576
koksDamian: Jeśli to jest troszkę większy samochód osobowy (5-cio drzwiowy) to powinno się zmieścić. Sprzęt jest skręcany z elementów.
Na wszelki wypadek podam wymiary ławka tryton:140 cm x 57 cm x 45 cm (długość x wysokość x szerokość)Hs9 100 cm x 85 cm x 105 cm
(długość x wysokość x szerokość)
POzdrawiam
BOK Kelton

Katarzyna Małysa - Kelton. Skontaktuj się ze mną tel.665 045 898; GG:9924606; katarzyna.malysa@kelton.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1374 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9255
a mógłbyś podać wymiary rozkręconej ławeczki o stojakow ?? bo skręcone to na 100% sie nie zmieści ale rozkręcone byc może
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 137 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2242
do hondy civic 95' (jajko) zmieści się, a to przecież mała furka :) chyba że jedziesz po to w Tico :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1374 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9255
no to faktycznie jak sie do civic'a mieści to do mojego tez, dzieki za info
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

pytanie.....

Następny temat

Wątpliwości związane z realizacją zamówienia

nutloveb