SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie dotyczące zmiany planu treningowego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 528

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 769
Witam,mam mały problem,otóż od dłuższego czasu jadę na planie treningowym,który sobie ułożyłem,ćwiczyłem tak z ładne parę miesięcy lecz od jakiegoś czasu dopadło mnie duże zmęczenie tym treningiem.Coraz ciężej dawałem radę z wykonywaniem ćwiczeń a po treningu byłem mega zmęczony,nie chodzi mi tu o zmęczenie mięśniowe lecz czułem się jak po 8 godz pracy na budowie.Czy jeśli rozłożę ten plan (cały tydzień ćwiczeń ale mniejsza ich ilość) to nie będzie skutkować to zmniejszeniem progresu i masy mięśniowej?Czy może to jednak dobry pomysł?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 15235 Napisanych postów 125475 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1425222
Rozpisz plan, i jak go chcesz zmodyfikować, tak to trudno coś powiedzieć o nim

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 769
1.Pompki klasyczne (z nogami na krześle) (30 powtórzeń) (2 serie)
2.Brzuszki skośne (chodzi o skos przy jednym brzuszku w 2 strony) (30 powtórzeń) (2 serie)
3.Klasyczne przysiady (30 powtórzeń) (2 serie)
4.Biceps: unoszenie przedramion (15 kg) (30 potórzeń) (2 serie)
5.Triceps: wyciskanie francuskie (15 kg) (30 powtórzeń) (2 serie)
6.Deska (3 min) (2 serie)
7.Pompki diamentowe (30 powtórzeń) (2 serie)
8.Pompki tricepsowe (30 potwórzeń) (2 serie)
9.Pompki odwrócone (francuskie) (30 powtózeń) (2 serie)
Moim planem było zmienienie aby po 1 serii na dzień była



Zmieniony przez - xkackacper w dniu 2018-02-23 22:22:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 15235 Napisanych postów 125475 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1425222
Nie dziwie się ze wysiadasz, jak większoćć tego planu polega na katowaniu klatki i ramion, więc siłą natury jest ze one są osłabione.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 769
To zmienić plan czy go rozłożyć?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 15235 Napisanych postów 125475 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1425222
Ja bym go zmienił.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9150 Napisanych postów 153081 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1202650
zdecydowanie przejdz na bardziej usystematyzowany rozklad, jak np PUSH/PULL/LEGS
gdzie bedziesz mial nieco dzielonego schematu, a jednoczesnie wiecej grup na jednym treningu zaatakujesz

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Za dużo jak na jedn Trening?

Fitmeal