SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pytanie dotyczące - " Pompek "

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 961

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 481
Witam Wszystkich .
Chciałby sie zapytać , czy jeżeli prowadze normlany trening : Wtorek , Piątek , Sobota
To w dni nietreningowe mógłbym robić w odmu np. dziennie 100 pompek ?
Prosze o odpowiedz no i rowneiz uzasadanienie ;)
Z góry dziekuje :)
Pozdrawiam...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 212 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2428
Możesz tylko po co??

Zdechnę na 100% -- Będę żył na 100%
Bądź oryginalny -- myśl samodzielnie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 481
Chciałbym mieć większe efekty .

Jak np. Mięśnie brzucha - robię codziennie I sa efekty znaczne niz wczesniej bo robilem je 2 razy w tyg. ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 212 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2428
Mięśnie brzucha to osobny temat. Wystarczy to co ćwiczysz na treningach. Pompki możesz na rozgrzewkę (np 3x25-30)

Zdechnę na 100% -- Będę żył na 100%
Bądź oryginalny -- myśl samodzielnie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 481
Ok3j , rozumiem .

A wiekszych przyrostów nie będzie jesli robiłbym jeszcze w dni nietreningowe ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 252 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4133
pamiętaj o tym, że mięcho też musi czasem odpocząć. Jestem polityki co za dużo to nie zdrowo, także:P
Na pompkach masy nie zbudujesz, jedynie wytrzymałość i może porzeźbisz co nie co (jak masz co).

Tyle z mojej strony:]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 212 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2428
JW Regeneracja musie tez jakaś być.

Zdechnę na 100% -- Będę żył na 100%
Bądź oryginalny -- myśl samodzielnie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 481
Ok3j,to chyba zostane przy normalnym treningu.
Tylko mam problem,bo np. Barki,przedramie,biceps...Mam ładnie rozbudowane,natomiast klatka piersiowa nie ... I to mnie martwi ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 212 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2428
Plan podaj to może coś da się pomoc

Zdechnę na 100% -- Będę żył na 100%
Bądź oryginalny -- myśl samodzielnie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 481
Wtorek - Klatka , Biceps , Brzuch
Klatka:

Płasko - 9 powtorzeń .
Skosy - 9 powtorzen .
Rozpietki - 10 na reke .

biceps,itp. nie jest potrzebne chyba,bo chodzi mi tutaj o klatke .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 252 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4133
biceps też sie przyda, bo można robić bardzo różniaste pompki i różne mięśnie mogą pracowac:p
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kolejny plan do oceny.

Następny temat

Problem z nogami