SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie dot. "pakowania"

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 765

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 26
Witam,

gram od jakichś 2 lat w koszykówkę. Zamierzam kupić sobie hantle, żeby trochę "przypakować". Jednakże słyszałem, że jeśli się "pakuje" to traci się refleks i szybkość co jest niezbędnym elementem koszykówki. Jeśli to prawda, to co robić, żeby tego refleksu i szybkości nie tracić? Czy wystarczy dużo biegać i grać?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3988 Napisanych postów 9621 Wiek 45 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 407794
1. Zobacz szybkość i refleks strongmenów.
2. Zobacz zawodników NBA ilu ma ponad 100kg.
3. Ile "przypakujesz" suchej masy 5-10kg to na pewno nie spowolni. Chyba, że 40.

OnGear

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 26
Myślałem tak dodać sobie z 10kg (Ważyłbym wtedy 83kg).
Szybkość i refleks strongmanów rzeczywiście jest niższa od zawodników NBA, ale zawodnicy NBA nie są napakowani tak jak strongmani, tzn. "2 metry w bicu i 5 w klacie".

Zmieniony przez - Airman015 w dniu 2011-01-15 22:09:57

Zmieniony przez - Airman015 w dniu 2011-01-15 22:10:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3988 Napisanych postów 9621 Wiek 45 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 407794