SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie dot. nagiego wojownika

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1661

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 21
Witam mam pytanie co do nagiego wojownika, jestem początkujący w tej dziedzinie, książke przeczytałem lecz zastanawiam się jak zacząć się za trening, póki co o pompce na jednej ręce nie ma mowy, i nie wiem co robić, próbować tą pompke cały czas czy na razie robić sobie serie po 5 bardzo wolnych normalnych pompek do ziemi ze stopami np. na łóżku albo jakimś wzniesieniu. To samo z pistoletami, od czego zacząć, cały czas próbować pistoleta? bo szczerze mówiąc to nie zrobię go jak narazie a i nie wiem jak zrobić jakiś utrudniony przysiad na dwóch nogach. Jest jeszcze jedna kwestia, nie jestem pewnie czy dobrze wykonuje to oddychanie (kompresja) jak to rozpoznać? niestety nie sycze, mrucze, bzycze ani nic takiego. Dziękuje za pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 218 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2507
Spróbuj pompek na jednej ręce na kolanach(nie rób ze złączonymi kolanami, tylko je rozstaw i podłóż kilka razy złożony koc lub coś podobnego pod kolana) lub też pompek jednorącz z ręką na podwyższeniu(na początek pewnie będzie potrzebne duże) oczywiście stosuj wszystkie techniki zalecane przez Pavla.
Na pewno czytałeś tą książkę? Jak nie dajesz raby zrobić pełnego pistoletu to sięgnij do niej jeszcze raz i uważnie przeczytaj od strony 114.