SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie do fachowca - trening po przerwie 5 letniej po cięzkiej chorobie !!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 781

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 157
Witam. Mam na imię Seweryn. Jestem ze Słupska. Mam 28 lat. Od 18 roku życia ćwiczyłem, a raczej bawiłem się tym sportem. Niestety w wieku 22 lat zachorowałem na raka - ciekawostką jest to że rak powstał na skutek 3-krotnego przeziębienia się grypy - to był rak wężłow chłonnych. W tym roku minęło 5 lat od choroby, jestem całkiem zdrowy, lekarz zezwolił na normalne życie jak zdrowy człowiek. Posiadam siłownie w domu keltona - cała siłownia, mam wszystko. Dysponuje także czasem. Interesuje mnie trening od poniedziałku do soboty , niedziela wolne. Moim celem jest silne budowanie ogólonej masy i siły. Obecnie waże 80kg, 180cm, mam nadmiar tłuszczu na brzuchu, ale to nie ważne. Mam także możliwości pozwalające mi na zakup odżywek, stosowanie odp diety budulcowej. Szukam pomocy u konkretnej osoby, która pomoże mi i wprowadzi mnie na nowo w ten świat : rozkład treningów, dieta, suplementy. Zaznaczam , że nigdy nie miałem nic wspólnego z koksami i nie chce. Dziękuje. Na wszelkie pytania odpowiem.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 28

Waga: 80

Wzrost: 180

Cel treningowy: masa i siła

Staż treningowy na słowni: 0

Uprawiane inne sporty: 0

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full

Dieta: trzeba mi ułożyć plan

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: trezba ułożyć plan
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie