SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie cykl

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1364

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1286
Witam. Jestem ciekaw czy ktos bral takie polaczenie i czy jest zadowolony z efektow :

1-10 bold 200mg
2-9 proviron 2 tabletki
2-9 winstrol 20 mg
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1286
a jak nie uzywalem w 2 cyklach to odrazu ze sie boje ? :P sadzilem ze bez tego sie obejdzie jednak efektow zadawalajcych nie bylo dlatego zwrocilem sie do was o pomoc w ulozeniu czegos konkretnego bo szkoda mi znowu wywalac kase i sie truc na nic ;)

1-10 enan 250 e5d
1-10 bold 200mg
2-9 proviron 2 tabletki
2-9 winstrol 20 mg

Zmieniony przez - wporzo w dniu 2008-10-01 21:31:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
jeśli nawet brał to wątpię, żeby był zadowolony

brak testosteronu

za mało bolda

...

Zmieniony przez - InsideMan w dniu 2008-09-29 11:21:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 19833 Napisanych postów 69171 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 568147
Na przyszłość:

http://www.sfd.pl/NAZWY_TEMATOW-WAZNE-t301226.html 

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1286
sorki zapamietam ;D czyli co cykl bez tescia to stracone pieniadze ? bo nie wiem jak mam do tego podejsc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 19833 Napisanych postów 69171 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 568147
Najpierw wypełnić ankietę działu.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1286
1.WIEK: 21
2.WAGA: 77
3.WZROST: 175
4.WYMIARY:
BICEPS: 41
KLATA: 107
UDO: 54
TALIA: 88
5.STAZ NA SILOWNI: 2lata
6.DIETA jest
BIALKO: jem ;p
WEGLOWDANY: tez
TLUSZCZ:
7.ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 1 cykl na samym winku, deca
8.TRENING:
9.CEL CYKLU: masa
10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 2miesiace
11.POZIOM BF%
12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): ciezko przytyc
13.STAN ZDROWIA: dobry
14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: brak
15.WYNIKI SILOWE
16.PPM podstawowa przemiana materii:
klata :
martwy ciag :
przysiad :
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 19833 Napisanych postów 69171 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 568147
Widzę, że skutecznie próbujesz unikać testosteronu...

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1286
Heheh masz racje w 2 cyklach nie mialem ale jeszcze bylem mlodszy duzo swojego wydzielalem ;DD a tak serio to co poradzicie ? lepiej boldka z tesciem i odstawic winiacza ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 3051 Napisanych postów 35749 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 257035
na prawde jesz bialko i weglowodany????
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1286
musi jem xD to jak nikt nie udzieli konkretnej odpowiedzi ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1286
widze ze bardzo latwo mozna tu dostac odpowiedz xD
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

odblok po omce i mecie

Następny temat

Co przed deka wino i teść

nutloveb