SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie co do treningu na masę i regeneracji

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 799

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

18

Waga

62

Wzrost

175

Cel treningowy

Masa

Staż treningowy na siłowni

2 miesiące/ oraz rok amatorski w domu

Uprawiane inne sporty

Boks

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Wszystko

Dieta

Uwzględnienie masy

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Muscletech 100% Premium Mass Gainer

Ostatnio przerabiany plan

Brak

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Powyżej masy ciała
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 212
Witam mam 18 lat 175cm wzrostu i 62kg wagi.
Ogólnie dobrałem sobie trening na masę bo swoje mięśnie mam ale jestem zbyt szczupły.
Moje pytania, czy mój trening poszczególnych mięśni 2 razy w tygodniu będzie dobry?
Oraz czy powinienem dołożyć ćwiczenia na nogi do mojego treningu aby uzyskać masę?
:

Poniedziałek (klata + triceps + brzuch)

wyciskanie sztangi płasko [4 serie]
wyciskanie sztangi na skosie głową w górę [4 serie]
wyciskanie sztangielek na skosie głową w dół [2 serie]
rozpiętki na płasko [4 serie]

wyciskanie francuskie [4 serie]
prostowanie na wyciagu [4 serie]

+ brzuszki.

Środa (plecy + biceps + barki)

podciąganie na drążku [4 serie]
wiosłowanie sztangą [4 serie]

uginanie ze sztangą szeroko [4 serie]
uginanie na modlitewniku(wąsko) [2 serie]
Uginanie przedramion ze sztangielkami (2 serie )

unoszenie w przód [2 serie]
podciąganie sztangi wzdłóż tułowia [4 serie]

Piątek ( to co w poniedziałek )
Weekend - przerwa
i poniedziałek zaczynam od ćwiczeń ze środy (plecy+biceps+barki)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 428
Nogi musisz ćwiczyć jeśli chcesz mieć mase.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 540 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5651
masa=dieta,działo odżywianie.
najprostszy sugerowany plan na początek: http://www.sfd.pl/FBW_Masa,_ocena,_poprawa-t731298-s2.html
szczegóły itd wszystko w linku. powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 212
dzięki za pomoc :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 212
a myślicie że na nogi aby osiągnąć masę wystarczą przysiady ze sztangą i te ćwiczenie co się siedzi i nogami wyciskasz do przodu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 458 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 13618
W splicie takim nie wystarczy.
Ile ten boks trenujesz w tygodniu? Ile dni możesz przeznaczyć na siłownię?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 540 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5651
cycorex
a myślicie że na nogi aby osiągnąć masę wystarczą przysiady ze sztangą i te ćwiczenie co się siedzi i nogami wyciskasz do przodu?
w sugerowanym planie nie ma wyciskania nogami w siadzie!jest przysiad i to jest najwazniejsze cwiczenie,nie tylko w tym planie.masz gotowy plan do robienie,nie do zmieniania,nic nie trzeba dokladac,nic nie trzeba zmieniac,robiąc go ćwiczysz całe ciało.nie martw się o nogi. czytaj jeszcze raz plan w linku!
martwić się musisz o systematycznośc, odpowiednie odżwywianie, odpowiednią regeneracje(sen).

Zmieniony przez - bm_pl w dniu 2012-07-20 09:48:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 212
Boks trenuję też na siłowni. 3-4 dni w tygodniu mogę chodzić na siłkę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 212
bm_pl
masa=dieta,działo odżywianie.
najprostszy sugerowany plan na początek: http://www.sfd.pl/FBW_Masa,_ocena,_poprawa-t731298-s2.html
szczegóły itd wszystko w linku. powodzenia!


Bm w tym planie jest podane tylko 6 ćwiczeń. Czyli inne poza tymi najważniejszymi mogę sobie sam dołożyć tak? Np coś na triceps biceps itp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 540 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5651
plan przewiduje te ćwiczenia i żadnych dodatkowych,plan nie przewiduje dokładania lub zmieniania, jest to gotowiec do stosowania i w nim jest wszystko co jest potrzebne dla nas początkujących leszczy ;]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na mase poprawki

Następny temat

Masa - Split - 85kg

BF