SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytania odnośnie treningow!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 466

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 227 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1953
Hej
mam kilka pytan odnosnie treningow :)

1.Progresja cięzaru to coś normalnego. Jednak co powinno sie zrobic w momencie gdy nie uda się mi wykonać zamierzona ilość powtórzeń zamierzonym ciezarem? Mowie tutaj o jednym treningu.
2.Czy gdy nie uda sie wlasnie tego ciezaru podniesc, to w nastepnym treningu powinno sie obniżyć podnoszony ciezar o 10% , a nastepnie znowu progresowac?
3.Staram się nie wychodzić z dlugosciami przerw poza 2 minuty. Powinienem je jeszcze bardziej skrocic?
4.W pewnym momencie treningu, mniej sie poce, jednak czuje się zmęczony. Czy to normalne?
5.Czy, będac na masie, powinienem dodać jakieś aeroby do treningu bądź interwały? Gdzies wyczytalem ze są one dosyć ważne w ksztaltowaniu sylwetki, ale nie jestem do konca pewien czy tylko przy redukcji :p
6.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12387 Napisanych postów 49901 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 384562
Saruyoshi
1.Progresja cięzaru to coś normalnego. Jednak co powinno sie zrobic w momencie gdy nie uda się mi wykonać zamierzona ilość powtórzeń zamierzonym ciezarem? Mowie tutaj o jednym treningu.


W takiej sytuacji na 1-2 kolejnych treningach na których masz to ćwiczenie poprawiasz ciężar. Jeśli się nie uda to na kolejny trening obniżasz ciężar o 10-15%, a nie mniej niż 10kg

Saruyoshi
2.Czy gdy nie uda sie wlasnie tego ciezaru podniesc, to w nastepnym treningu powinno sie obniżyć podnoszony ciezar o 10% , a nastepnie znowu progresowac?


Tak- opisałem wyżej.

Saruyoshi
3.Staram się nie wychodzić z dlugosciami przerw poza 2 minuty. Powinienem je jeszcze bardziej skrocic?


Na tym etapie przerwy rób od 1,5 do 3 minut w zależności od ćwiczenia i tego ile tej przerwy potrzebujesz. Na zabawy w skracanie przerw jeszcze przyjdzie czas

Saruyoshi
4.W pewnym momencie treningu, mniej sie poce, jednak czuje się zmęczony. Czy to normalne?


Tak, spowodowane to jest pewnie tym, że jesteś już zmęczony przez co obniżyłeś intensywność treningową

Saruyoshi
5.Czy, będac na masie, powinienem dodać jakieś aeroby do treningu bądź interwały? Gdzies wyczytalem ze są one dosyć ważne w ksztaltowaniu sylwetki, ale nie jestem do konca pewien czy tylko przy redukcji :p


Na masie nie ma konieczności kręcenia cardio czy robienia interwałów, no chyba że chcesz dbać o kondycję to wtedy może mieć to jakiś sens

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Prowadzenie, plany treningowe, plany żywieniowe: kubaskop@interia.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 567 Napisanych postów 11788 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 125319
powinieneś zadbać o wiele aspektów a nie tylko o robienie masy.
Być dużym, mało ruchliwym klocem jest łatwo osiągnąć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3988 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340614
Aeroby nie przekładają się na lepszy rozwój mięsni, także szkoda prądu.

Interwały lub kompleksy metaboliczne ? Pośrednio ale owszem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 227 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1953
Na czym polegają kompleksy metaboliczne?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy. Do poprawy:oceny

Następny temat

Plan do oceny

Water