SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Push pull 4 dni do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 182

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 66
Witam,
co myślicie o takim planie. Zastanawiam sie czy WL robić z pauza chce poprawić wynik siłowy, z przysiadami podobnie. W przyszłym roku planuje startowac do straży granicznej i chciałbym poprawić wyskok a dokładnie skok w dal z miejsca i tak sie zastanawiałem czy moze przysiady tez z pauza robić cos typu 4210 czyli ze w dół powoli 4s na dole 2s pauza i energicznie do góry i bez odpoczynku od razu w dół.

PUSH 1

1. Przysiady klasyczny 4s
2. ohp 4s
3. dipy na klate 4s
4. rozpietki skos 2s
5. Wyciskanie francuskie leząc 3s
6. wyprosty na trica 2s

PULL 1

1. MC sumo rampa 6
2. wiosłowanie hantelką 3s
3. przyciagnie szeroko nachwytem wyciagu dolnego 3s
4. unoszenie hantli tyl barków 3s
5. Zuraw 3s
6. uginanie ze sztanga 3s

PUSH 2

1. WL 4s
2. hantle skos 2s
3. przysiad bułgarski 4s
4. Wyciskanie hantli siedząc 3s
5. francuz za głowe leząc 3s
6. wznosy bokiem 3s

PULL 2

1. Wiosłowanie sztanga podchwyt 4s
2. podciągnie chwyt neutralny 3s
3. uginanie leząc 3s
4, face pull 3s
5. szrugsy
6. hantle w chwycie młotkowym 3s
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 4124 Napisanych postów 55285 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 706778
Plan masz dobry co prawda nie napisałeś za wiele o sobie, ale plan jest sensownie skomponowany, choć jjak na zaawansowanego nie wiem czy nie będzie trzeba zwiększyć nieco objętość treningową w podstawowych ćwiczeniach siłowych.
Zwolnienie fazy negatywnej i dodanie pauzy może nieco poprawić wynik tylko pytanie czy na Twoim poziomie zaawansowania jest to potrzebne nie napisałeś jakie masz wyniki w tych ćwiczeniach.
Do tego przydałyby się jakieś ćwiczenia na brzuch dołożyć i będzie ok.
Dobra micha i progresja ciężaru.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Powrót po długiej przerwie - Trening FBW

Zestgaw2