SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Push Pull do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 377

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 25 lat Na forum 52 dni Przeczytanych tematów 264
1. Mężczyzna
2. 25
3. 70
4. 176
5. Ładna sylwetka/redukcja
6. Rok czasu
7. brak
8. Aktualnie w domu. Ale mam sporo sprzętu tj ławka regulowana, stojaki do siadów, drążek, wyciąg górny, hantle, sztangę i dużo obciązenia :D
9. Trzymam tradycyjne makro czyli redukcja 2.5 b 0.8-1 t reszta wegle
10. Ból kolana
11. kreatyna, cytrulina
12. push pull legs, split 5x
13. martwy 120 kg, siad 115, ławka 100

Witam :) Mógłby ktoś rzucić okiem jak to wygląda? Czy czegoś jest za dużo lub za mało ? Pozdrawiam !

PUSH 1 6

- Przysiady ze sztangą 4x8-10
- Wyciskanie sztangi leżąc 4x8-10
- Rozpiętki 3 x 15
- Wyciskanie żołnierskie 4x8-10
- Wznosy bokiem z użyciem gumy 4x10
- Wyciskanie francuskie sztangą 4x8-10
-Ściąganie gumy z góry 3x12


PULL 1 6

- Martwy ciąg na prostych nogach 4x8-10
- Podciąganie nachwytem 4x8-10
- Szrugsy 4x8-10
- Face pull 4x12
- Uginanie ramion z gryfem 3x12 Tu biceps mniejszy ciężar więcej powtórzeń
- Uginanie hantelek na ławce/biceps 3x10 tu też
- Brzuch 2 ćwiczenia






PUSH 2 7

- wykroki z hantlami 4x10
-bługarski przysiad 4x12
- Wyciskanie sztangi leżąc 4x8-10
- Wysikanie hantli na skosie dodatnim 3x8-10
- Wznosy w bok 4x8-10
- Wznosy w przód talerzem 4x12
- pompki na poręczach/dipy 4x8-10
-Odwrotne pompki 3x12

PULL 2 6

- Martwy ciąg klasyczny lub rumuński 4x8-10
- Uginanie nóg na maszynie 4x10
-wyciąg górny chwyt szeroko 3x-8-10
-wyciąg/chwyt wąsko/pozycja siedząca 4x8
- Wiosłowanie hantlą 3x-8-10
- Młotki duży ciężar 3x8
-Brzuch 2 ćwiczenia
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 78 Napisanych postów 251 Wiek 39 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 6337
A nie robisz na reduvjakiegos kardio?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 78 Napisanych postów 251 Wiek 39 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 6337
Jak rozumiem celem jest redukcja ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 25 lat Na forum 52 dni Przeczytanych tematów 264
Nie potrzebuje cardio bo dziennie w pracy minimum 10 tys kroków robię I praca fizyczna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 78 Napisanych postów 251 Wiek 39 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 6337
Ja na redukcji mniej powtórzeń, aby jednak mięsień utrzymać, ilość ćwiczeń wydaje się ok. Pytanie jak czujesz się po treningu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 25 lat Na forum 52 dni Przeczytanych tematów 264
Czuje się ok ;) Ale ciągle mi za mało :D bo na początku zacząłem ćwiczyć bardziej intensywnie bo nie wiedziałem od czego zacząć. A duzo wcale nie znaczyło dobrze. Teraz mam mniej wymagające treningi i nie wiem czy nie za mało ale zobaczymy jak forma będzie szła. Myślę żeby zmienić tzn pull 1 i pull 2 mam wyciskanie na ławce poziomej 4x8 i nie wiem czy w jeden dzień nie zrobić siły tzn np pull1 zrobić 4x8 a pull2 5x5 i duży ciężar wrzucić.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 78 Napisanych postów 251 Wiek 39 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 6337
Skup się na ruchach, aby precyzyjnie wykonywać. Można mieszać raz większy ciężar, innym razem więcej powt.. poczytaj też o wstępnym zmęczeniu, jak się już nie czuję postępu dobrze jest coś zmienić na jakiś czas.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 25 lat Na forum 52 dni Przeczytanych tematów 264
Mógłby ktoś jeszcze ocenić ten plan ? Kilka osób powiedziało mi, że ten plan zbyt mocno przeladowany.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 25 lat Na forum 52 dni Przeczytanych tematów 264
?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Utrzymanie mięśni + bieganie

Fruti new