SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Push+Pull+FBW do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3591

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Wiek 122 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 0
nigdy zadnej kontuzji nie było
polecasz jakies cwiczenie? najlepiej do wykonania w domu


Zmieniony przez - mateuszbuda w dniu 10/15/2018 5:44:10 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6354 Napisanych postów 141902 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1082653
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3040 Napisanych postów 50025 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 656309
mateuszbuda
nigdy zadnej kontuzji nie było
polecasz jakies cwiczenie? najlepiej do wykonania w domu



Zmieniony przez - mateuszbuda w dniu 10/15/2018 5:44:10 PM


Możesz jeszcze w yt wpisać sobie shoulder mobility i znajdziesz sporo przydatnych filmików. Bo o barki generalnie trzeba dbać

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Wiek 122 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 0
pobawiłem sie troche gumą i problem barków zniknął także zostawie ja na stałe

co do FBW, czy w tych cwiczeniach(nie liczac przysiadów) moge wprowadzic przerwe "tylko" 1 minutową miedzy seriami? nie wpływnie to w dłuższym terminie na wyniki? w push/pull i przysiadach zazwyczaj daje 1,5minuty


Zmieniony przez - mateuszbuda w dniu 10/26/2018 5:35:37 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6354 Napisanych postów 141902 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1082653
Tak. Jak czujesz że. Po minucie jesteś gotów aby wykonać pełna serię to jak najbardziej trzymaj się 1min
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3279 Napisanych postów 42252 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 326173
Na pewno będziesz dzwigał trochę mniej ale organizm sie zaadaptuje i przy krókich przerwach rowniez mozna budować siłę.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Wiek 122 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 0
Bardziej chodzi mi o 1.skrocenie treningu 2.nowy bodziec na mięśnia (duża ilość powtórzeń plus krótkie przerwy podczas fbw vs mała ilość powtórzeń i dłuższe przerwy podczas pullpush) dobrze kminie?

Druga sprawa, 2 tyg temu z 2300kcal skoczyłem na moje niby 0 kaloryczne czyli 2700 i po 2 tygodniach waga lekko spadła. Teraz planuje zwiększyć do 3000kcal i monitorować. Potem co miesiąc zwiększać o te 200-300 czy jak?


Zmieniony przez - mateuszbuda w dniu 2018-10-27 10:56:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3279 Napisanych postów 42252 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 326173
Nie musisz zwiekszac tylko dlatego ze waga nie rosnie. A zleciec moglo bo nakreciles metabolizm.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6354 Napisanych postów 141902 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1082653
mateuszbuda
Bardziej chodzi mi o 1.skrocenie treningu 2.nowy bodziec na mięśnia (duża ilość powtórzeń plus krótkie przerwy podczas fbw vs mała ilość powtórzeń i dłuższe przerwy podczas pullpush) dobrze kminie?

Druga sprawa, 2 tyg temu z 2300kcal skoczyłem na moje niby 0 kaloryczne czyli 2700 i po 2 tygodniach waga lekko spadła. Teraz planuje zwiększyć do 3000kcal i monitorować. Potem co miesiąc zwiększać o te 200-300 czy jak?



Zmieniony przez - mateuszbuda w dniu 2018-10-27 10:56:10



dobrze kminisz, zmiana czasu przerw, bedzie zwiekszac intensywnosc wysilku i przelozy sie na inny bodziec treningowy, zaskoczysz miesnie

co do ilosci kalorii obserwuj co bedzie sie dzialo i na biezaco koryguj, nie da sie w ciemno planowac tutaj zwiekszania podazy kalorycznej:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Wiek 122 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 0


taki filmik o progresji na 5x5 dzis przyuwazyłem. spodobała mi sie pierwsza metoda. polega ona na tym, ze najednym treningu w danym cwiczeniu robimy 5x4 na kolejny 5x5 i na kolejnym 5x6(wszedzie ten sam ciezar) i dopiero na czwartej jednostce dokładamy ciezar i znowu 5x4. wydaje sie fajne, a dla mnie jako kogos kto siłownie traktuje po prostu jako uzupełnienie do treningów biegowych i miejsce gdzie moge wyrobic sylwetke moze sie okazac na dluzsza mete całkiem ciekawe. co myslicie?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ćwiczenia na brzuch