SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Push&Pull do oceny :)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 151

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 142
Witam plan do oceny :)
Wiem lekko przeładowany ale nie mogę robić siadów i martwego więc nie wiedziałem jak to dobrze zastąpić.
Staż 14 miech. 18 lat
!PROSZĘ NIE PATRZEC NA SERIĘ I POWTÓRZENIA! Ilosć seri na partię (TYGODNIOWO) duże będą w przedziale od 12-15 na małe od 6-10.
Liczę na cenne uwagi :)
Sa to moje ulubione ćwiczenia. które dobrze czuję.
Co wyrzucić ?
Problem: Skolioza 20,odc lędźwiowy, nie zrośnięty odc kręgosłupa nie czuję bólów. Chodzę do specjalisty, mogę wykonywać nawet lekkie wiosłowanka.
Cały czas jestem pod stałą opieką wiec proszę nie pisać o uprzedni kontakt z nim.

Ogólnie plan. Push,Pull,STOP,Push,Pull 2xSTOP
Lub myślałem nad planem góra dół Hipertrophy+siła co o tym sądzicie :)











Zmieniony przez - Mateusz.J w dniu 2019-08-03 23:09:08
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 10265 Napisanych postów 117027 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381468
Push pull to nie jest, czwórki i łydki powinny być w push a nie pull. Unoszenie wzdłóż tułowia to pull, masz 2 x wznosy w push co to takiego ?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 4003 Napisanych postów 54732 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 704264
Nie wiem czy konsultowałeś ten trening ze swoim lekarzem czy fizjoterapeutą ale nie wiem czy powinieneś mieć pewne ćwiczenia w planie treningowym biorąc pod uwagę przeciwwskazania medyczne jakie masz.
Masz pomieszane ćwiczenia w poszczególnych dniach treningowych bo wykroki, suwnica, wspięcia to wszystko są ćwiczenia push ale właśnie czy wolno Ci je wykonywać? Konsultowałeś te ćwiczenia z fizjo zwłaszcza suwnice, wykroki, nie wspominając już o przysiadach jednonóż. Warto by było się dowiedzieć czy jest to dla Ciebie w pełni bezpieczne.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SPLIT DO OCENY (MASA)

Zestaw 1